About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 8 listopada 2013

Koronkowe Serce 3D - OD CYRSTAL CITY ! :) CUDO!



Puk puk, puk, puk - otwieram  - patrzę - LISTONOSZ! Szok – kolejna „współpracowa” przesyłka? To nie możliwe….
A jednak!
Tym razem przesyłka od CrystalCiTY

Pamiętacie o co pytałam w ostatnim poście związanym z tą firmą?
Rzućcie okiem – (: CLICK :)
Tak teraz zobaczycie odpowiedz na pytanie zadane ( zeszłym razem ) : )
Nikt z Was nie odgadł dla kogo : )
Powolutku się dowiecie.

Taką paczuszkę wręczył mi dzisiaj listonosz : )


Po otwarciu zobaczyłam … CRYSTAL CITY

























Na mych ustach automatycznie pojawił się szeroki uśmiech : D


W bardzo dobrze zabezpieczonej paczce, znalazłam swoje zamówienie – ale jakże pięknie zapakowane – dosłownie bajkowo – zobaczcie sami


Otwieram, serce bije szybkim tempem – jak to wygląda, czy jest dokładnie takie jakie zamawiałam?


TAK! – WSZYSTKO SIĘ ZGADZA! WZÓR, KSZTAŁT, NAPIS, TRZCIONKA – FIRMA SPEŁNIŁA WSZYSTKO O CO PROSIŁAM SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE – DODATKOWO PREZENT ZOSTAŁ TAK PIĘKNIE ZAPAKOWANY, ŻE SAMA ONIEMIAŁAM – KOLOR WYPEŁNIENIA PUDEŁKA – PO PROSTU MÓJ ULUBIONY – A STATUETKA WEWNĄTRZ – PREZENTUJE SIĘ JAK Z BAJKI


Z resztą zobaczcie sami jak pięknie się prezentuje – w rzeczywistości wygląda  o wiele lepiej niż na „moich” zdjęciach .



Czy teściowa się ucieszy ? – myślę, że BARDZO!


Postaram się Wam pokazać z każdej strony tę piękną statuetkę, którą zamówiłam na stronie CrystalCiTY  - a która okazała się  o wiele piękniejsza na żywo, niż na zdjęciach !



Zobaczcie z jaką precyzją i dokładnością została wykonana!!!


Kochani warto, warto i chcąc nie chcąc zachęcam Was do odwiedzenia sklepu CrystalCiTY   i dowolnego wyboru prezentu na każdą okazję! Zbliżają się święta – najwyższy czas pomyśleć nad prezentami -  CrystalCiTY ułatwi Wam zadanie :)



Dostępna jest również większa wersja tej pięknej statuetki - 15x10x6 cm - Koronkowe Serce 3D ~ duża statuetka

Oczywiście, prezentów w CrystalCiTY jest niezliczona ilość ! Do wyboru do koloru !
Na każdą okazję nie tylko na ŚWIĘTA! 





Moje koronkowe serce 3D kosztowało 119,00 zł


Do statuetki dołączona została delikatna chusteczka – do polerowania



Prezent dotarł do mnie tak pięknie zapakowany, że nie muszę się martwić „w co” zapakuję – wystarczy dodać wstążkę i gotowe!





DZIĘKUJĘ SERDECZNIE FIRMIE 

http://www.crystalcity.pl/produkt/koronkowe_serce_z_dowolna_dedykacja

ZA MOŻLIWOŚĆ SWOBODNEGO WYBORU STATUETKI – I MOŻLIWOŚĆ JEJ SWOBODNEGO ZRECENZOWANIA.
WSZYSTKIM BARDZO GORĄCO POLECAM STRONĘ CrystalCiTY   - NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWALI ANI CHWILI SPĘDZONEJ NA ICH STRONIE.


WSZYSTKICH SERDECZNIE ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPEGA
CrystalCiTY




Sprawdźcie co napisał producent na temat statuetki




Serce to najpiękniejszy symbol miłości. Wzór wykonany z koronki podkreśla delikatny charakter uczucia. Trójwymiarowy kształt serca prezentuje się zachwycająco z każdej strony. Wspaniała, ażurowa kompozycja została dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Linie wypełniające model serca tworzą kwiatowe motywy, co uwydatnia efekt przestrzenności. Jeden z najprzepiękniej zdobionych, dostępnych w naszej ofercie grawerunków.

Elegancja i szyk które są atutem tego modelu, sprawiają, że świetnie komponuje się z każdym wnętrzem, stanowiąc piękną ozdobę mieszkania. Ofiarując tę statuetkę osobie wyjątkowej w swoim życiu, pokażesz jak bardzo ją kochasz i cenisz. Piękny, a zarazem niepowtarzalny motyw koronkowego serca z pewnością ją zachwyci. Dodając do kompozycji stworzoną przez siebie dedykację, statuetka nabierze indywidualnego charakteru.


20 komentarzy:

  1. też ostatnio zrobiłam mamie taki prezent to na prawdę fajny i elegancki upominek:) również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na prezent! :)
    bardzo elegancki i na pewno się ucieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę piękne to :) na całe życie można sprawić cudny prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na całe życie!
      Statuetka jest tak solidnie wykonana,że nie ma szans na zniszczenie!

      Usuń
  4. jakie cudo wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to dla kogo? ;) Ale podlizać się trzeba ;)

      Usuń
  5. To fakt..;p Masakra, kiedyś będę teściową;D
    Oooo... Wezmę udział, może akurat mi się poszczęści..^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dokładnie to napomnisz synowej co widziałaś u Zebry ;) he he he
      A co do rozdania pewnie - kto wie, może tobie się poszczęści bo mnie do tej pory NIE! ;/

      Usuń
  6. Kochana mam to samo! ;) Jeszcze nigdy nie wygrałam i pomyślałam że jak obdaruje kogoś to może szczęście się i do mnie kiedyś uśmiechnie. ;) Uwielbiam brać udział w konkursach i rozdaniach ale kurcze ostatnio wszystko mi sie na głowe zwaliło i nie mam nawet kiedy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki jesteś super ;)
    miłego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowy prezent :)
    ślicznie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śliczny prezent , na pewno się ucieszy ;)

    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...