About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________
ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )



sobota, 18 stycznia 2014

Lovely Baltic Sand - tym razem niebieski - zobacz : )



Kolejny "prezes" od Lovely  Baltic Sand - na moich pazurkach.
Oczywiście, spełnia moją zasadę, która brzmi
LAKIER NA MOICH PAZURKACH MA BYĆ MINIMUM 3 DNI


Kocham lakiery, kocham wszystko co ma związek z paznokciami – dlatego z ogromną przyjemnością, przestawiam Wam Kochane, kolejny lakier od Lovely.


Taki oto przystojniaczek, zagościł jakiś czas temu w moim „lakierowym domku” : )
 
Świetnie się go nakłada, dzięki temu, że posiada on fantastyczny pędzelek – z resztą jak wszystkie lakiery, które Ja posiadam od Lovely. 

W MOICH OCZACH – wygląda fantastycznie !
Nie odpryskuje, i nie zniekształca się na pazurkach . 

Perfekcyjnie pokrywa płytkę paznokciową
a przy tym nic a nic jej nie obciąża
Nie pozwolę na to, aby ich kiedykolwiek u mnie zabrakło! 
Jest delikatnie chropowaty – ale to w niczym nie przeszkadza – to u niego już rodzinne ; )
Jeżeli jesteście ciekawe, jak prezentują się inne lakiery od LOVELY BALTIC SAND – zapraszam do zakładki – pazurki : ) 
 
+ Świetny pędzelek
+ Błyskawiczne schnięcie
+ Nie odpryskuje po 3 dniach
+ Ma fantastyczną barwę : ) 
KOCHAM TE LAKIERY – TAK DOSŁOWNIE KOCHAM !
 
Cena: ok. 10zł / 8ml
 
Lakiery, które po naniesieniu i wyschnięciu tworzą efekt struktury piasku. Wystarczy jedno pociągniecie pędzelkiem aby paznokcie wyglądy jak posypane ziarenkami kolorowego piasku.
Dostępne w 3 kolorach: niebieskim, czerwonym i żółtym

32 komentarze:

  1. Te lakiery są wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - IDEALNE - najlepsze określenie! :)

      Usuń
  2. Wygląda świetnie i idealny na karnawał.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniczko - warto go mieć warto!

      Usuń
  4. kolorek bardzo przyjemny jednak nie jest to lakier odpowiedni dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu no tak, zależy kto co lubi - na szczęście mamy takie gamy lakierów, że każda z nas jest w stanie wybrać to - co dla niej najlepsze :)

      Usuń
  5. piękny jest,a pazurki masz rewelacyjne.Ja też kocham lakiery,szczególnie brokatowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli one są szorstkie ? to w mojej codziennej pracy odpada ten lakier :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bejbe no troszkę szorstkie są - nie da się ukryć :)

      Usuń
  7. nie mam ani jednego takiego lakieru... a chce miec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinguś nie gadaj, nie masz żadnego piasku ? ;/

      Usuń
  8. Oj zebro dziś nie było mi po drodze do komentowania twojego postu. Ciągle gdy klikałam w komentarze rozłączał mi się internet, o zgrozo ;)
    Gdy tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie w moich oczach pojawił się taki błysk że nie jednego by oślepił ;) ŚWIETNE ! Szorstkość można zażegnać bezbarwnym lakierem , to może też poprawić ich trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh piękny komentarz :D
      Dominisiu - Ja tą szorstkość nawet lubię :)))

      Usuń
  9. Świetnie się prezentuje,bardzo lubię takie widoki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ! Zazdroszczę tak długich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość !!! :P Bo mi się wszystkie połamią!! :)

      Usuń
  11. No, fantastycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest świetny! :) Jak inne piaski z Lovely :)

      Usuń
  12. Śliczny kolorek, lubię te piaski od Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelko ja KOCHAM KOCHAM KOCHAM~! :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek,piękne paznokcie jednym słowem Zebra:* "zaskakuje pozytywnie nas" :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu dziękuję za budujące słowa :*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooooskie pszurki i piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam <3 Pamiętam, że całą tą serię kupiłam sama sobie w prezencie po licencjacie :D Te lakiery kojarzą mi się z boską labą po zakuwaniu do egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...