About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 1 października 2017

Sylveco : Szampon odbudowujący – odżywka wygładzająca od GrotaBryza.eu




Wspaniale pachnący duet został przygarnięty przez mojego syna, który zakochał się od pierwszej chwili. Szampon nie został obdarzony miłością od pierwszego momentu ale odżywka tak! Dlaczego?



Mój syn ma gęste włosy i ciężko nam dobrać odpowiednie środki do ich pielęgnacji. Problem pojawia się podczas czesania a i po niektórych kosmetykach włosy zamiast miękkości robią się twarde. Wiem, że wszystko zależy od odpowiednio dobranych produktów dlatego tak bardzo się cieszę, że w końcu je znalazłam :]



Śmieszą mnie koleżanki, które mówią „ zetnij go na zapałkę jak mój Pawełek” – niech każdy robi co chce ze swoimi dziećmi – ale ja nie zetnę pięknych gęstych  i lśniących włosów tylko dlatego, że ktoś uważa iż będzie bez problemu.
U nas pomimo wszystko tego problemu aż tak często nie ma.
Po prostu radość wielka ponieważ w końcu odżywka spisuje się PERFEKCYJNIE na włosach mojego Rycerza :]


Szampon doskonale oczyszcza skórę i włosy a odżywka sprawia, że włosy stają się delikatne, jedwabiście gładkie i nie sprawiają problemu podczas układania fryzury. Jak to mój syn twierdzi
 – „ W KOŃCU MAM ODŻYWKĘ IDEALNĄ!” 


W duecie smakuje znakomicie – dlaczego?
Ponieważ gdyby syn użył tylko szamponu włosy nie byłyby tak miękkie i delikatne. A odżywka je zmiękcza i dzięki niej wszystko wygląda pięknie. Z resztą zobaczcie na włosy mojego syna po kąpieli i użyciu TYCH produktów ze sklepu GrotaBryza.eu  :]


Jeżeli chodzi o szampon najlepiej opiszą go słowa pochodzące ze sklepu GrotaBryza.
Zawarte w szamponie naturalne składniki usuwają z włosów zanieczyszczenia w delikatny, ale skuteczny sposób, zapobiegają przesuszeniu i łagodzą podrażnienia skóry głowy. Hydrolizaty pszenicy i owsa to naturalne źródło protein, głównego budulca włosów, które dokładnie je nawilżają i wnikają do ich korzeni, odbudowując je od cebulki aż po same końce. Produkt jest przeznaczony do wszystkich typów włosów, zwłaszcza słabych, łamliwych, zniszczonych, z tendencją do wypadania. Jest antyalergiczny i nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Regularne stosowanie szamponu wzmacnia włosy, poprawia ich elastyczność, uodparnia je na uszkodzenia i rozdwajanie.


Jak wspomniałam wyżej, szampon nie został obdarzony miłością w pierwszej chwili, ponieważ zapach nie przypadł synowi do gustu. Jednak kiedy zapoznał się z opisem i szamponu i odżywki stwierdził, że zaryzykuje. I wiecie co? NIE ŻAŁUJE!

Polecamy! A odżywkę ze szczególnym naciskiem! :)
GrotaBryza – wie jak zadbać o każdego członka rodziny :]

6 komentarzy:

  1. Miałam próbki tego szamponu i do moich włosów chyba nie był najodpowiedniejszy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że te produkty tak dobrze w rezultacie sprawdziły się u Twojego syna :) Potrafię sobie wyobrazić Waszą radość ze znalezienia duetu idealnego :) To samo czułyśmy z córką gdy znalazłyśmy produkty, które poradziły sobie z jej wypryskami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super! Ja tego duetu jeszcze u siebie nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że się sprawdza. Ja bardzo lubię Sylveco <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam próbki tego szamponu, ale strasznie plątał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie mi się szampon kończy :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...