About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________
ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )



sobota, 9 listopada 2013

Nowe Klimaty - i prezent ( Zafu eko skóra - brązowa ) Sprawdz to !



Ostatnio listonosz późnym wieczorem przyniósł mi paczuszkę – małą , okrągłą – taką fikuśną : )!

Naprawdę nie spodziewałam się,co może  znajdować się w środku….
Poduszka? – przemknęło mi przez myśl, nie… przecież to zbyt szybko.
A jednak!
Poduszka, poduszka ale JAKA!
Jedyna w swoim rodzaju – z resztą zobaczcie sami ! 


Od początku : )
Taką paczuszkę otrzymałam do rąk własnych, od kochanego listonosza : )

 


Ku Naszym oczom ukazało się takie piękne skórzane cudo ! ( Naszym – bo kto inny mógł otwierać paczkę jak nie najmłodszy członek rodziny ). : )

Pierwsze słowo jakie padło z ust N – „ To moje, to dla mnie! „

A oto i nasza nowa poduszka Zafu eko skóra – brązowa : )

Mały od razu chciał sprawdzić co jest w środku – bo dotykając poduszkę , coś w niej „brzęczało” – a przecież to takie fajne!

Następnie co się działo z poduszką wie tylko ona i Niko – ale aparat co nie co zdołał uchwycić .
Mamusiu ona jest do siedzenia?
Tak Kochanie
No to próba!

I jak?
SUPER!
A mogę się z nią bić? Czy jest oporna?
Po kilku próbach młody padł : ) 

I jak stwierdził – NADAJĘ SIĘ NAWET DO SPANIA! : )

Zobaczcie ile radości może sprawić dziecku poduszka !
Zupełnie inna niż dotychczasowe, zupełnie inna, i na dodatek to co najbardziej ją wyróżnia – to jej zawartość!


A co znajduje się w środku poduszki ? 





Ta poduszka przerosła nasze oczekiwania – zdjęcia nie są w stanie oddać jej „osobistego uroku”.
Jest bardzo wygodna – i tak naprawdę można ją używać na więcej sposobów, niż jest opisana na stronie producenta 


Koszt tego wygodnego odpoczynku to 50,00 zł


Z NASZEJ STRONY GORĄCO DZIĘKUJEMY FIRMIE 

http://www.noweklimaty.pl/

ZA MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA TEJ ZNAKOMITEJ PODUSZKI – KTÓRA SWOIM WDZIĘKIEM POWALIŁA NA KOLANA RÓWNIEŻ MĘŻCZYZN W NASZYM DOMU – POJAWIŁ SIĘ OCZYWIŚCIE PROBLEM… CZYJA ONA JEST? ULEGLIŚMY NAJMŁODSZEMU – JEDNAK PODCZAS PRACY WIECZOREM – PO PROSTU JĄ KRADNIEMY : )


Oczywiście zapraszam Was na stronę   sprawdźcie jakie rewelacje posiada TA FIRMA – spokojnie i szczerze polecam Wam poduszkę, którą my mamy – ale oczywiście wybór należy do WAS!
Każdy znajdzie coś dla siebie i w końcu może ZDROWO ODPOCZNIE!
 

Przeczytajcie co napisał producent
 


Zafu antic
Wymiary: wysokość ok. 14 cm, średnica ok. 35 cm, waga ok. 2,30 kg
Poszewka: gruba tkanina, z fakturą przypominającą starą, zabytkową skórę.
Wypełnienie: łuska gryki
Konstrukcja: pokrowiec uszyty z oryginalnej tkaniny przypominającej starą skórę, zapinany na zamek. W środku znajduje się wsyp zapinany na rzepa. Dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki.
Konserwacja i utrzymanie czystości: pokrowiec możesz bez problemu zdjąć i wyprać w pralce w 40 st. C. Łuski gryki nie trzeba czyścić. Swoje właściwości zachowuje przez okres ok. 10 lat.
Używanie: te poduszki pozwalają utrzymać wygodną pozycję przy siedzeniu. Można siedzieć ze skrzyżowanymi nogami lub na piętach, po japońsku. Dzięki temu plecy pozostają wyprostowane, co jest bardzo ważne - kręgosłup się nie męczy. Są dosyć szerokie więc łatwo na nich siedzieć.
Poduszki te można z równym powodzeniem używać do zwykłego siedzenia i relaksu. Ze względu na brak ostrych krawędzi i swoją plastyczność z powodzeniem można w nie wyposażyć pokój dziecięcy (dzieci powyżej lat 3).

Zafu pochodzą z Japonii. Już kilkaset lat temu robiono tam poduszki, które wypełniano łuską gryki. Były tanie i wygodne. I doskonale nadawały się do siedzenia. Zaczęli je używać mnisi w klasztorach buddyjskich i siedząc na nich osiągali oświecenie. Teraz używamy te poduszki na Zachodzie. Są naturalne, ekologiczne, przyjazne dla ciała i umysłu.

20 komentarzy:

  1. nom gratuluje współpracy .
    obserujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie widziałam takiej poduszki a nawet nie wiedziałam o ich istnieniu :)
    Dzięki za informacje - zaglądnę z przyjemnością na stronę firmy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mogłam to przedstawić - i oczywiście gnaj na stronę firmy i zobacz jakie "wygody" można tam znaleźć :)

      Usuń
  3. Sobota nareszczcie!
    Nie ma to jak z samego rana ujrzeć poduszkę :D Od razu spać mi się zachciało - a na takiej z przyjemnoscią położyłabym swą głowe :)
    Ciekawi mnie to wypełnienie ( wygodne? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha.......................
      Wypełnienie bardzo fajne - łuska gryki - więcej na str producenta :)
      A czy wygodne? - trzeba się przyzwyczaić - jednak nie każdy potrzebuje czasu :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Świetna - to mało powiedziane :D

      Usuń
  5. Słyszałam już o niej wcześniej i oczywiście tez była chwalona :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chwalę byle czego , Ja chwalę to co spełnia się w 100% :)

      Usuń
  6. mnie firma olała i mi mieli przesłać a nie przesłali buuu
    fajna poduszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-e Gosiu....
      Aż ciężko uwierzyć, gdyż ze mną firma bardzo sympatycznie prowadzi korespondencję.

      Usuń
  7. Haha! Ależ cudo! Świetna sprawa!
    Sama bym się z nią z chęcią "zabawiła" ;D
    Genialny prezent!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka :P Ty jak coś napiszesz, to normalnie uśmiech z twarzy nie schodzi :P

      Usuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...