About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________
ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )



środa, 10 września 2014

Nowy meczet w Warszawie jeszcze w tym roku. Budowa ma się zakończyć przed ramadanem - Panie Boze mój ratuj!...

 JAKIE IMIĘ MA BÓG ISLAMISTÓW? ŚMIERĆ !!!
JAKIE IMIĘ MA BÓG ISLAMISTÓW? ŚMIERĆĆ !!!




Zebra nie tylko recenzuje i pisze, Zebra również pragnie dawać informację o tym co dzieje się na świecie.

Zobaczcie – to nie zdjęcia filmowe.
TO FAKTY !
I NIE OBCHODZI MNIE, ŻE KTOŚ MI NAPISZE
„ NA TAKIEJ STRONIE TAKA TREŚĆ I ZDJĘCIA?”
TA STRONA TO MÓJ KAWAŁEK ŚWIATA
I CHCĘ ABY LUDZIE MIELI OCZY SZEROKO OTWARTE.
DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ ZE ZDJĘCIAMI !
 

"Dziś są bowiem w Iraku, ale jutro mogą już być w Berlinie, Londynie, Paryżu.
 I co wtedy? – To najdziksza forma islamskiego terroryzmu –
 mówi „GP” ekspert Middle East Forum, Raymond Ibrahim.
 Jeszcze w czerwcu ani Francja, ani Wielka Brytania nie wyrażały chęci,
 by zaangażować się militarnie w Iraku.
 Szef brytyjskiego MSZ William Hague stwierdził nawet:
 „Opuściliśmy Irak, składając jego los w ręce wyłonionych w wyborach władz irackich,
 które dysponują własną armią i siłami bezpieczeństwa. To teraz ich zadanie”.
 Dziś sam premier David Cameron przyznaje, że zbrodnicza działalność dżihadystów z Państwa Islamskiego nie jest wyłącznie problemem Bliskiego Wschodu.
 „Zachód zaangażowany jest w pokoleniową walkę z trującą odmianą islamskiego ekstremizmu stanowiącą zagrożenie dla bezpieczeństwa także Wielkiej Brytanii” – stwierdził Cameron w artykule w tygodniku „Sunday Telegraph”.
 Wysoka Komisarz ONZ ds. praw człowieka Navi Pillay potępiła dżihadystów
 Państwa Islamskiego za popełnianie „przerażających, szeroko stosowanych”
 zbrodni i przestępstw. Wśród nich wymieniła zabójstwa, czystki etniczne i religijne, stosowanie niewolnictwa i przestępstwa na tle seksualnym.
 W oczach międzynaro­do­wych przywódców to bardzo poważne zagrożenie w 
USA i Iran zdecydowały się nawet na wspólną akcję bojową."


ZRÓDŁO szukajcie TU

19 komentarzy:

  1. chociaz zaliczam sie do dosc tolerancyjnych osób to akurat za muzułmanami nie przepadam... bo dlaczego ja mam do cholery byc mila i tolerancyja a oni zabronią mi za kilka lat chodzenia w krótkich kieckach... no już :D a tak serio uznaje tolerancje w stosunku do osób i ludzi, którzy również ją uznają a z nimi nie ma żartów... właśnie pracuje nad tekstem na bloga o kobietach arabskich... całe wakacje czytałam ksiazki biograficzne i autobiograficzne takich kobiet i zdecydowanie postanowiłam poruszyc ten temat żeby każda wbiła sobie do głowy ze oni może i są orientalnie przystojni ale na pewno nie tolerancyjni... zwłaszcza dla kobiet!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz, napisz.
    Z przyjemnością poczytam, gdyż znam arabów osobiście - i z niektórymi ( którzy osiedlili się w PL ( i nie tylko ) - mam kontakt do dziś dnia - jednak są oni normalni, i nie razi ich słowo KATOLIK ani inne związane z tym słowem. Tolerancja być powinna, jednak u tych mordujących nie ma jej ani kropli. A poza tym - DLACZEGO MORDUJĄ TYCH NIEWINNYCH!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie od dziś wiadomo, że religia to nie tylko miłe historyjki o bogu która kocha wszystkie robaczki.
    kiedyś to chrześcijanie rościli sobie prawo do dominacji, teraz islam chce być powszechną religią.

    z tego co wiem islam oznacza pokój. widocznie żeby zapanował pokój trzeba wywołać wojnę. a z resztą... przecież chrześcijańskie krucjaty nie były miłymi piknikami podczas których rozdawano pismo święte...

    trzeba też rozróżnić terminy: wyznawca a fanatyk.

    religia to strasznie popularna forma zniewolenia. a wystarczyłoby gdyba każdy człowiek po prostu był przyzwoity i "nie czynił drugiemu co jemu nie miłe".
    wymyśliliśmy sobie bogów, teraz kłócimy się kto ma fajniejszego.

    wolę wierzyć w jednorożce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu została dana wolna wola, każdy z niej korzysta w jaki sposób chce.
      Ja wierzę tylko i wyłącznie w BOGA - dla wyjaśnienia tego, który składa się z trzech osób.
      BÓG OJCIEC - SYN BOŻY - DUCH ŚWIĘTY - :)
      To, że wolisz wierzyć w jednorożce - Twoja sprawa :) Nikt Ci tego nie zabrania - ale tym wierzeniem, nikogo nie mordujesz, nie podrzynasz ludziom gardeł nie odcinasz głów - Zatem Twoje wierzenie nikomu nie szkodzi. :)

      Usuń
  4. To jest straszne,okrutne, chore i tolerancja nie ma tu nic do rzeczy. Można być tolerancyjnym w kwestii innych wierzeń, koloru skóry,orientacji sexualnych ale to sa po prostu mordercy zasłaniający się wiarą.A najgorsze że mordują niewinnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE MALINKO!!!!!!!!!!!!


      "ZASŁANIAJĄ SIĘ WIARĄ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      I w imię jakiego BOŻKA mordują?!

      POPIERAM TO CO NAPISAŁAŚ!

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100%. Ja również ich u nas nie chcę...

      Usuń
    3. I ja się zgadzam! a zdjęcia ...makabryczne, a to są tylko zdjęcia ....

      Usuń
  5. Nie chce tu nikogo bronić jak również nie chce tu nikogo oczerniac . Ale uważam że pokazują muzułmanów z najgorszej strony tak jak by oni jakimiś psychicznie chorymi ludźmi. Nie mowie ze to jest piękny widok . Ale uważam w każdej religi są źli jak i dobrzy ludzie... Ci ludzie są faszerowani zła interpretacja islamu... Na 1000 muzulmqninow przypada 4 złych ale i tak ludzie robią ze wszystkich tych złych... Ameryka jest bez winy? Prowokacje starcia i wyciąganie brudów z ich strony doprowadziło ze ludzie nienawidzą muzułmanów. Co do kobiet... Sama nie jestem tym zachwycona ale nie jest to wszędzie... Są wybrane malutkie wioski w których praktykuje się stare zasady ze względu iż w ich kulturze słucha się najstarszego... Tez byłam im przeciwna... Co do bicia kobiet każdemu się zdarzyło uderzyć kobietę a nawet i nie zdarzyło to się zdarzy... Ludzie uważają że oni biją kobiety dzień w dzie wcale ze tka nie jest.. Oni tam szanują kobiety jeśli ktoś spojzy krzywo na kobietę lub ja dotk ie a kobieta powie ten o to człowiek zrobił to i to mężczyzna nie będzie miał.życie w mieście będą go traktować źle.. Sama mam męża muzulmana znam wielu jego znajomych rodzinę którzy mieszkają w Pakistanie są wspaniałymi ludźmi rodzinnymi pomagajacymi sobie nawzajem. Tak smo jak i w polsce i w angli i w Niemczech i w kaxdym państwie są źli ludzie tak i u nich. Gdyby wyciągać brudy z każdego państwa jak ludzie wyciągają u nich okazało by się ze wszyscy są na równi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie publikuję anonimowych komentarzy - ponieważ taką mam zasadę. Tym razem złamałam ją, bo zawarte w Twoim komentarzu słowa - powinni czytać. Całe szczęście, że nie trafił do spamu - bo tak zawsze się dzieje, a spamu nie czytam i automatycznie czyszczę.
      Jednak co do wypowiedzi - oczywiście masz sporo racji. W każdej religii są ludzie dobrzy i zli, jak wspomniałam wyżej sama znam Arabów i Muzułmanów - którzy są dobrzy - takim przykładem jest Twój mąż. ( Z czego bardzo się cieszę i gratuluję wyjątkowego męża ) - Jednakże to co robią "źli" <- to słowo jest zbyt lekkie no ale cóż, jest nie do pojęcia dla ludzi takich jak JA. Mordować za wiarę ? Bo o to toczą się spory - jest nie do pojęcia w dobie dzisiejszej cywilizacji. Morderstwo to najpodlejszy czyn jaki może wyrządzić człowiek człowiekowi. <- Tego nie rozumiem.
      Gdyby takie rzeczy działy się w naszym kraju - też by o tym trąbiono z każdej strony. Wiadomą sprawą jest to, że w każdym Państwie/Mieście są ludzie którzy nie wyrządzą krzywdy bliźniemu - ale i są tacy, którzy to zrobią bez skrupułów.
      Ci ludzie, którzy mordują {tam} - kto wie czy to jest wyznanie m czy jakieś inne. Koleżanka już wyżej wspomniała - że mordują pod przykrywką wiary - a jakiej wiary - to wiedzą oni sami.
      Te niewinne istosty, którym codziennie podrzynane są gardła, te maleńkie dzieciątka, które nie wiedzą i nie rozumieją istoty sprawy - to o nich jest walka. Inni jeśli chcą, niech się wyrzynają - ale niech zostawią innych w spokoju. Chcą toczyć krwawą bitwę - niech toczą, ale między sobą.
      Temat rzeka - pora mało odpowiednia do komentowania takich spraw.
      Dziękuję Ci, że napisałaś tak obszerną odpowiedz - szkoda, że Anonimowo - ale rozumiem i szanuję to. Grunt, że RZECZOWO podeszłaś do sprawy.
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przestanę być anonimowa :-). Masz również racje... Boli mnie to że używają... Dobrze powiedziałaś przykrywki wiara ponieważ ich wiara jest mocniejsza niż nasza.. Sama chce przejsć na islam .... Oni są uczeni inaczej koranu tłumacza im ich scolar nie wiem jak po polsku i czy dobrze napisałam. Właśnie mój mąż zadał mi dobre pytanie. Dlaczego ci źli ludzie w ogóle chcq to robić dlaczego zaczęli....i jeszcze jendo pytanie dlaczego jeśli Muslim people kill innych ludzi to są terrorystami ale jeśli ktoś inny zabije Muslim people to ludzie nic niemowia. Dlaczego jeśli Izrael pójdzie na syrie albo na inne państwo ludzie nic nie powiedzą ale jeśli Syria pójdzie na Izrael ludzie zaczynają komentować... ( są to pytania mojego męża i wypowied zmojego męża )" dlaczego ludzie ciągle widzą ze to Muslim ludzie są źli dlaczego ludzie nie interesują się dlaczego tka się dzieje... Dlaczego ludzie nie chcą wiedzieć że to uSA daje pieniądze Izraelowi żeby walczył z państwami... Dlaczego chce teraz pomoc Ukrainie ale nie chce pomóc gazie itd.... Ludzie nie chcą tego wiedzieć że USA przekupuje... USA boi się ze Rosja będzie wielka potęga
      potęgą... Ludzie nie wiedzą że Rosja chciała dla siebie Afganistan i inne kraje z moich okolic USA bojąc się dawała pieniądze i armię aby Rosja nie przygarnela sobie tych krajów ponieważ się boi ze nie będzie potęgą.... ... "powiedziałam w skrócie co mój mąż powiedział ale widziałam w jego oczach ze bardzo go to boli jak ludzie oczerniaja muzułmanów... Wracając do tych zdjęć ci ludzie maja niszczona psychikę są wykozystywani programowani do wchrzescijanami jak i z samymi sobą.. Oni próbują tworzyć nowa religie islamska próbują ssprowadzic ludzi na swoją stronę tym którzy odmowia są zabijani... To jest chore nie powiem.ze nie i ich nie będę bronić ale szkoda mi innych muzułmanów którym się za to obrywa

      Usuń
  6. Dlatego ja nigdy nie pojadę do muzułmańskiego kraju, bo się ich boję, przerażają mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. okrucieństwo:(((( przepraszam,ale nie napiszę nic na ten temat-jestem w ciązy i niedobrze mi się zrobiło:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna religia w swej ortodoksyjnej formie nie przynosi nic prócz śmierci. Tego nas uczy historia, a "kto nie czyta historii jest skazany na jej powtarzanie"

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli o mnie chodzi, jestem tolerancyjna ale do pewnego stopnia. Na to co widzę na tych zdjęciach, nie mam ani odrobiny tolerancji, Uważam że powinni te swoje meczety trzymać u siebie, a od Polski z daleka. Można się na nich popatrzeć, podziwiać ale tylko tyle. Tu są mili, tolerancyjni bo nie czują się u siebie i dobrze, że tak jest bo inaczej by im się w tych dżihadowskich mordach po*****ło. Kto tam nie pojechał i nie przeżył jak traktowane są kobiety może pieprzyć bajki o przyjaźni i tolerancji, bo ja do nich zaufania jakoś nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masakra, powinni wprowadzić u nas zakaz wstępu dla muzułmanów tak jak w Japonii

    OdpowiedzUsuń
  11. Islam jest najgorszą religią jaka może być. To zdjęcie, które umieściłaś jest straszne. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mężu miał na misji z nimi doczynienia i zawsze powtarzał i dalej powtarza, że takim ludziom NIGDY nie można zaufać, bo są mega fałszywi i potrafią wykorzystać i dzieci i zwierzęta do przeróżnych zamachów. Więc ja również jestem im jak najbardziej przeciwna!

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...