About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 9 stycznia 2016

ROMWE for the first time in Zebra :] + wishlist - lookajcie :D


Kiedy doszło moje zamówienie od ROMWE – było bardzo mroźnie, ucieszyłam się bo bluza wydawała się być ciepła i w sam raz na mróz. Jednak nie mogłam w niej wyjść na zewnątrz, bo bym zamarzła – to znaczy, że bluza jest świetna ale na delikatną zimę – a może  i zimę ale nie w Polsce :]


Tak czy siak jestem zadowolona z niej, bo kiedy  tylko delikatnie się ociepli, śmiało mogę w niej wyjść.
Bluza niczym nie różni się od zdjęcia w sklepie. Jest nawet bym powiedziała, że ładniejsza :]
Oto i ona – moja :D


Podoba się Wam? Czy nie bardzo?

A przeszukując sklep ROMWE natrafiłam na piękne suknie, przyznam się, że każdą którą Wam prezentuje chciałabym mieć. Każda mi się podoba :] Poklikacie troszkę? :]

Klik                 Klik                 Klik                 Klik



 
Klik                   Klik                Klik                Klik
 

No i oczywiście nie mogłam się powstrzymać, przed pokazaniem Wam bajecznych bluz. Co prawda bluza nadaje się do sportowego stylu, takiego na luzie – ale i mi czasem ten luz jest potrzebny :]


Klik                Klik                Klik                Klik



Klik                Klik                Klik                Klik


 Klik                 Klik                Klik                Klik

Czy mogę liczyć na kliki? Odwdzięczam się zawsze :]
Z góry dziękuję – uciekam na Wasze blogi, miłego Weekendu!
 

21 komentarzy:

  1. Świetna ta bluza, cieplucha :) Poklikałam, ta z myszką super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie jej kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza mi się średnio podoba, prędzej te z dołu :D ten z uszami świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyklikane:)
    Mam podobną czerwoną bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek z bałwankiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. many nice dresses and jampers .i like them all

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta bluza
    lubię takie ciepłe miśki pod spodem
    kliknełam w kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony płaszczyk mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzi fajna bluza. Muszę zaopatrzyć się w podobną. Jestem strasznym zmarźlakiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Och bluza z Minionkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie cieplutko w niej :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne sukienki ale ta Twoja bluza jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza z Myszką Micky jest super!!! U nas mróz odszedł po kilku dniach, a na obecną pogodę Twoja bluza pewnie by wystarczyła, a do tego jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że cieplutka, na jesien będzie idealna

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...