About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 10 marca 2014

Przesyłki z zeszłego tygodnia :]



Dzień dobry !
Zapraszam na krótki post  z cyklu „Przesyłeczki” :]



Oto i one :]

Pierwszej tłumaczyć nie muszę, kto czyta ten wie o co chodzi prawda? :]
Ps. Zakupiłam już dawno, ale bardzo długo czekałam, zanim dotarła do mnie.



Druga przesyłeczka, to długo wyczekiwana nagroda ( za gadulstwo)- od Angeliki – oj Kochana, z pocztą są cyrki nie od dziś to wiemy, kiedyś ich trzeba zjechać i to nie ma , że boli!!!! :* ( Ps. Wszystko OK. Andziu :* )



I ostatnia, gorąca przesyłka od jednej z moich ulubionych firm…
M*A*R*I*O*N – po raz kolejny zakwalifikowałam się do testów, nie jesteście sobie w stanie wyobrazić mojej „radochy”! Nie zawiodłam się na ostatniej przesyłce,
i mam nadzieję, że na obecnej również się nie zawiodę! :]


Ps. Na wiele przesyłek jeszcze czekam, ale są też takie, które wiem, że nie dotrą.
Nie wiem co z tym fantem zrobić, nie chcę upubliczniać oszustów – bo nie od tego mam bloga, ale z drugiej strony, jak ktoś leci w kulki – to chyba trzeba z nim zagrać…?
Miłego dnia! – Ja uciekam dalej do „medycznych wariatów” :D Na chwile obecną żyję, to może jeszcze troszkę pożyję hehehehehe ;)
Buzka!


26 komentarzy:

  1. Super paczki!:) Masakra z tym oczekiwaniem, jak mogą istnieć tacy oszuści ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przesyłki, a z pocztą to niestety rożnie bywa... Mnie np. zaginęła jedna przesyłka z wygraną, a raz przyszła otwarta przesyłka i wyjętych było kilka próbek, które dostałam od firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie troszkę inny zestaw dostałaś od Marion:)
    też niestety czekam na kilka przesyłek ale część z nich na pewno nie dojdzie... ale widać nie wszystkie firmy są uczciwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dalej zdrówka Ci życzę!!!
    No i przesyłeczki fajne jak zwykle. Super, że biurko też już dotarło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne przesyłki ;-) ja też na parę czekam ;-) a z pocztą tak jest, że często coś im się przypadkiem gubi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobrażam sobie radochę wyobrażam :))) a z oszustami można zagrać w te kulki :) niech ich widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów widzę u kogoś peeling od Joanny w którym kocham się od niedawna <3. A z firmą Marion chyba się jeszcze nie spotkałam. Muszę pobuszować w internecie i poczytać na jej temat. Czekam na ewentualną recenzję peelingu i serum kremowego tej firmy, ostatnio moje dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości ! Ja z Marion mam do utrwalania fryzur , ale jeszcze go nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne przesyłki, a tych nieuczciwych należy upubliczniać.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam mariona ;-))
    a nagroda superr , gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje przesyłek, sa świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam sajgon i paczka doszła bez żadnego ale :)

    Gratuluję przesyłki od Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super przesyłki!! :D od Angeli dostałam podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam paczki! To miłego testowania! :)

    Spokojnie kochana już mam w planach kolejne rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nagroda! A przesyła z marion dziś już u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Long time no see sweetie. New header? Looks nice! How's it going? Everything fine with you and your little man?
    Happy Monday honey
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne paczuszki, miłych testów!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie chciałam zapytać jak zdrówko,ale dobrze,że "żyjesz" :)Hi, odkąd do Ciebie trafiłam wszystkie paski czarno białe kojarzą mi się z blogująca zebrą:)Dziś dziewczyny dostały prezencik w takiej torbie i od razu skojarzyło mi się z Tobą więc jeśli Ci się, Kochana często czka to pewnie ja:)
    A paczuszki świetne, zazdroszczę! Mariona, oj tę firmę chętnie bym przetestowała:)A gdzie to takie koperty z Zebrą produkują?:)Pozdrawiam i powodzenia z "leczniczymi wariatami"!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wspaniałych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oh ja uwielbiam MIARION niestety na moje e-maile nie odpisali ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w testowaniu. Fajnie tak odebrać coś na co się czeka. To miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakaś ogólna lista takch sciemniaczy by się zdała. Tobie Zeberko zyczę zdrowia! Trzymaj się mocno!!!

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...