About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 3 sierpnia 2017

LaBoom – Lakier witaminowy nr 8



Ten wspaniały kolorek nałożyłam na pazurki od razu kiedy tylko otrzymałam paczuszkę :] Ta wspaniała zieleń, jakiś czas temu towarzyszyła mi kilka dni i powiem wam, że pokochałam ją :]




Wrzucam tabelkę, bo nie zmienię w niej nić prócz numerku. A osoby które zaglądają po raz pierwszy będą mogły od razu zobaczyć czy zechcą bliżej poznać LaBoom czy nie :]

Nazwa :
Pojemność:
7 ml
Pędzelek :
Wąski – super!  Pełny profesjonalizm :]
Czas wysychania?
Około 1 minuta
Czy smuży ? –
NIE!
Czy ładnie kryje ? –
Krycie 2 warstwy –po jednej są przebicia
Odpryskuje?
NIE!
Jak się „myje?” ;] –
Bezproblemowo :]
Trwałość :
4 dni
Czy barwi płytkę ? –
Nie
Zebra ?  Jesteś zadowolona z tego lakieru ? -
Zadowolona
Dziękuję! :]




Żadnego negatywnego wpływu na płytkę paznokci, żadnych przebarwień zupełnie nic. Wszystko tak jak należy. Myślę, że gdybym była posiadaczką zmywarki, lakier przetrwałby dłużej na paznokciach. Jednak póki co, intensywne testy lakierów pozwalają na subiektywną ocenę ich trwałości, ponieważ nie każdy ma zmywarkę w domu – a chciałby znaleźć lakier, który przetrwa chociażby kilka dni na paznokciach.






Jeśli będę już w nowym miejscu życia, wówczas nadejdą zmiany wszystkiego. To też będę informować czy zmywarka pozwala na zachowanie dłuższej świeżości lakieru czy nie ;’]





Zapewne tak będzie, ponieważ woda niszczy nasze mani, czy tego chcemy czy nie. Jednakże uważam że każdy lakier który przetrwa na moich paznokciach dłużej niż 3 dni zasługuje na ocenę 6! :]






LaBoom dziękuję i polecam! Do tej pory miałam przyjemność testować aż 3 kolory lakierów witaminowych i każdy mnie urzekł :]
Poznajcie LaBoom bliżej – warto!

 

7 komentarzy:

  1. ładne kolorki, zdobienie też całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam lakiery La Boom ale hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie, ten zielony lakier bardzo wpadł mi w oko, jest taki nasycony

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten zielony kolor,podoba mi się prezentowany lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne mani, już dawno porzuciłam zwykłe lakiery które zupełnie nie trzymały się mojej płytki na rzecz tych hybrydowych semilaca :P

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...