About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 18 czerwca 2015

Tesori d'Oriente Royal Oud perfumy



" Perfumy marki Tesori d'Oriente Royal Oud  to wyjątkowe zapachy dla kobiet, zawierające nutę zapachową drzewa Oud, która jest niepowtarzalna. Woń drzewa Oud łączy w sobie jednocześnie ostrość i delikatność. Kosmetyk sprzedawany w gustownej i eleganckiej butelce, będącej niewątpliwie ozdobą Państwa łazienek, bez wątpienia zmieści się także w każdej damskiej torebce. "


Zapachy orientalne są dosyć specyficzne. Jedni je kochają inni nienawidzą. W mych słowach jest 100% prawdy. Kiedy je otworzyłam, intensywność zapachu mnie uniosła. Jednak tylko mnie, bo mężuś stwierdził, że zapach jest zbyt ostry i po prostu nie przypadł mu do gustu. No cóż :D
Bardzo łada buteleczka, ma w sobie dużą ilość elegancji i przyciąga spojrzenie każdego, kto ją zobaczy na żywo.
Co do trwałości – różnie z nią bywa. Kiedy jest na zewnątrz gorąco zapach staje się duszący, męczący. Dlatego też nie należy aplikować go zbyt dużo. Jeśli nie przesadzimy z ilością, nic nam nie będzie dolegało. Wszystko będzie ok, a zapach po prostu nas otuli.
Nie opiszę Wam własnymi słowami tego zapachu, bo nie mam pojęcia jak to zrobić. Jeśli ktoś lubi zapachy orientalne – będzie a raczej powinien być zadowolony. Jeśli jednak jesteście przeciwnikami tego typu zapachów – nie polecam. 

Orient trzeba kochać – inaczej stanie się męczący.
  

Cena 19,99 zł – do kupienia TUTAJ
 


36 komentarzy:

  1. Kiedys widywałam żele pod prysznic z tej serii, ale nigdy mnie nie kusiły. Nie były to moje zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie zapach,szkoda,że nie wymyślono pachnących stron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, ale chyba zosatwiłabym sobie je na zimę

    OdpowiedzUsuń
  4. Sounds like a great photo

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale chętnie bym zapaszek powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja - jako zapalony miłośnik nietypowych zapachów - zaraz je zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa... wykupione, co nie przeszkodziło mi nabyć innych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka......................cholerka jasna no masz pecha :/

      Usuń
    2. Dzisiaj zjawił się klient po 15butelek Royala, ale udało mi się jeszcze coś dla Was wyszperać, kto pierwszy, ten lepszy :)

      Usuń
  9. Od roku chcę się w taki zaopatrzyć ,nawet miałam zakładkę do sklepu ale wsiąkła. Świetnie,że taki akurat post napisałaś ,bo strasznie chcę sprawdzić czy spodobają mi orientalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że zapach mógłby okazać się dla mnie zbyt ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku myślałam, że to jakiś balsam. Zapach orientu.. czemu nie :)))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. buteleczka mi się podoba, chciałabym poznać zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapachy orientalne, ale nieintensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka zapachów tej firmy kiedy mieszkałam we Włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba nie przepadam za takimi zapachami, ale każdy ma inne gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię często takie orientzapachy.

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham ich białe piżmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej linii zapachowej miałam płyn do kąpieli i bardzo mi się podobał :) Jak to mówią, zapach kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie je opisalaś,....napewno musza być wyjatkowe

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem czy zapach by mi się spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie takie zapachy więc z pewnością przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda bardzo zachęcająco, sama bym chętnie wypróbowała ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. mam te zapaszki u siebie w spożywczaku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam orientalne zapachy, szukam perfum z nutą drzewa sandałowego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. buteleczka naprawdę ciekawie się prezentuje :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale mnie to zaciekawiło :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też nie jestem fanką orientalnych zapachów, ale na kimś je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię świeże zapachy więc nie jestem pewna czy by mi ten zapach przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...