About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 12 stycznia 2016

Fantastic consignment of Dresslink!


Dresslink mnie zaskoczył, kolejny raz :] Muszę Wam powiedzieć, że to co dziś Wam pokażę jest po prostu rewelacyjne. Może nie tyle rzecz dla mnie – ale.....








Bluzeczka „mgiełka” na upalne dni po prostu cudo. Nie da się ukryć, że jest odrobinę za duża, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Lubię luz :]

 
 
 




Cudowny płaszczyk dla malutkiej dziewczynki. 




Oj zachwycił mnie bardzo, i żałuję, że moja Kruszynka jest taka malusia…. Bo dla niej również bym zakupiła to cudo. No nie wiem jak Wy spojrzycie na taką panterkę, ale detale w tym płaszczyku są tak codowne, że nie sposób popatrzeć na ten płaszczyk krzywym okiem. Z resztą zobaczcie sami :] I jak Wam się podoba? Na żywo wygląda bombowo!!!






I uwaga, zakupiłam kiciusia :D Jest tak słodki, że chyba sobie go zostawię ;] Nie no nie będę taka, obiecałam chrześnicy to jej dam, ale jeśli będzie kolejny raz, to zamówię sobie sama taką małą portmonetkę na drobniaki – rewelacja! A dziecko? A dziecko będzie bardzo szczęśliwe!







Zostawiam Was z wishlistą od Dresslink. Proszę o poklikanie jeśli ktoś chętny :] I Śmiało zapraszajcie mnie do poklikania – bo Ja się odwdzięczam :] A niebawem pokażę Wam co przyszło do mnie od…? :D


KLIK                  KLIK                  KLIK                     KLIK


KLIK                         KLIK                      KLIK
 
 KLIK                 KLIK                 KLIK                 KLIK

 KLIK                   KLIK                   KLIK 




KLIK                             KLIK 

Dresslink thank you very much!
Zebra happy and this is important!
Lexi :*

29 komentarzy:

  1. płszczyk dla dzieck sliczny <3 poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny płaszczyk i ta portmonetka moja nastolatka była by nią zachwycona :-)
    Ps klikam chętnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nigdy nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszczyk jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze rzeczy, pierwsza mgiałka fajna moje kolory i wszystko, tez lubie luz :D o płaszczyku nie wspomnę... panterkowe... słodkie, że tez nie mam cóki ;(.. a portfel sama bym nosiła, bo kotowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluzka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mają świetne rzeczy :) Oczywiście pokilkane Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te rzeczy ;) choć nie do końca w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. aj, ten płaszczyk, nie mogę, cudny,już sobie wyobrażam małą elegantkę, ależ zrobi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można tam znaleźć naprawdę fajne rzeczy. Ja też jestem zadowolona ze swojego zamówienia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana poklikałam ci w 14 linków, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. so many cute and fun items

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk jest taki uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwiewna tunika będzie dobra na upalne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym płaszczyku to się zakochałam <3 Wygląda pewnie jak mała księżniczka :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten płaszczyk dla królowej jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyk ejst boskii.. ale ja to sobie mogę tylko powzdychać do takich ciuszków bo dwóch Chłopaków mam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczy zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka rzeczywiście idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiciuś jaki słodki ;), oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale portmonetka jest boska :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...