About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 9 lipca 2014

Allepaznokcie – na paznokciach Zebry :]



PROFESJONALNY PIASKOWY LAKIER
DO PAZNOKCI
Mam go i JA!



Dzisiaj post z serii „ pazurki” – a może nie tyle pazurki, co lakier do paznokci :] Lakier, który dzisiaj prezentuję, pochodzi od ALLEPAZNOKCIE- większość blogerek zna tę firmę , ale i Zebra poznała osobiście. 

Lakier piaskowy – znam wiele lakierów, kocham piaski – ponieważ efekt jaki pozostawiają na paznokciach po prostu mnie kręci, nęci, ciekawi itp.
Lakier, który widzicie jest lakierem z serii ONE COLOUR SAND #20 , o strukturze piaskowej, taka idealna cukrowa posypka :]
 

Buteleczka prezentuje się bardzo ładnie, cieszy mnie również to, iż są odpowiednie naklejki – od kogo, nazwa, numerek itp. – To ułatwia POLECENIE dalej ( innym koleżankom ).


Co do lakieru:
+ Pędzelek idealnie dopasowuje się do kształtu płytki paznokci
+ Wystarczy jedna warstwa, aby odpowiednio pokryć płytkę – dwie warstwy dają efekt bajkowy.
+ Lakier ma dobre własności reologiczne : [ płynność, łatwość rozprowadzania ]
+Dobrze przylega do płytki
+ Brak negatywnego wpływu na płytkę paznokcia
+ Trwałość 4 dni bez żadnej skazy
+ Szybko wysycha – 2 minuty i gotowe
+ Fajna cena :]
+ Cudowna barwa – ( mam ochotę na więcej ) ;)
+ Tworzy bardzo fajną, delikatnie wyczuwalną powierzchnię :]
 
 

Jestem dla niego na TAK – i użyję go również podczas tworzenia czegoś „innego” na pazurkach.

Jeżeli kolor Wam nie odpowiada, zobaczcie co ALLEPAZNOKCIE mają w swojej ofercie z TEJ SERII :
 


Który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu ?
Bo Ja zakochałam się i chciałabym odczuć na paznokciach między innymi tę zieleń 04,01.19 :]

Dziękuję ALLEPAZNOKCIE – za naprawdę dobry lakier, który umila mi każdy dzień i nie powoduje na mej twarzy zniesmaczenia – ponieważ nic się z nim nie dzieje!
 


PRODUKT POCHODZI OD –  Allepaznokcie
                                                              POJEMNOŚĆ : 10ml
CENA : 9,90zł
FACEBOOK : TUTAJ
DO KUPIENIA - > TUTAJ <-
 


16 komentarzy:

  1. Super kolorek!! u mnie na testy czeka piękny lazurowy odcien tego lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny! taki delikatny piaskowiec:) no i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się, delikatny piaskowiec :D A co do koloru no to już sama oceń :D ;)

      Usuń
  3. Boski kolor! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Allepaznokcie sama poznałam osobiście już jakiś czas temu, ale na lakier akurat z tej serii jakoś się jeszcze nie skusiłam... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli piaski na nie? Czy ogólnie ta seria ? :]

      Usuń
  5. piekny kolorek ;) mam podobny z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba niebieski, żółty i czerwony:) Ale na Twoich paznokciach mogę wszystkie kolorki oglądać:)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...