About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 16 grudnia 2014

Oceanic AA Collagen Hial + 30+, Energizujący żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym

Już na wstępie powiem wam, że w tej recenzji tylko zdjęcia są moją własnością. Produkt testowała moja przyjaciółka, która w obecnej chwili ma 35 lat.


Przyjaciółka 35lat.
Ten żel jest moim trzecim :] Tzn nim zaczęłam ten, zdążyłam zużyć już wcześniej dwa cale opakowania. Co do żelu.



- Ładny zapach – bardzo go lubię
- Dobrze oczyszcza skórę



- Nie wysusza za co ma ogromny plus
- Dobrze radzi sobie z demakijażem ( wypróbowałam)
- Nie podrażnia


- Łagodzi podrażnienia
- Jest wydajny
Dlatego też, cieszę się że mogłam kolejny raz używać tego żelu. Jeszcze go zakupię, bo jest jedynym żelem do mycia twarzy, który daje mi dobry efekt nawilżenia. Mając 35 lat skóra wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego wolę używać kosmetyki, które znam i które działają tak jak obiecuje producent.



 
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lauryl Glucoside, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Collagen, Lactic Acid, Allantoin, Parfum, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Tetrasodium EDTA.

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty AA. Jeszcze mnie nie zawiodły :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda się na przyszłość :) niestety niezbyt odległą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś jeszcze żaden produkt AA mi nie podpasował :/ tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeberko, nie chcę, żebyś przeze mnie osiwiała, gdybym mogła wysłałabym Ci moją lazanię kurierem, ale już jej nie ma:D a co do żelu - dawno już nie używałam kosmetyków tej firmy, a są całkiem w porządku:) chociaż najlepiej służyły mi chyba żele z garniera albo lirene, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę rozejrzeć się za nim u nas w sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od nie dawna testuje tą markę i jestem miło zaskoczona, kiedyś obojętnie przechodziłam koło tej marki a teraz to must have by sobie pooglądać na sklepowej półce i jak tylko zapasy się skończę uzupełnią ją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie dla mnie hihi :P

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...