About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 19 października 2013

Małe zakupy mojego mężusia :)



Posyłając mego męża na mini zakupy ( przez telefon ) powiedziałam.

Ja – Kochanie kup mi ten tusz co zawsze, pomadkę no wiesz taką ochronną i ( tu nastąpiło zakłócenie telefonicznej rozmowy ) – po czym dopowiedziałam – no do włosów.

Mąż odpowiedział:

M – Zrozumiałem Kochanie ok. będę około 21.

A oto zakupy jakie zrobił.





I niby nic w tym dziwnego, ale teraz poczytajcie sobie.


JA- Co to za pomadka ochronna? Co to za tusz ? Dlaczego kupiłeś i odżywkę i balsam do włosów?

Mąż – Pomadka zła? Tusz ? – Była promocja – wypróbuj może Ci się spodoba Kochanie, a co do włosów nie zrozumiałem co chciałaś, to żeby się nie wracać kupiłem i to i to.

JA- Super,  to na jutro nie mam nic, i chyba muszę podjechać do sklepu
 
Mąż- O tej porze?? 

JA- No a co mam zrobić?

Mąż-  Sprawdź, może się nadadzą do użytku codziennego – tusz kosztował 32zł a promocja była, i zgarnąłem go za 23 zł! Nie powinien być zły a firma ta, którą lubisz : )



No cóż, zatem jak wypróbuję to zrecenzuję po kolei te nowe nabytki mego ukochanego.
Dam Wam Kochane znać – czy nowy tusz i pomadka się spisali – jaki kolor wydobył się z lakieru – oraz z jakim skutkiem zmyłam maseczkę z twarzy.
 Ale i nie zapomnę o podwójnej mocy do włosów : )

Na spokojnie z każdego produktu wydobędziemy plusy i minusy.

Jesteście czegoś najbardziej ciekawe? - Mam wrażenie, że znacie te produkty.
Ale jeśli pojawi się ktoś, kto nie miał nigdy do czynienia z chociażby jednym prod. - dajcie znać - Przeanalizujemy go jako pierwszego! :)

Buziaki dla wszystkich odwiedzających ZEBRĘ!

 

6 komentarzy:

  1. Fajnie, facet robi zakpy kobiecie - super :), a widze ze i małemu nie zapomniał czegos kupic :)
    a co do ciekawosci - interesuje mnie pomadka - mozesz ją najpierw przetestowac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy jak na mężczyznę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga, przeczytałam, ze choróbsko się do Ciebie dorwało. Zdrówka życzę i lepszego samopoczucia.
    Jeśli chodzi o męskie zakupy to ja jednak pochwalę Twojego męża. Mój to by sam z siebie nic nie kupił dla mnie, a jeśli już bym mu dała pieniądze i na kartce napisała czego potrzebuję to przynajmniej połowa rzeczy wydałaby mu się zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczko co ty mówisz, zapewne by coś kupił tylko może nie dajesz mu szansy? ;)
    Ja powiedziałam CO - ale kasę wydał ON ;) Uciekam do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...