About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 5 lipca 2016

Maść Niedźwiedzia, polarny lód, 100 ml



Maść Niedźwiedzia została wyprodukowana z naturalnych surowców oraz cennych ekstraktów ziołowych. Tradycyjna receptura wzbogacona w składniki aktywne zapewnia naturalne działanie oraz intensywne chłodzenie, pozostawiając przyjemne uczucie ulgi, odprężenia i relaksu.




Ok. 12zł

Maść niedźwiedzia polarnego intensywnie chłodzi :] Bardzo się cieszę z możliwości testowania tej maści po raz drugi. Oczywiście poprzednia Maść Niedźwiedzia wspaniale rozgrzała ta z kolei genialnie chodzi :] I nikt mi nie powie, że maść niedźwiedzia bez znaczenia w jakim celu się ją stosuje - nie działa :] Zebra sprawdziła i potwierdza czterema kopytami że te maści są wspaniałe!!!



Maść Niedźwiedzia polarny lód przeznaczona jest do stosowania po wysiłku by schłodzić rozgrzane mięśnie po intensywnych ćwiczeniach. Ale ja przetestowałam ją również na moim synu, który po treningu przychodzi z siniakami na nogach i narzeka, że boli .Przetestowałam oczywiście również na sobie bo nie mogłam się obejść aby nie poczuć tego polarnego lodu ;]



Po intensywnym wysiłku fizycznym moje mięśnie wołają o pomstę do nieba ponieważ rzadko się zdarza abym przed rozpoczęciem pamiętała o rozgrzewce. No i jak sami wiecie później wszystko człowieka boli. Dlatego jak wróciłam do domu postanowiłam że wypróbuję maść Niedźwiedzią i zobaczymy czy tak naprawdę chłodzi. A przede wszystkim czy naprawdę działa.
 Powiem tak bez dwóch zdań, ta maść sprawia że człowiek odpływa!  Wystarczy pokryć maścią odpowiednie partie mięśni które były narażone na wysiłek, i już po chwili możemy cieszyć się nową energią!



Wspaniale chłodzi, daje uczucie totalnego relaksu i całkowitego odprężenia – a oto właśnie chodzi prawda?

Natomiast mój syn kiedy wrócił z treningu z siniakami na nogach, sam prosił się abym przyłożyła mu kostki lodu. Ale zaproponowałam mu przetestowanie maści, no bo co lepiej zachęci dziecko do używania maści zamiast lodu niż niedźwiedź i biały napis na niebieskim tle polarny lód?
Synowi od razu skojarzyła  się z  niedźwiedziem siłą. Stwierdził,  że chcę spróbować jak działa maść.
 Pokryłam siniaki na nogach, a syn zaczął pomrukiwać, że jest mu chłodno w tych miejscach i nie wie czy nie zamarznie. No to wydaje mi się że troszkę przesadził, bo ja również smarowałam ciało tą maścią :]  Był chłód, ale nie do przesady :D  „Człowiek mógł zamarznąć” - dobra zostawmy to, dziecko to dziecko i wszystko mu wolno mówić prawda?  Stwierdził, że siniaki mniej bolą a zapach maści powoduje że rośnie w nim mega mocna siła!



Czyli maść niedźwiedzia polarny lód -  to inaczej maść przeciwbólowa ;]  Polecam ją wypróbować! Nie żałujcie sobie 12 zł na produkt, który jest w pełni naturalny i bezpieczny.  A przecież idzie lato, i fajnie będzie czasem schłodzić swoje ciało no nie? ;)


Recenzowano dla portalu Udziewczyn.pl   

5 komentarzy:

  1. Efekt chłodu, więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydała by mi się ta maść :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chyba użyła ją po opalaniu haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cool product

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam z tej firmy krem do celulitu. Fajnie nawilzal, dawal uczucie chlodu ale czy zwalczal celulit to nie wiem. Bo trzeba go stosowac regularnie a ja niestety tego nie robilam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...