About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 24 listopada 2015

Rama smaż jak szef kuchni! No i Zebra smażyła ;]



Paczka od portalu Talkmarketing  - dziś o niej słów kilka :]



Chyba zdążyliście zauważyć, że Zebra najprawdopodobniej ma to „coś” związanego z margarynami :D W moim domu, mąż się śmieje – oczywiście żartobliwie mówiąc – „Kochanie chyba do tego się tylko nadajesz” :P No nie wiem… Taka ze mnie kucharka, że aż wstyd się przyznać. Mając mamę SZEFA KUCHNI – to Ja powinnam błyszczeć w tej sztuce, a tu zupełnie na odwrót :] Ale dziś nie o moim „talencie” kucharskim :D








Otrzymałam paczkę i jeszcze tego samego dnia postanowiłam wypróbować jak to się smaży na tej reklamowej non stop w tv Ramie. Paczka oczywiście była pięknie zapakowana, a Rama to znaczy jej prezencja była wręcz doskonała :]


Bardzo spodobało mi się to, że otrzymałam do podarowania znajomym 5 opakowań. Bo mogli konkretnie wypróbować nim zakupią. To jest kampania!

Moje jedno opakowanie, szybko przerodziło się w 4 – i dziś kiedy piszę te słowa kończę właśnie czwarte opakowanie. Rama smaż jak szef kuchni jest wydajna a jednocześnie nie jest droga. Każdy kto ma tylko ochotę może wypróbować – Ja już zdradzę, że śmiało podejdźcie do tematu bo dobry smak gwarantowany!





Smażyłam na niej co tylko można smażyć. Pierwszy poszedł do sprawdzenia boczek :) Nie śmiejcie się, ale uwielbiam bekon! Cóż więcej napisać? Bekon, który od czasu do czasu lubię zjeść (smażony oczywiście) – zmienił swój smak nie do poznania. Zupełnie inaczej smakował. Tak delikatnie, soczyście, a zapach delikatnie był inny od tego, który jest dla mnie typowy.

Głośno mówi się o tym, że Rama smaż jak szef kuchni nie pryska tak bardzo jak inne specyfiki do smażenia. Otóż moi mili to święta prawda! A jaki fun jest przy pieczeniu!
Cała moja rodzinka (prócz oczywiście najważniejszej bo najmniejszej kruszynki) – stała przed patelnią. I kiedy wlałam na nią Ramę, wszyscy patrzeliśmy jak szaleni czy naprawdę będziemy widzieli bąbelki, a kiedy znikną – (czy naprawdę znikną) – będziemy wiedzieć, iż temperatura do smażenia jest dobra.



No i stało się… Bąbelki zniknęły no to Zebra do roboty!

Robimy obiadek :] Mięsko przygotowane, do mięska oczywiście dip , frytki i sałatka z ogórków – popularnie nazywana mizerią z tym, że ja dodaję do ogórków przyprawę tzatziki i moja mizeria nabiera zupełnie odmiennego smaku.

Jak smakuje Rama smaż jak szef kuchni?


Wrzucamy na patelnie na której pięknie połyskuje Rama smaż jak szef kuchni, smażymy bez większego pryskania i podajemy na talerze. Przy stole ogromne skupienie – jaki ma smak, czy tak samo smakuje mięsko jak zwykle?

Tzatziki i mięso


Próbujemy i jednogłośnie twierdzimy – NIE! Nasz obiad nabrał zupełnie innego smaku. Jest… Jakby to powiedzieć LEPSZY! Mięsko owinęło się pięknym aromatem, w ustach aż iskrzy od soczystości kawałków, a posmak jaki pozostał w naszych buziach jest po prostu pyszny! (Aż zgłodniałam pisząc te słowa).



Próbowałam również smażyć inne cuda na patelni. Warzywa mrożone smakowały wyśmienicie. Naleśniki również przybrały inny smak – bardzo dobry. Pierogi leniwe – polałam roztopioną Ramą i smakowały równie dobrze!
Wygimnastykowałam tę Ramę na wszystkie możliwe sposoby. I jedno jestem w stanie stwierdzić…


Jeśli chcecie aby w waszej kuchni coś się zmieniło, aby potrawy nabrały zupełnie innego wymiaru – polecam wypróbować RAMĘ SMAŻ JAK SZEF KUCHNI!
A portalowi TalkMarketing dziękuję za możliwość bycia Ambasadorką tego wspaniałego produktu. I mam nadzieję, że kiedyś dacie mi szansę na zostanie ambasadorką czegoś innego ;)

17 komentarzy:

  1. Nie jestem wielkim koneserem :). Zazwyczaj smażę na czym popadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama często kupuję Ramę do kanapek, więc tymi do smażenia tez bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio smażę na oleju kokosowym - pycha! Ale tą rame tez wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kolejna dobra opinia o tej Ramie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci jako znawca gotowania, ze to jest kiepski produkt.
    Mi nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  6. produkt mnie bardzo zaskoczył. Potrawy mają zupełnie inny smak, no i faktycznie mniej pryska - sprawdziłam nawet na bardziej tłustym mięsku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym produkcie. Zaraz idę na zakupy to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Namówiłaś mnie- muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że jesteś zadowolona z Ramy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę Ramę, ale skład mnie trochę mrozi, wolę jednak olej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak z ciekawości - a wątróbkę może smażyłaś na tej Ramie? Bo uwielbiam wątróbkę smażoną, a ona zawsze tak okropnie pryszcze podczas smażenia. Chyba jednak skuszę się an zakup tej Ramy i ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze dobrze się Sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak to wszystko opisałaś, że najchętniej od razu bym pobiegła do sklepu po opakowanie. Nie... po cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsze jest to jedzonko pokazane omomo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również produkt przypadł mi do gustu:) Potrawy na Ramie są naprawdę lepsze, a do tego mniej sprzątania gdyż nie pryska:)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...