About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 26 grudnia 2013

W Wigilie przyszedł do mnie i upiększył moje pazurki :) MARIZA!



Witajcie Kochane!
Jak mijają Święta?
Chyba szybko prawda?

A Ja wpadłam na chwilkę, aby podziękować wszystkim za życzenia, oraz pochwalić się jedną z przesyłek jakie otrzymałam w Wigilię :D


Przesyłka była od P.Angeliki z Marizy – ale jaka to była przesyłka!
Skończyły mi się wszystkie lakiery uv wszystkie – a tu proszę w WIGILIĘ zaglądam do środka i widzę UV od Marizy – której do tej pory nie miałam przyjemności nanieść na moje pazurki : )




P.Angelika zmieniła to właśnie w WIGILIĘ : ) I zaraz zabrałam się do roboty – skusiłam się na Wasze propozycje odnośnie wcześniejszego zdobienia, i pomalowałam sobie tak całkiem soft ;) + nałożyłam słodką UF od Marizy.



Tego typu lakier ciężko pokazać,  ale może choć troszkę uda mi się  go pokazać. Nanoszę tego typu lakiery na pazurki, gdyż dodają one pięknego połysku i wdzięku : ) – Ale bez obawy – zawsze będę Was informowała, jeżeli nałożę ten lakier – aby Was nie wprowadzić w błąd.




Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, że właśnie takim lakierem obdarzyła mnie P.Angelika – ponieważ taki lakier, zawsze jest w moim lakierowym domku – a ten wpadł w moje sidła w najlepszym momencie!
 

Szczerze go polecam – miałam uv z innych firm, wydawały się wspaniałe – ale ten od Marizy – jest lżejszy, moje paznokcie nie są obciążone, pięknie błyszczą, i fantastycznie zmieniają delikatnie swoją barwę : )

Nic a nic sobie nie żałujcie - !
Możecie mi wierzyć, że zakupując ten lakier będziecie zadowolone , a Wasze paznokcie będą wyglądały obłędnie!

Jak tylko Angelika dopracuje swoją stronkę – automatycznie dodam link, gdzie będziecie mogły sobie zamówić bez najmniejszych obaw np. ten lakier! Bo Ja to zrobię, jak tylko skończę tą cudowną UV!
 

A na tę chwilę, żegnam się z Wami moimi choineczkami i pysznymi orzeszkami babci E ~!



28 komentarzy:

  1. Uwielbiam te słodkie orzechy <3 A co do lakieru UV, to miałam taki z Wibo. Najpierw był super, wystarczyła cienka warstwa, przyspieszał wysychanie lakieru bazowego i świetnie wszystko wygładzał, a potem, mniej więcej w połowie zużycia zgęstniał. Na płytce robił się gumowy, a w dodatku co raz to wychodziły bąble po pomalowaniu... Chyba jeszcze nie znalazłam swojego idealnego topu do moich manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja do tej pory miałam z INGLOTA i jeszcze inne ale muszę zaglądnąć jakie - mam nadzieję, że ta uv nie zgęstnieje :)
      A co do orzeszków - OMG :))))

      Usuń
  2. Great nails as always sweetie. Hope you had a fabulous Christmas and Santa was nice to you and the little man? Cute xmas tree.
    kisses darling
    Lenya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, my dear! Thank you!
      So Christmas was great! I hope that with you as well! :)

      Usuń
  3. Love your nails!!! Really awesome and perfect for this holiday season

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Very well written information. It will be helpful to everyone who employess it, as well as myself. Keep up the good work canr wait to read more posts.
    Flag Football Games

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie Mariza ma fajne lakiery i jeszcze lepsze ceny.również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko Ja pierwszy raz mam ten lakier :) Spisał się na medal mam go od Wigili do tej pory i zero zniekształceń - wszystko OK! :)

      Usuń
  7. Delikatne świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daj jednego orzeszka - uwielbiam je ale nie mam do nich maszynki buuuuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz! Łap!
      Ja Kochana nie mam maszynki mam foremki i normalnie w piekarniku siup :D

      Usuń
  9. Ooo! Pani od Marizy trafiła z prezentem;D Jak zwykle masz śliczne pazurki :))
    Choinka też jest cudna♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trafiła trafiła - paznokcie to mój czuły punkt :D

      Usuń
  10. właśnie zajadam się takimi samymi orzeszkami! :-)
    ta wersja pazurków podoba mi się najbardziej, gdybym miała swoje dłuższe to pewnie bym coś z nimi pokombinowała w ten deseń, ale niestety, mam co mam :-)

    buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Kochana :) Ale moje też już niebawem ulegną skróceniu - to i Ja nie będę miała na czym zbytnio kombinować :) A co do orzeszków - to niebo w gębie prawda?!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!
    Wonderful post!
    Would you like to follow each other? (GFC, facebook, bloglovin)
    If so, please let me know, I will follow you back immediately. :)
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lakier *.*
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny ten lakier i świetnie wygląda na Twoich paznokciach ! <3
    uwielbiam te orzechy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Uhuhu połysk jest i pazurki śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...