About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 26 listopada 2013

ARTDECO Eyeshadow base - baza pod cienie


ARTDECO Eyeshadow base  kosztowała 35zł za 5ml Czy to dużo czy mało – powiedzcie mi WY - Czy w tej cenie można nabyć coś lepszego ?


Z samego początku byłam z niej bardzo zadowolona – bardzo!
Konsystencja była bardzo fajna i lekka – łatwo nabierało się bazę na opuszek paluszka i rozcierało na powiecie.


Jednak po niedługim czasie – baza zmieniła się nie do poznania.
W obecnej chwili muszę ja „ wydzierać z pudełeczka” – i najpierw rozmiękczyć na palcach – następnie dopiero mogę ja nałożyć na powieki.


To męka – ponieważ nie wszystko z palca schodzi – połowa na oku – druga połowa na palcu i ani rusz !

Nie wiem do czego ją porównać – chyba do zastygniętego wosku : (

Cóż więcej mogę o niej powiedzieć?


Może powiem to co w niej doceniłam od samego początku – bo prócz zmiany konsystencji po dłuższym użytkowaniu ma same zalety. : )

+ zapobiega zbijaniu się cieni w zakamarkach powiek
+/- ( z początku użytkowania ) – cienie lepiej się rozprowadzały
+ kolorki na oczach mają intensywniejsze odcienie
+ bardzo dobrze przedłuża trwałość cieni



Jeżeli uważacie, że za te pieniądze można dostać lepszą bazę do cieni – śmiało piszcie a nawet wskażcie mi ( gdzie! )
Ja mogę polecić ją tylko tym, którzy będą potrafiły zużyć opakowanie w bardzo szybkim czasie.


PRZYPOMINAM O ROZDANIU NA KTÓRE SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAM! JUŻ OSTATNIE DNI !!!!!!




TO MOJE 1 – LECZ NIE OSTATNIE ROZDANIE –
ZAPRASZAM MOJE DROGIE PANIE !!!

                                      

36 komentarzy:

  1. ciekawa, a ja jeszcze nigdy nie miałam żadnej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz kłaść cienie na powiekach to polecam - dłużej przetrwają :)

      Usuń
  2. Ja używam Potion Primerz UD i jest świetna ale też trochę więcej kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii ale sama nigdy nie miałam podobno z daxa jest dobra cashmere . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie to było na początku potem jak dla mnie ciężko go wydobyć i rozsmarować ;/

      Usuń
    2. yyy no to faktycznie nie ciekawie ;/ .
      Nie wiem czemu ale Twoje nowe posty mi się nie wyświetlają ale i tak kukam tu codziennie czy nie ma nic nowego :)

      Usuń
  4. rzadko używam takich baz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kiedy cienie trzymają się dłużej i nie rolują :)

      Usuń
    2. ja na szczęście nie mam z tym problemów, cienie nakładam raz na jakiś czas i utrzymują się bardzo długo :)

      Usuń
    3. Ja też rzadko używam baz :) Praktycznie wcale :)

      Usuń
  5. A wiesz, że mam dokładnie to samo zdanie? Mam bloga rok, jak już wygram rozdanie to z racji tego, że jest mało osób albo brak chętnych. I to nie są jak wiadomo rozdania jakieś WOW. Nigdy nie wygrałam żadnego większego zestawu. A niektóre osoby mają już za sobą po 6 i więcej wygranych. Moja znajoma ma chyba 2 miesiące bloga i już zgarnęła 3 rozdania. Mi się też już odechciewa grać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpię w to :( tyle czasu nic, to teraz też się nie zmieni.. albo musiałabyś być bardzo zaprzyjaźniona z danymi blogerkami, albo na nic nie licz.. zauważyłam, ze większość robi tak, że daje znajomej blogerce, a ta później jej się odpłaca, przykre, ale prawdziwe. I nie będę rzucać blogami, ale tam już nawet nie wchodzę. Teraz zgłaszam się do rozdań, gdzie jest mało chętnych, a blogi w miarę nowe :)

      Usuń
    2. Nie żartuj, że rozdania są z góry założone............ Bo przeraża mnie to dosłownie przeraża ;/ A jakoś mi to nie raz już przez myśl przebrnęło :/

      Usuń
  6. Oooo ta cena trochę zniechęcaa. Niestety nie znam żadnych baz pod cienie :) Powodzeniaaa w rozdaniuu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam cieni, chyba że na specjalne okazję... :)) Ale baza to dobra rzecz;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak baza to świetna rzecz Kochana - tylko trafić na odpowiednią to już większy problem ;/

      Usuń
  8. jeszcze nie używałam bazy typowo pod cienie,więc niestety nie mogę Ci poradzić

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweetie you have so many updates lately I am still behind everything.
    Kisses my darling
    Lenya

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam tej bazy, a obecnie stosuję bazę z Hean, która ma aż 15 ml i bardzo fajnie się rozprowadza :-) Polecam !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę się rozglądnąć za tą Twoją bazą :D

      Usuń
  11. chciałam ją kiedyś kupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolcia jeśli ją szybko zużyjesz to kup jeśli nie - nie kupuj...........

      Usuń
  12. nie miałam jej nigdy, w sumie nawet nie wiem czy chce miec... bo i po co? nie lubie twardzieli hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc jestem zaskoczona bo ja mam identyczną bazę i to już prawie 3 lata (w kwietniu będzie 3 lata) i moja po pierwsze jest dużo jaśniejsza w słoiku i nie jest ani sucha ani twarda. Może sekret tkwi w tym, że ja generalnie nie wyciągam takich kosmetyków palcem (bo nie cierpię mieć nic pod paznokciami a mam je zawsze długie) tylko patyczkiem i kładę kuleczkę na wierzch dłoni i tam ją rozcieram i dopiero nakładam na powiekę. Moja oczywiście wygląda inaczej również ze względu na to, że cała jest podziurawiona od patyczka :)

    Bardzo lubię ten kosmetyk, jedynie ten dziwny zapach (męski) mnie nie powala, ale poza tym jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tym bardziej jestem zaskoczona !
      Ja wyciągam bazę odwrotną stroną paznokci - bo nie lubię kiedy coś wchodzi mi pod pazur ;)
      Ale że ona nie stwardniała Tobie? Nie wiem normalnie nie wiem u mnie po chwili stwardniała tak, że słow brak aby ją wydobyć a już nie mówię o rozsmarowaniu ;/

      Usuń
  14. Uuu, szkoda, że tak się zepsuła :( Też szukam jakiejś porządnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiepsko... :/ Słyszałam sporo dobrego o bazie z Avonu, ale nie testowałam "naocznie", więc sama nie mogę powiedzieć o niej więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiała być albo stara, albo niewłaściwie przechowywana. Ja miałam swoją bazę prawie 2 lata i nic się z nią złego nie wydarzyło, do samego dna doskonale się nakładała i pięknie utrwalała cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą Kasiu - Witam u mnie :)
      Tylko, że najbardziej co do tej syt pasuje to chyba, że starą zakupiłam........

      Usuń
  17. Ps. Polecam bazę z Anon, zwłaszcza gdy jest w promocji jest tania i ładnie się zachowuje na powiekach.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...