About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 29 grudnia 2013

2 Minutowa Maska do Włosów Farbowanych (Pantene)



Tę oto maseczkę, wywęszył mój mąż w Rossmannie – i zakupił mi ją za 10zł na promocji : ) Elegancko zapakowana, zjawiskowo wręcz – oj lubię takie czary –mary lubię : )Dobra do rzeczy.



Umyłam głowę – nałożyłam maseczkę – ale z uwagi na jej fajny zapach pozostawiłam ją troszkę więcej niż wskazane 2 minuty : )
I co też się stało?
Nic – włosy nie wypadły – ale ekspresowo i elegancko się rozczesały!
 

Sreberko zabezpieczające – bardzo dobry pomysł – wówczas wiem, że nikt wcześniej nie maczał w tym produkcie palców : )
 


Konsystencja całkiem przyjemna – delikatna, nie jest ani zbyt gęsta, ale też nie przelatuje przez paluszki : )



I na ostatnim foto – specjalnie na sam koniec zostawiłam Wam to „czary-mary” – czyli otwieranie : D No nie da się zaprzeczyć, że bardzo fajne otwieranie ma ta maseczka, przy okazji ( fajne ) – to dla mnie to, co nie niszczy i nie powoduje łamania paznokci : )
 




Jak do tej pory same plusy
+ Konsystencja
+ Włosy gładkie i błyszczące
+ Zapach ( Nie wyczułam w nim chemii. )
+ BŁYSKAWICZNE ROZCZESYWANIE
+ Opakowanie :D
Czy regeneruje ? Nie powiem Wam póki co, stosuję ją za krótko aby dokładnie opisać czy faktycznie regeneruje włosy : )

Za 10zł mogę ją kupić ponownie – ale za stałą cenę – jest jej troszkę za mało.
 

A może Wy mi powiecie? Macie? Miałyście? Stosujecie? Stosowałyście?
I co? 

Pantene, 2 minutowa Maska do włosów farbowanych, 200 ml



17,99 zł - Tyle kosztuje bez promocjiiiii :)

19 komentarzy:

  1. Ja używam maski z Velii i bardzo dobrze się sprawdza. ;) Obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety tutaj nie pomogę, nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie używasz masek do włosów? :)))))

      Usuń
  3. Fajna maseczka :) a za taką cenę jak w promocji to super ;)

    proszę o "przepis" jak zmywać "piasek" z paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie jak za taką cenę to jest ok ;)
    A co do "przepisu na piaski" - jak będę zmywać ten co mam w obecnej chwili to automatycznie zrobię posta z takim przepisem :) - I zobaczysz zero problemu z piaskami na pazurkach tzn z ich zmywaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam:) ja zmywałam wczoraj i miałam male problemy ;)

      Usuń
  5. Za 10 zł faktycznie żal nie kupić choćby dla samego rozczesywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - ale za oryginalną cenę - nie wiem czybym ponownie zakupiła - chyba, że byłoby jej więcej :)

      Usuń
  6. Ja stosuję maski dość często.Ostatnio stosowałam z firmy Dove i mogę ją spokojnie polecić.Taką w granatowym opakowaniu,nie wiem dokładnie jak się nazywa,bo już ją skończyłam,Ale włoski rozczesują się po niej jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annnnulka! TO przypomnij sobie nazwę :P please! :P

      Usuń
  7. Love this kind of masks!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. a na długo starcza tej maski? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nigdy tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbowałabym tej maski ale nie mam włosów farbowanych
    ale i tak kolejna fajna recenzja : )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie farbuje cale szczescie ^^

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...