About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________
ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )



wtorek, 5 listopada 2013

Niebieskie pazurki i oczekiwanie…..



Kochane!

To nie jest recenzja – nie otrzymałam tego produktu – zatem nie będę opisywała co mówi producent itp. Tak po prostu pokaże Wam lakier, który zauroczył mnie barwą i płaskim pędzelkiem.


Zapraszam do galerii wielu odcieni – co ciekawsze, coś nie coś o nim  Wam zdradzę, a na samym końcu dowiecie się na co czekam : ]


A czekam na wiele – ale bardzo spokojne oczekiwania umilam sobie malowaniem pazurków, w wolnych chwilach.
 
                                                          O nim będzie sesja foto
http://www.persunmall.com/


Zdjęcia robiłam w różnych światłach – co widać : ]
Dlatego dobrze się przyglądnijcie – bo na niektórych pazurki wyglądają dobrze
( w sensie lakier wygląda elegancko i nie widać żadnych przebić.)
Ale na innych – przebicia widać i to dość dobrze – zwróćcie uwagę.
http://www.persunmall.com/
http://www.persunmall.com/
http://www.persunmall.com/
http://www.persunmall.com/


Pamiętacie, iż moja zasada brzmi
„lakier na moich pazurkach ma być minimum 3 dni?”
                            Akurat ten lakier Wibo – nie spełnia mojej zasady

- max 2 dni – (3) odpryskuje
- przebija – a tego nie lubię – jednak kolor wart nałożenia nawet na 2 dni ; )



             A teraz niespodzianka – ta na którą czekam od firmy Fake Tattoos



Soooo Ladies and Gentlemen…
Let everyone see what cool tattoos come to me!


    Więcej  o tych odjazdowych tatuażach napiszę – jak tylko do mnie dotrą,     wówczas pójdą pod „nóż” i zobaczymy ich trwałość z bliska : )




Mam do Was Kochane pytanko : Czy piaski z Wibo są trwałe?




PRZYPOMINAM O ROZDANIU NA KTÓRE SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAM!

TO MOJE 1 – LECZ NIE OSTATNIE ROZDANIE –
ZAPRASZAM MOJE DROGIE PANIE !!!

                                      

20 komentarzy:

  1. sorry about the link!

    THAT NAIL ART IS PERFECT ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problem.:)
      Thank you for your opinion on the nails: D

      Usuń
  2. Faktycznie kolor jest bardzo ładny, Ja nie lubię w lakierach Wibo smrodu.. zapachu lakieru. Jest straszny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, ja nie zwróciłam uwagi na zapach - albo dla mnie nie śmierdzą ;) Jednak z trwałością jest krucho :[

    OdpowiedzUsuń
  4. masz sliczne pazurki :) kolor naprawde extra, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A co do koloru - mnie też się podoba szkoda że nie jest trwały ;/

      Usuń
  5. fajny kształt paznokci:))) kolorek śliczny, szkoda, że tak krótko zostaje na pazurkach:) mam piaski z Wibo: żółty i niebieski i są bardzo trwałe, aż źle sie zmywają, ale tak mają wszystkie brokaciaki i piaski. pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)
      Ja dziś nabyłam piasek z Wibo zaraz go nakładam:D

      Usuń
  6. What a cool color. Love your nails sweetie. They are PERFECT! Love the blue and white nail polish too, it's so cool!!
    hugs
    Lenya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O my dear Lenya :*
      I also like the white paint, but rarely use it :)

      Usuń
  7. fajny ten niebieski lakier ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S.: sorry about the link, I just read it :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczny koc ;)
    Jeśli chodzi o lakier to kolor kojarzy mi się z bożonarodzeniową bombką :) Będzie w sam raz na święta.
    Nie mogę przestać podziwiać Twoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Ale mi dorąbałaś :P Z tą bożonarodzeniową bombką :P
      Co do koca - no to powiedz,że mamy cudo koce miękkie i ładne :P
      A co do pazurków - przestań bo się czerwienię ;P

      Usuń
  10. Wiesz co, ja nie wiem jak ty robisz te pazurki że malujesz tak pięknie!
    Naucz mnie tego!!!
    Ja nie mam takich pazurków - ale te moje biedaczki też zasługują na taki lakier! :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...