About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 5 czerwca 2015

Nowości :] Czyli: zakupy, przesyłki, nagrody :]



Dalej męczy mnie choroba, dalej lekarze nakazują tylko delikatne metody, które są może i skuteczne, ale długi okres czasu jest potrzebny by wybrnąć z anginy. No cóż bywa i tak. Dlatego też, dzisiaj zaprezentuję Wam a raczej się pochwalę co takiego zakupiłam, co otrzymałam, i co wygrałam. Zapraszam! 



Rozpocznę może od nagrody jaką dostałam za kampanie SERENADA. Kiedy zadzwoniła do mnie Pani z portalu STREETCOM byłam zaskoczona. Bo usłyszałam wówczas. Proszę Pani, proszę podać dla pewności adres raz jeszcze, bo mamy dla Pani nagrodę za recenzję SERENADY. Ach – szczęście mi dopisało :] A oto co otrzymałam :]


Kolejny prezent jaki otrzymałam, pochodzi z portalu URODA I ZDROWIE. Do testów przyszedł do mnie produkt SYLVECO – który pochodzi ze sklepu GROTA BRYZA :D Już testuje go mój syn :]


Następna niespodzianka pochodzi z FB - NailColor.pl Autoryzowany sklep marki SallyHansen – za którą serdecznie dziękuję! 


Teraz czas na fajną pakę od portalu UDZIEWCZYN! Wszystko trafione już testujemy i serdecznie dziękujemy! :]


Uwaga ;] Moje zakupy.
Ze sklepu Grota Bryza zakupiłam sobie coś, co mam nadzieje pomoże mi wyjść z choroby. Znacie może te produkty?

No i oczywiście nie obeszło się, bez zakupu pudru dla dzieciątka. Na recenzję pudru zaproszę Was, jak już będzie dzieciątko na świecie :]




Dalsza część współpracy z portalem URODA I ZDROWIE – tym razem do testów otrzymałam fajny gadżet :] W sam raz na ten czas. Zobaczcie :] To cacko kosztuje 79 zł – 100 zł. Już wysłałam syna po baterie, i wieczorkiem zabieram się za „skosztowanie” tego produktu :D




Tutaj zakupy w portalu StrefaUrody.pl– tam cały czas jakieś promocje, to jak człowiek może nie ulec pokusie? Nie mogę, no ja nie potrafię!

I na sam koniec : Gratulacje - zostałaś wybrana do udziału w projekcie Zalando! "Z ogromną radością chcielibyśmy powitać Cię w gronie 5 000 kobiet, które przez kolejne 6 tygodni wezmą udział w modowo-zakupowym projekcie Zalando."


Portal TRND :] – Zaraz zabieram się za zamówienie :]
Jak wiecie otrzymałam również dużo zniżek na zakupy w Zalando, dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany piszcie z przyjemnością Wam je odstąpię! 
zebratestuje@gmail.com

 
Uf dobrnęłam. Na wiele jeszcze czekam. Zrobiłam ostatnio zakupy dla dzieciątka, jak tylko dojdą pochwalę się Wam co takiego upolowałam.
Miłego weekendu! Przede wszystkim zdrówka!

25 komentarzy:

  1. Sporo ciekawostek:) urządzonko do stóp wyglada interesująco

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne produkty, a dla Ciebie zycze cierpliwosci i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, mam też tą mgiełkę solankową, stosuję ją do inhalacji, bardzo fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dużo tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bioaktywne szkło ponoć jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same ciekawostki:)
    Ciekawa jestem twojego zamówienia z Zalando :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisia, nic ciekawego - plecak sobie wybrał synuś - i to nie taki dziecięcy :]

      Usuń
  7. sporo tego, ciekawe jak to urządzenie do stóp się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana same wspaniałości - gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję ,że solanka Ci w jakiś sposób pomoże .Gratuluję wszystkich wygranych ,życzę przyjemnych testów i powrotu do zdrowia a urządzonka do piet - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci się tego uzbierało ! No super!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę - piękne nagrody, zamówienia i w ogóle sporo tego. Zresztą jak zawsze u Ciebie :) Ty nawet w chorobie się nie nudzisz. A poza tym to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrówka!!!! A kysz angino!!!! Zostaw w spokoju naszą ciężarną Zebrę!!!!! Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze , sporo tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę :) Z trnd też otrzymałam przesyłkę wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się udało dostać do kampanii z Zalando, no i oczywiście zamówienie już złożone. Teraz pozostaje oczekiwać na paczuszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości :) JA nie zdążyłam się zgłosić do tego projektu Zalando :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, nic z tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paczka od portalu UDZIEWCZYN genialna !:) Zresztą wszystkie nowości super !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to coś na bateryjki do stóp mnie bardzo zainteresowało, czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...