About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 29 stycznia 2015

Przesyłki/zakupy/współpraca – u Zebry nowości :]

Pochwalę się a co ;]
Co ostatnio do mnie zawitało? Czy tego jest dużo? Czy bardzo mało?


Większość jest już intensywnie przez nas testowana – zatem niebawem możecie spodziewać się recenzji :]


Ten prezencik, otrzymałam od PRZYJACIÓŁKI z USA - :] Oczywiście nie tylko to, ale tylko to mogę Wam pokazać :]

Takie piękne życzenia, otrzymałam od OSMOZACARE – dziękuję :]

Od GotaBryza– otrzymałam miłą niespodziankę świąteczną, za którą oczywiście bardzo dziękuję :]


Prezent od portalu ZSZYWKA :]

Mój prezent od męża – książki przeczytałam jednego dnia, kocham takie tematy, zawsze mnie interesowały i zawsze będą interesować. Uwielbiam BOGA i wszystko co z NIM związane, a książki o takiej tematyce, chłonę niczym gąbka. :]

Klub Miłośniczek pięknych paznokci – taką naklejkę do mnie przesłał :D


Kolejny prezent od męża :D – Trafił w sedno :D – Lakiery zakupił w Beauty Styl – już od dłuższego czasu tam się zaopatruję w nowości, widać że mąż wie „co-gdzie” :]



Tutaj prezentuję WAM kolejną mega pakę od portalu UDZIEWCZYN! Nie jestem w stanie ogarnąć tej ilości :D Ale i radości jaką mi sprawił portal! :D



Prezent bardzo ważny dla mnie, otrzymałam go od P.Edytki – właścicielki znanego sklepu  - ale nie zdradzę do końca jakiego – bo nie wiem czy P.Edytka by sobie tego życzyła :]

Pięknie pachnące próbki od YODEYMA – już jedną zużyłam – o moich wrażeniach niebawem :D



Obłędnie pachnąca współpraca. Jak widzicie NIE-KOSMETYCZNA :] Nie da się ukryć, że bardzo się cieszę, bo jest to coś innego. A ja nie chcę na blogu mieć tylko kosmetyków :] W ogóle zajdą tu niebawem duże zmiany, ale powoli….. ;]
Bardzo przydatne, i obowiązkowe w każdym domu produkty – otrzymałam od : AD-MARKT



A tu pokażę Wam jaki prezent daliśmy naszemu synusiowi :] I jedno powiem, wszyscy korzystamy! :D 7w1 – cudowna zabawa dla całej rodziny! Polecam każdemu! Każdemu, kto ma troszkę miejsca w domu, aby tak duży stół rozłożyć :]

Kolejne zakupy w portalu StrefaUrody.pl – Ogromne zakupy, jednak nie pokażę Wam co takiego kupiłam, w swoim czasie wszystko zobaczycie :]





I na samym końcu, kolejna współpraca. Pięknie pachnąca! Jak spisze się tak samo jak pachnie – to ROZKOCHAM WAS W TYM PRODUKCIE. :]



Uf koniec :] Niebawem uciekam na wywiadówkę, której nie mogę się doczekać :] Ale obiecuję, że zaglądnę do Was dzisiaj – no bo nie może być inaczej!  Witam również wszystkich nowo obserwujących :) Dzięki, że zawitaliście i zostaliście :]
Miłego dnia życzę wszystkim :]


77 komentarzy:

  1. Ile cudownych rzeczy :)
    Też mi przysłali taką naklejkę na samochód :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trąb, maluje paznokcie - rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne nowości :) mam te same kapsułki do prania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka masa wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent od męża to numer 1!
    Bezkonkurencyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Ile wspaniałości! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale skarby. Prezent od Pani Edyty wymiata <3 wspaniała torba. Ale mąż też się stara jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dobra!Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu nowości i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow ale dużo kosmetyków! Już czekam na recenzje :)
    Powodzenia na wywiadówce :)
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uff... trochę nazbierałaś tych rzeczy do testów :D gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, naprawdę sporo tego dobrego tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie niespodzianki na pewno cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega paka to rzeczywiście mega paka:p spora zawartość. Chętnie bym przygarnęła książki;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ta naklejka by mi się przydała ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tego nazbierałaś:):) No to miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow :) Sporo tego :) Gratuluję współprac :) I Zazdroszczę tego, że mąż Ci kupił lakiery ... Z moim chłopakiem.. hmm jest ciężko w takich sprawach :) On nie wie, on mnie zawiezie, lepiej kup sama :D No cóż.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ile nowości! Mam tą maseczkę złotą z Isany :) A lakiery do paznokci mąż wybrał Ci śliczne :) Tylko pozazdrościć takiego TŻ :D
    Ostatni produkt bardzo mnie ciekawi. To peeling, krem?

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle prezentów, że aż nie wiadomo na czym skupić wzrok :) Książki chętnie byśmy pierwsze zgarnęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ile tego ;) prezencik z USA pod względem zapachu mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ho ho ho, produktow do testowania u Ciebie nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. sporo tego :) więc miłego testowania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne nowości. Najbardziej jestem ciekawa co sobie kupiłaś w strefie urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę się tego nazbierało :) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ohoho będzie szał testów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zatem zotaje mi życzyć przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Noo, pozazdrościć mężusia, wie co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nowości, oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. paka od udziewczyn jest mega!
    próbki yodeyma też do mnie dotarły :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooooow, ile wspaniałości ! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo tych nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ Ci zazdroszczę tych wspaniałości ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile nowości! cudne lakiery <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem zapachu tego produktu z ostatniego zdjęcia. Olejki do kąpieli z tej serii pięknie pachną, więc z niecierpliwością czekam na recenzję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dużo tego :) Super, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile nowości! Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale się tego nazbierało! :) czekam na recenzję tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Ile nowości! Mam nadzieję, że wszystko będzie się dobrze zużywać!

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze, ile tych dobroci... gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ba! No pewnie że dużo tego! nawet bardzo dużo bym powiedziała ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow zazdroszczę nowości :) ta tabliczka "nie trąb maluję paznokcie" jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super nowości :D Yodeymę również dostałam, Nie trąb swoją również mam :)
    Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spore ilości:) Niech się wszystko dobrze spisze;) A co konkretnie dostałaś z USA, to są żele pod prysznic?;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale duuużo nowości. Paka od 'udziewczyn' ogromniasta :) wprost nie mogę się nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne nowości :) miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uzbierało Ci się tych nowości :D Współprace wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne nowości u mnie też paka od dziewczyn może jutro opublikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Widać że będzie sporo nowych recenzji na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. naklejka mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  50. jejku ile tego dostałaś! ja też tak chce!haha ta naklejka do auta mnie ubawiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ile dobroci :) miłych testów Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe produkty, dużo do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pełno cudności u Ciebie, same świetne produkty, same fajne prezenty :) Super

    OdpowiedzUsuń
  55. Omatuchno ale tego jest!!! Lubię robić zakupy w Strefie Urody.
    Zaciekawiła mnie książka Gdy przychodzą dusze..

    OdpowiedzUsuń
  56. Sporo tego :) nic tylko pozazdrościć nawiązanych współprac tylu niesodzianek

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...