About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 22 czerwca 2014

Ta paczka to była radość, nad radością!



Zapraszam!



To był mój pierwszy raz z marką AUSSIE MIRACLE MOIST.
Dzięki TRND – zostałam ambasadorką tej marki, i zdradzę Wam, że miałam niepojętą radość kiedy testowałam te produkty  - ale jeszcze większą kiedy wręczałam próbki znajomym bliskim i tym dalszym! :]


Super sprawa!!!!
TRND – jesteście NIESAMOWICI!
Do podarowania innym miałam
10x szampon Miracle Moist 75ml
10x odżywka Miracle Moist 75ml
15x ulotka AUSSIE
TO była fantastyczna sprawa !
 

Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mi się uda ! :]
Ps. Jestem pod wrażeniem książeczki „ TWOJE BADANIE OPINII” – która niesamowicie ułatwia pracę , oraz pozwala na swobodne zapisywanie a potem przelewanie słów na system komputerowy.

Do rzeczy:
Zebra testowała:
Aussie Miracle Moist Szampon 300 ml – 19.99zł* ( maksymalna sugerowana cena detaliczna)
Aussie Miracle Moist Odżywka 250ml – 19.99zł*
Aussie 3 minute Miracle Intensywna Odżywka 250ml – 23.99zł*
Aussie Miracle Moist Spray 250ml – 24.99zł *
Po kolei :]

Szampon:
Szampon faktycznie sprawia, że włosy stają się miękkie i wyglądają zdrowo ( miękkość osiągniemy po połączeniu szamponu z odżywką ). Zawarty w nim ORZECH MAKADAMIA świetnie wpływa na włosy. Szampon bardzo dobrze się pieni, i nie podrażnia skóry głowy.
Odżywka Miracle Moist
Nieziemski zapach, i konsystencja – zrelaksują Was tak podczas kąpieli, że doznacie chwili tak zwanej „zapomnienia”.  Taki nietypowy zapach, który każda z nas będzie kojarzyła z czymś innym – pozwoli odpocząć naszym zmysłom.
Włosy po użyciu szamponu + odżywki =
Stają się ekstremalnie gładkie i delikatne. Nie puszą się, wręcz mogę powiedzieć, że stają się takie „sypkie”. Na głowie czuć dosłowną LEKKOŚĆ!
Jeżeli Wasze włosy są niesforne – ten duet je poskromi – WIEM CO MÓWIĘ! ;]
Zero stresu podczas rozczesywania – włosy dosłownie same układają się pod „grzebień”. 
3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR:
W przewodniku napisano o nim „DOBRA WRÓŻKA” – i Ja również tak ją nazywam :] Włosy po jej użyciu stają się bajeczne, nie puszą się , pięknie lśnią, cudownie pachną, są gładkie. Ja mówię „ no w reszcie jesteście ułożone” ;]
Czy kojący ekstrakt z AUSTRALIAN BALM MINT faktycznie pomaga wygładzić szorstką powierzchnię włosów ? – TAK!
Ten 3 minutowy rekonstruktor naprawdę jest skuteczny.
Spray Miracle Recharge Moisture.
Używałam oj używałam. Ta odżywka bez spłukiwania służyła mi nie od razu po umyciu głowy – bo nie odczuwałam takiej potrzeby – ale kiedy włosy zostały już całkowicie wysuszone i ułożone – wówczas spryskiwałam je tą odżywką.
Robiłam to dosłownie kiedy mi się tylko zachciało. Odżywka świetnie wnika do włosa, nie obciąża, nie powoduje „plątaniny”.
Nawet mój synuś , czasem sobie lubił psiknąć po swoich włoskach delikatnie, twierdząc, że zapach tak się mu podoba, iż po prostu musi i już! :]



Bardzo spodobała nam się marka AUSSIE MIRACLE MOIST. I dziękujemy TRND za możliwość poznania jej tak DOSŁOWNIE.
Chętnie zakupimy te kosmetyki do włosów!
I spokojnie POLECAMY.
W chwili obecnej testuję zupełnie coś innego – ale jeśli efekt mnie nie powali na kolana – wówczas z przyjemnością wrócę do AUSSIE MIRACLE MOIST!

 


15 komentarzy:

  1. fajne produkty, ja nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paczka :) Przyznam, że nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tych produktów :).

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zostania ambasadorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się -nieziemski zapach ahhh cudnyyyyy!! ja miałam przyjemność wypróbować próbki(75ml)szamponu i odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To również był mój debiut z tymi kosmetykami i bardzo je polubiłam, choć jeszcze nie użyłam wszystkich ;)
    Moje końcówki troszkę się zregenerowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! jestem bardzo ciekawa tych kosmtykówv

    OdpowiedzUsuń
  8. i mnie się udało wypróbować tą markę :) w rozdawajce otrzymałam szampon i odzywkę 3 minutówkę :D tylko mi zapach nie pasuje a le reszta jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Zawartość wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro tak polecasz, to może i ja się skuszę na zakup tych kosmetyków, żeby poratować moje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że się sprawdziły :) mnie od dawna ich produkty kuszą ale jakos nie mialam okazji ich kupic jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, mnie się nie udało załapać do testowania.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...