About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 14 listopada 2013

Współpraca " Bielizna Fantazja" - nietypowa przesyłka : )



Heloł Everybody !

Ale mnie zaskoczyłyście komentarzami pod ostatnim postem( N-POLECA )  – jestem w szoku, a N – w całkowitym szoku.
Wiecie co narobiłyście ?
Od rana N – cały czas nudzi mnie o zdjęcia, non stop tylko
„Mamusiu zrób mi sesje, daj coś przetestuję, zrób mi zdjęcia, popatrz no zrób”.
Matko Jedyna – i co ja pocznę? :D
Wszystkie DZIEWCZĘTA macie buziaki od N.

Za chwilę to chyba Ja nie będę potrzebna tutaj – tylko stronę przejmie N…
 
Ostatnie 2 dni były bardzo ciężkie – jednakże bardzo przyjemne : )
Od męża otrzymałam nowy baniaczek – zaprezentuję Wam go jak już będzie zagospodarowany : ) – A pewnie okres ten obejmę sesją foto ; )
Przeprowadzka rybek cz I.
Ale stała się jeszcze jedna bardzo przyjemna sprawa : )
Otrzymałam przesyłkę od „Bielizna Fantazja” A jej zawartość stanowiły 3 pary rajstop.

Oczywiście zrobiłam zdjęcia paczki, zrobiłam zdjęcia rajstopek – i za przeproszeniem szlag trafił mój aparat.

Do 00:50 mój kochany mąż próbował odzyskać zdjęcia – różnymi sposobami – ale finał okazał się ZEROWY!
 
Pani Izabela – przesłała mi do przetestowania 3 pary rajstop.
Nie wybierałam ich sama – jedyne na co miałam wpływ to na rozmiar i kolor.
I powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona !
 
WSZYSTKIE RAJSTOPY SĄ ŚWIETNE NA JESIEŃ – A NAWET I NA ZIMĘ!

Do roboty nie będę przedłużać.
 

1.  Rajstopy Moraj collection mocca ( 60 den ) – 3 D !!!  




Tak się prezentują na nóżkach : )
Ekskluzywne rajstopy damskie, wzorzyste. Wykonane w technologii 3 D  z najwyższej jakości przędzy oplatanej z częścią majteczkową typu T-band.

- Te rajstopy możecie zobaczyć i zakupić ( TUTAJ )
  



2.     Rajstopy Mona Velur ( 100 den ) – Micro 3 D 


 
 Tak się prezentują na nóżkach : )

“ Rajstopy damskie 100 den z mikrofiby 3 D, matowe, szyte łaskim szwem, z bawełnianym klinem. Kryjące, elastyczne bez zaznaczonej części majtkowej. Dają komfort noszenia i idealnie dopasowują się do sylwetki”.

- Te rajstopy możecie zobaczyć i zakupić ( TUTAJ )



3.     Rastopy Mireille  KNTTEX ( 40 den ) – brąz 


Tak się prezentują na nóżkach : )


„ Rajstopy damskie wykonane z mikrofiby. Miękkie, kryjące, matowe. Wszyty klin. Bogata gama kolorystyczna „
- Te rajstopy możecie zobaczyć i zakupić ( TUTAJ )


                                 Tak się prezentują te delikatne i ciepłe rajstopy : )
  


Dziewczyny warto zajrzeć do sklepu URWISEK&FANTAZJA
Naprawdę duży wybór nie tylko rajstop – sprawdźcie same! 

A co najważniejsze – bardzo miła obsługa, z którą możecie bardzo grzecznie i przyjemnie porozmawiać !
ZEBRA – POLECA!



Mam do Was Kochane również prośbę – bardzo proszę o kliknięcie w banerek Shineshide – napisali do mnie, iż muszę zdobyć 100 wejść – pomożecie?

Oczywiście, która z Was się w to bawi – chętnie się odwdzięczę – tylko dajcie znać : )

Liczę na uczciwość z Waszej strony – tylko dlatego, że Wy również możecie liczyć na to samo z mojej strony!
 
 http://www.sheinside.com/



Wzorzyste rajstopy 60DEN 3D  Cindy ROZMIAR 4-L



Ekskluzywne rajstopy damskie wzorzyste.

Dla wszystkich miłośniczek klasycznej elegancji.
 Posiadają zewnętrzny wzór.
Dzięki zastosowaniu specjalnej techonologii 3D,
najwyższej jakości przędzy oplatanej oraz starannemu wykonaniu zapewnią wygodę, piękny wygląd oraz pewność siebie niezależnie od sytuacji.
Część majteczkowa typu T-Band. 

Rajstopy składają się z 81% poliamid; 18% elastyn oraz 1% bawełny (mały klin).
Produkt polski. Jakość pierwsza.

Rozmiar: 4-LWzrost: 179-185
Waga – 80-85

Dostępne kolory:

Light Grey (jasny szary) - 1 szt.
Mocca - 1 szt.
Graphite - 1 szt.
Nero - 1 szt.
Rajstopy 100DEN Micro3D ROZMIAR 3-M


Rajstopy damskie 100 den z mikrofibry 3D, matowe, szyte płaskim szwem z bawełnianym klinem. Kryjące, elastyczne, bez zaznaczonej części majtkowej.
Dają komfort noszenia i idealnie dopasowują się do sylwetki.

Rajstopy składają się z 97% poliamid; 3% elastyn. Produkt włoski. Jakość pierwsza.

Rozmiar: 3-M
Wzrost: 164 - 170
Obwód bioder – 104-116

Dostępne kolory:

Bordeaux - odcień bordowy -1 szt.
Bordeaux bordo -1 szt.
Czarny -1 szt.


Bardzo proszę o podanie koloru w wiadomości dla sprzedającego lub w mailu.
  

Rajstopy damskie 40den mikrofibra Classic Line rozmiar 3-MRajstopy damskie wykonane z mikrofibry. Miękkie, gładkie, kryjące, matowe.
Wszyty klin. Bogata gama kolorystyczna.

Rajstopy składają się z 90% poliamid; 10% elastyn. Jakość pierwsza. Produkt polski.

Rozmiar 3-M
wzrost - 164-170
biodra - 104-108

Kolory:
royal - ciemny fiolet - nr 1
atlantic - butelkowa zieleń - nr 2
czerwony - nr 3
bakłażan - fiolet - nr 5
petrol - szaro-zielony - nr 6



17 komentarzy:

  1. cudowne te rajstopy, najbardziej podobają mi się pierwsze ! ;))
    śliczne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie bardzo noszę rajstopki , chyba że na specjalne okazje i koniecznie cieliste ! ;)
    Widzę zebro że udało ci się nawiązać nową współpracę gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopy numer jeden najlepsze :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy są świetne ale Twoje nogi! Do nieba!!! :) A do konkursu u mnie nie trzeba mieć konta na fejsie. :) Wystarczy jak obserwujesz, Reszta to tylko dodatki. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. widze,że próbujesz z sheinside! super! kliknęłam kilka razy w baner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I od razu przypomniał mi się pewien szlagier ,,Chcę oglądać Twoje nogi, chcę byś założyła mini".
    Również kliknęłam w baner i przeniosło mnie na stronę sklepu, o którym dotąd nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Skarbie - ale u mnie to się nie uda : )
    Ja nie potrafię wpada na blogi i zostawiać komentarze typu - kliknij w baner :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ostatnim czasie kupiłam kilka par rajstop i nie dociera do mnie, że nie lubię nosić spódniczek i nie będzie ich widać pod spodniami. A pod spodnie wolę leginsy i skarpetki niż rajstopy.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...