About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ho ho ho przesyłki LISTOPAD/GRUDZIEŃ 2015 / Styczeń 2016



Nie wiem dlaczego dopiero teraz się chwalę, no ale lepiej późno niż wcale.







No to bez zbędnego gadania, powiem tylko tyle, że niebawem recenzje poniższych paczek – ponieważ zdążyłam już niektóre skończyć. No tak jeśli otrzymałam na początku grudnia – to ciężko nie skończyć ;] 



Jak zwykle świetna paczka od portalu UDZIEWCZYN – Pani Agnieszko wielkie dzięki! :]






Kolejna paczka tym razem kąpielowa ;) Od V.Laboratories – mrrrrr :] Tak skwituję ;) – Dziękuję :]



Następna paczka od GAL – tym razem mega zdrowotna ;] – Serdeczne dziękuję :]



Czasoumilacz? Antydepresant? Od BeautyStyl – Inga jak zawsze potrafi pocieszyć w 100%!~Dzięki! :)





Cudowna nagroda od portalu TALKMARKETING :] Za kampanię RAMA SMAŻ JAK SZEF KUCHNI :] Miło jest, kiedy zostaje się docenionym za napisanie recenzji :] Dziękuję – to nie pierwszy raz :]
 





Perełka od  Lashvolution   – jestem bardzo zadowolona z możliwości testowania – i jednocześnie już nie mogę się doczekać końca i efektów! Dziękuję za zaufanie :)
 



Jeszcze gorąca mega przyjemna przesyłka od Edbeauty – Zebra rozpoczyna stemplowanie ;] Ciekawe jak mi to wyjdzie :] Może w końcu trafię na dobry lakier? ;] Dziękuję :]


A jak u Was z przesyłkami? Ja na wiele jeszcze czekam, czasem wynikają problemu na poczcie i powiem Wam, że wkurza mnie to bardzo.

Ps. Sezon narciarski w pełni – korzystacie z uroków zimy aktywnie? Bo Zebra tak – dlatego wieczorami piszę dla Was :)
Do zobaczenia na stoku! ;)

35 komentarzy:

  1. cool product.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę wiele ciekawych produktów :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszki! :) Miłego testowania! ... ja jeszcze też na sporo paczuszek czekam... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy :) To czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. ho ho, świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same dobroci :) nowa paletnia też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale będzie się działo :) Czekam oczywiście na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) zazdroszczę trochę przesyłki ze stemplami i kosmetykami Golden Rose bo tego nigdy za dużo u mnie :D miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele fajnych rzeczy, miło że zostałaś doceniona za kampanię ramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same pyszności ;) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hohoho sporo tego wszystkiego, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego ;) czekam na stemplowane pazurki w Twoim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze. Ile pięknych rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby wszystko fajnie się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie nieźle się przez ten czas nazbierało przesyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ile wspaniałości Ci się dostało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile Cię dobrego spotkało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie z przesyłkami to jest tak, że jak se nie kupię to i mi nikt nie wysyła haha :D No dobra, czasem coś wygram :D Stempelki! Sprawdź sobie gumkę, bo ja na początku kupiłam i się wkurwiałam, bo była twarda świnia jedna :P Dokupiłam miękką silikonową i raptem się okazało, że stemple są banalnie proste :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. łał, wszystkie przesyłki boskie :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...