About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 15 stycznia 2016

Szampon do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) "Rumianek i płatki słonecznika"



Szampon… Mamy ich na rynku całą masę. Do każdego rodzaju włosów. Do każdego koloru. Każdy może wybrać jaki tylko sobie zażyczy. Czy chce aby włosy były bardziej gęste? A może dla większego blasku? Hmmm,,, Do kręconych włosów? A może do całkiem prostych? Do wyboru do koloru!



 


Ja wybrałam do przetestowania szampon do włosów jasnych, o zapachu rumianku i płatków słonecznika. Po otworzeniu butelki, poczułam ładny ziołowy zapach.* Nie przepadałam wcześniej za zapachem ziół, ale FITOMED nauczył mnie nie tyle lubić ten zapach co pokochać całym sercem :]


Dozowanie ułatwia butelka z zamykaniem na „klik”. Dzięki temu możemy kontrolować ilość szamponu potrzebnego do umycia włosów. Konsystencja dobra, nie zbyt gęsta ale i nie rzadka taka w sam raz jak na szampon przystało.
Zapach dla mnie bardzo ładny, delikatny nienużący.
Co do właściwości szamponu:
Ładnie się pieni
Jest wydajny
Subtelnie pachnie
Dobrze oczyszcza włosy
Na moich blond włosach (farbowanych) pojawiły się delikatne jaśniejsze niż standard refleksy, które najlepiej widać do słoneczka.
Nie  powoduje łupieżu, lub innych niechcianych dolegliwości ;]
Genialnie usuwa olej z włosów. Nie spodziewałam się, że poradzi sobie bezbłędnie z oczyszczaniem włosów po zabiegu olejowania :] Za to duży plus.



Ale…
Okropnie plącze włosy. Nie mogę się nadziwić kiedy czytam recenzję w których dziewczyny piszą, iż włosy po użyciu samego szamponu są miękkie  i łatwo się rozczesują. No niestety u mnie tak nie jest. Włosy po spłukaniu szamponu są twarde i nie wyobrażam sobie, abym nie nałożyła odżywki – ponieważ nie miałabym szans na rozczesanie. Jednakże rzadko się zdarza, abym sam szampon sprawiał, iż rozczesywanie włosów szłoby jak po maśle. Raczej należy stosować jakąś odżywkę, lub balsam – chociażby dla samego efektu łatwiejszego rozczesywania.


Żałuję, że nie zamówiłam sobie odżywki do tego szamponu. No ale cóż, człowiek uczy się na błędach. A szampon z moją odżywką dał radę, i dzielnie się spisał aż do samego końca.

Co do dostępności – chyba jest ciężko, bo nie widziałam go nigdzie stacjonarnie.
Cena 11.50zł do kupienia TUTAJ
http://fitoteka.pl

 


16 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie, ale może kiedyś go wypróbuję. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO Fitomed zaskakuje mnie coraz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy szampon i cena bardzo kusząca, mi odkąd zapuściłam włosy większość szamponów plącze włosy i zazwyczaj nakładam odżywkę po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś myślałam o Tobie, jako o ciemnowlosej:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Fitomed i nie zamierzam z nich zrezygnować. Ciekawy szampon :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Have a great weekend

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię szamponów, które plączą włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten szampon i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że plącze włosy, bo z tym mam problem nawet przy bardzo dobrych szamponach, nieliczne dają sobie radę z moimi suchymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wersję do włosów ciemnym- cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie podstawa to miękkie włosy po umyciu , jesli ten je plącze, niestety nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkdoa, ze plącze włosy, to u mnie go skreśla.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam :) Ale też jakoś wcześniej chyba nie widziałam tego produktu w stacjonarnym sklepie, chyba że słabo się rozglądam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam i szampon i odżywkę, ale do włosów ciemnych i dla mnie nie spełnił zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie.. tylko nie plątanie.. Ale w sumie dużo odżywki i mogłabym wypróbować do moich blond włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...