About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 28 grudnia 2013

Alterra naturkosmetik Duch – Peeling Papaya & Bio-KOKOS



Myślałam, że będę mogła napisać wystrzałową recenzję mojego zakupu – ale wyszło całkowicie na odwrót : )


Całkiem fajne opakowanie, ładny obrazek taki wręcz naturalny, ale jak się spisał jako peeling?
Daremnie – tak dosłownie jest daremny.


Skusił mnie napis – skusił mnie ten kokos – ale co to ma wspólnego z zawartością?
Kokos o zapachu  Morza Południowego ?
A gdzie ten zapach jest ? Ja czuję samą chemię owiniętą delikatną nutą „chemicznego” kokosu.
 


Zawiodłam się na całej liniiiiiiiiii……
Słowo delikatny w tym wypadku równa się z – ZEROWYM.
 


Można się tą chemią jedynie delikatnie pomasować po skórze – nie liczcie na żadne „delikatne” złuszczanie naskórka : )
 


Koszt na promocji w Rossmannie 6zł – to aż o 6zł za dużo jak na taki bubel.


Powtórzę się ale muszę to napisać – ZAWIODŁAM SIĘ, I NIGDY WIĘCEJ NIE ZNAJDZIE ON MIEJSCA W MOJEJ ŁAZIENCE.




Delikatny peeling o egzotycznym zapachu orzecha kokosowego i papai. Dzięki zawartości ekologicznych wiórków kokosowych peeling łagodnie usuwa obumarłe komórki skóry, a przy pomocy ekstraktu z ekologicznego aloesu i roślinnej gliceryny zapewni jej wyjątkowe nawilżenie.

Kosmetyk posiada certyfikat BDIH i Vegan. 




Skład: Aqua, Alcohol*, Glycerin, Cococ-Glucoside, Cocos Nucifera Fruit*, Xanthan Gum, Glyceryl Oleate, Silica, Disodium Cocoyl Glutamate, Carica Papaya Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Parfum**, Limonene**, Sodium Cocoyl Glutamate, Alcohol, Citric Acid.

* Ingredients from certified organic agriculture.

** From natural essential oils. 

25 komentarzy:

  1. ja ogólnie nie lubię tej firmy
    kupiłam raz maseczke do włosów
    śmierdziała tak niemiłosiernie ze to było coś strasznego :<
    pozdrawiam Zeberko :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierdziała? Uuuu chyba ta firma zostanie u mnie przekreślona.......

      Usuń
  2. Z alterry to używałam tylko odżywki reszcie jakoś nie ufam ;)

    zapraszam u mnie rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie cena skusiła i brak wiedzy na jego temat :)

      Usuń
    2. u mnie w rozdaniu zmiana zasad

      Usuń
  3. to w ogól jest peeling?! nawet nie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ależ to jest peeling! :P Przecież wyraźnie napisano :P
    Tylko pomylili zawartość ;)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na niego ochotę ale jak widać dobrze, że się nie skusiłam mimo, że jest dość tani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cena mnie skusiła - Ja już go nie kupię ponownie NEVER!

      Usuń
  6. Po pierwsze kocham peelingi, a po drugie zapach kokosa♥ Przy najbliższej wizycie w Rossmanie rozejrzę się za nim :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klauduśka! Ale on ma tylko słowo peeling w nazwie - żadnego związku z peelingiem on nie posiada....

      Usuń
  7. To już wiem co mam omijać wielkim łukiem :D
    Nie spotkałam się jeszcze ani z tym produktem, ani z firmą- ale teraz nie spojrzę nawet na to i na tą firm,ę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko może dla kogoś kto lubi tylko w nazwie "peeling" będzie ok ;) Ale jak ktoś wymaga - to już inna bajka :)

      Usuń
  8. Ależ Ty jesteś ostra jak brzytwa Zeberko:)Czasami tak trzeba jak coś jest do bani.Nie zostawiłaś na pseudo-peelingu suchej nitki...Widocznie sobie firma zasłużyła.Nie wiem,nie miałam,nie używałam ale jakoś Ci wierzę,iż nie jest to cud kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze bo szczerość jest ostra ;/ A jak jakoś mi wierzysz to omijaj kochana omijaj :) :*

      Usuń
  9. Przykro mi , że okazał się on tak kiepski .
    Rozglądam się za jakimś dobry peelingiem do ciał .
    Myślałam że coś u ciebie znajdę . Idę poprzeglądać twoje starsze posty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka - no niestety ten się za grosz nie spisał :)

      Usuń
  10. Te białe drobinki to kokosowe wiórki?
    Kurcze, przykro mi, że piling nie spełnił Twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana to kokosowe wiórki - a jak wiórka ma zedrzeć martwy naskórek ? Chyba u niemowlaka - który nie ma tego naskórka :)

      Usuń
  11. Ja nie używam za dużo takich różnym mazidełek, t.z. jak na razie... ale jakbym zmieniła zdanie, to już wiem, czego nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andzia moja zdolna MALARKA! :) Kochana to wyłącznie moja opinia - ale jak wymagasz - to omijaj :*:)

      Usuń
  12. o kurcze widzę że prezentuje się fatalnie, dzięki tobie go na pewno nie kupię! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no faktycznie konsystencja nie wygląda w ogóle na peeling ;/ ja używam z alterry szampon, bardzo go lubię i pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...