About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 30 grudnia 2013

PRZESYŁECZKI : Wygrana w rozdaniu i niespodzianka od.... ?


I stało się ! Tyle narzekałam, tyle się napłakałam, aż w końcu się stało!
Zebra zwyciężyła w rozdaniu u cllaudii ! : )
Maszyna wybrała Zebrę – to niesamowite wrażenie – zobaczyć siebie jako zwycięzcę wśród tylu zgłoszeń!
Cllauduś – dziękuję ! Losowanie było uczciwe – nie znałam się z Claudią wcześniej, na rozdanie zaprosiła mnie 1 dzień lub 2 wcześniej i się skusiłam – i co ? Efekt jest! :D





Przesyłkę otrzymałam w takiej postaci jaką widzicie na foto.
SZOK – koperta otwarta ! – Listonosz w drzwiach widział moją minę i natychmiast zareagował mówiąc. „ Proszę sprawdzić czy wszystko jest, tak pracuje poczta”.
No ja byłam w szoku -  ale wiem, że to wina naszej kochanej POCZTY PL! 




Nie wiem co sobie pomyślał listonosz -, że niby będę twierdzić, iż w takiej postaci została ona nadana ?
A w życiu !
Przecież wiem, że to wina poczty – bo to nie jest pierwszy raz !
Na szczęście nic się nie uszkodziło i było wszystko! 


 Wiecie jaką miałam radochę ? Nie wiem do czego porównać to wszystko…

Radość jakbym wygrała w totolotka ? No zostawmy to tak :D

Paczuszka przyszła … a ja z trzęsącymi się rękami zaczęłam wyciągać :D

I oto moja wspaniała nagroda z rozdania ( PODKREŚLAM!!! ) MOJA 1 WYGRANA W ROZDANIU !!!!
  


Zobaczcie jaką piękną kartkę otrzymałam : ) Na dodatek z moją ukochaną RODZINĄ – strzał w 10! Bo nie lubię kartek z choinkami czy innymi pierdołami a bez ŚWIĘTEJ RODZINY ! :)
A prócz tej pięknej kartki – otrzymałam również super liścik :D Same przeczytajcie co mi Claudia napisała : )





Dziękuję Kochana dziękuję – to pierwsza moja wygrana z rozdań – i jestem podekscytowana, że to właśnie JA!
DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!!!
Ps. A emocje do tej pory są bardzo mocne! : )


Łącząc te miłe chwile jeszcze Wam coś zdradzę : )


Ostatnimi czasy, koleżanka Puszka wietrzyła swoje magazyny ( kosmetyczne ) ; )
Nie dość, że Zebra załapała o co chodzi dopiero po fakcie – czyli kiedy prawie wszystko było już przez inne koleżanki „zaklepane” – to jeszcze przeżałować nie mogła…

Wskoczyła szybko do Puszki – i rzuciła dwa zdania, jaka to ona jest nieszczęśliwa, że tak późno weszła na bloga, i że nie zdążyła się załapać.  Ale Pusia okazała miłosierdzie swoje i wskoczyła do Zebry mówiąc jej „ Dla Ciebie dorzucę tasiemkę” – czy coś w tym stylu : )
Chyba nie muszę opisywać emocji związanych z odczytaniem tejże wiadomości : )

No i stało się – Zebra dowiedziała się, że tasiemka zostanie do niej wysłana – i czekała, czekała, i PRZYSZŁO!
Wszystko fajnie, koperta ( w duchu pomyślałam, niemożliwe…) – ale jakaś taka dziwnie ciężka…
A że nie miałam wcześniej żadnej tasiemki do zdobień to też mój mózg wykreował sobie myśli  - że tasiemka może ma różne kształty  ;) – ( Ciężko się połapać w tym zdaniu o co chodzi, ale Zebra jaka jest to jest ).
Otwieram i oczom nie wierzę! Nie dość, że jest tasiemka to jeszcze piękny fioletowy lakier ( z cienkim pędzelkiem ) – PUSZKA widać, że dokładnie czyta co Zebra skrobie :D + jakieś mega słodkie drobinki do paznokci ( motylki i łezki ) :D – Puszka jak źle napisałam to zwróć uwagę zrobimy EDIT ;)
 

 
No i po raz kolejny tu również Ci dziękuję za tego soprajsa :D
Od razu, na to co miałam na paznokciach wycięłam kawałek tasiemki i siup – efekt nie powala na nogi, ale to mój pierwszy RAZ!
 

Lakier – aaaaaa gdzie ten zmywacz  - zmyłam i maluję fioletowym pięknym lakierem – wgrywam zdjęcia na komputer o my GOD!
1 foto ? I to takie nijakie ? ;/
Wybaczcie, ale przyjemniej możecie zobaczyć jaki ma piękny odcień ;/
Jeden minus ma lakier – LAKIER – nie PUSZKA! :) – U mnie bardzo długo schnie – ale kiedyś się skuszę ponownie nim bawić, to pokaże Wam na większej sesji jego efektywność : )
 

Puszka thank you VERY much! :*

7 komentarzy:

  1. Strasznie mi miło, że o mnie wspomniałaś <3 Cieszę się, że paczuszka się podoba :) Mam nadzieję, że prezenty się przydadzą i wyczarujesz jakieś piękne mani z użyciem tasiemki. Buziole! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wygranej ! :) a lakierek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ radość ;)
    Ciekawe jaka będzie moja przy pierwszym wygranym rozdaniu/konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOo Moja była i jest OGROMNA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś tak zadowolona z wygranej ;)
    Bardzo miło widzieć, że Ci się to podoba :D
    a co do koperty no to faktycznie, otwartej nie wysłałam :P

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...