About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 29 listopada 2013

Pamięć 2 - kolejny prezent od Akademii Umysłu tym razem coś dla mnie!


To już 4 niespodzianka od Akademii Umysłu – tym razem coś dla mnie : )
Testuję i testuję i codziennie jestem zachwycona.
Napisano na pudełku – pięknym i eleganckim – „ Wystarczy 15 minut codziennie” – Oj to jest pomyłka ;) – Mnie nie wystarcza 15 minut – ja spędzam na tym programie około minimum 45 minut dziennie : D
Oczywiście, kiedy mam tylko chwilę dla siebie – a zazwyczaj wypada ona wieczorem.




Jak myślicie, czy faktycznie pamięć się poprawia?
TAK – POPRAWIA ! Gdyby tak nie było, nie traciłabym czasu na taką zabawę :)

Zrobiłam dużo zdjęć, ale co się potem okazało – załamało mnie.
Zobaczcie jak „czytelnie” wyszły zdjęcia….
 
Dlatego też z powodu złości, nie zrobiłam dodatkowych zdjęć – lecz postanowiłam podzielić się z Wami tym co mi zostało- czyli

screeny moich ulubionych gier.



PLASTRY MIODU : D
Ćwiczenie to usprawnia pamięć krótkotrwałą, poprzez doskonalenie zdolności chwilowego przechwytywania położenia bodźców oraz kolejności ich prezentacji.


WIZYTÓWKI :D
Ćwiczenie kształtuje umiejętność zapamiętywania twarzy oraz nazwisk określonych osób – świetna sprawa – mówię Wam – zabawa na 102 !


GEOMETRYCZNA ZAGADKA
Na ekranie widać figurę podzieloną na kilka pól. Część z nich jest podświetlona na biało. Należy zapamiętać ich położenie. Gdy zmieni się kolor wskazać klikając, gdzie się one znajdują. Dla utrudnienia zadania niekiedy figura może się obrócić.


 
RYMOWANKI
Tu to miałam dosłownie zabawę jak dziecko : )Należało ułożyć historię z wyświetlonych rymów i zapamiętać w ten sposób układ cyfr. Na ekranie widać zestaw cyfr. Przy każdej wyraz rymujący się z daną cyfrą.  UWAGA! – w opcjach ćwiczenia można wybrać inne rymy lub wpisać własne – dla ułatwienia zapamiętywania! :) 

POSZUKIWANY
Tu jest edukacja poprzez zabawę nawet dla dzieci. Niki kocha w to grać, udaje że jest policjantem : ) Ćwiczenie doskonali umiejętność zapamiętywania twarzy, poprzez kierowanie koncentracji uwagi na wiele różnych szczegółów wyglądu. Na ekranie wyświetla się list gończy, który to przedstawia poszukiwaną osobę – należy zapamiętać jej wygląd.

KOLEJNOŚĆ KOLORÓW
Na ekranie widać figurę podzieloną na kolorowe pola. Rozpoczyna się cykl, w którym pola są podświetlane. Należy zapamięta kolejność podświetlania – i odtworzyć ją.



LABIRYNT
Tu chyba nic nie muszę opisywać  : )




Gier jest dużo więcej – ale Ja postanowiłam, że przedstawię Wam te, które lubię najbardziej : ) Nie myślcie, że wszystko jest takie proste – w cale nie.
Może wygląda na łatwe – ale nie jest łatwe – trzeba wysilić szare komórki by móc przejść dalej.




Zróbcie sobie prezent ! Poważnie mówię!
Mikołaj się zbliża a Ja przedstawiłam Wam już prezent dla dzieci – dobry – edukacyjny sprawdźcie >> TU <<, kto nie pamięta.
Ale dorosłym również się coś od życia należy prawda?

Gdzie kupicie mądry prezent za takie pieniądze? 29,90





A Ja już  po raz 4 SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA MOŻLIWOŚĆ TESTOWANIA TEGO PROGRAMU. DZIĘKUJĘ – ZA OTWORZENIE MYCH OCZU – ORAZ ZA MOŻLIWOŚĆ ŚWIETNEJ ZABAWY PRZED MONITOREM I DLA DOROSŁYCH I DLA DZIECI .

www.akademia-umyslu.pl
Dobrze,że nie zapomniałam!
AKADEMIA UMYSŁU PRZYGOTOWAŁA DLA WAS NIESPODZIANKĘ!

MIKOŁAJKOWE RABATY
Dla wszystkich poszukujących mądrego prezentu, który nie tylko uszczęśliwi dziecko,
ale zapewni mu zabawę i naukę w jednym przygotowaliśmy specjalne MIKOŁAJOWE RABATY!
30% RABATU na programy z serii Akademia Umysłu JUNIOR
w wersji pudełkowej i elektronicznej.
Nie zwlekaj! Promocja trwa do 3 grudnia 2013.


Przeczytajcie więcej na temat Pamięci 2 i innych programów od Akademii Umysłu.

SPRAWDZ !!!






11 komentarzy:

  1. Ta Akademia Umysłu chyba bardzo Cię lubi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Klauduś - z wzajemnością ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym przetestowała coś na umysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. testowałam i testuję nadal tzn teraz to już ostro ćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna współpraca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie gry które poprawiają pamięć, bo uczę się kilku języków obcych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...