About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 1 stycznia 2016

Delikatne mleczko pielęgnacyjne MoMme



Pierwszy wpis w 2016roku! Nie pozostaje mi nic innego jak WAS serdecznie powitać! Mam nadzieję, że głowy Was nie bolą, a noc SYLWESTROWA była po prostu wspaniała! :]

Zapraszam na delikatne rozpoczęcie NOWEGO ROKU! ;] 

Delikatne mleczko pielęgnacyjne od MoMme – to kolejny produkt, który zasługuje na medal. Może już na wstępie warto zaznaczyć, iż mleczko…




Zacznę od tego, że mleczko posiada swój własny indywidualny naturalny zapach, którego również nie jestem w stanie Wam bliżej określić, ani nie bardzo mam z czym porównać. Dlatego, jeśli jesteście ciekawi jak może pachnieć, przeczytajcie z czego jest zrobione i spróbujcie sobie to wszystko połączyć ;] Wówczas może dowiecie się czy mleczko jest bezzapachowe czy też pachnie swoją naturalną wonią ;]





Mleczko ma konsystencje rajską ;] Jest bardzo delikatna i lekka. Pozwala się w sposób subtelny rozprowadzić na maleńkim ciałku. Cukiereczek uwielbia ten moment, kiedy po kąpieli smaruje jej ciałko tym mleczkiem. 





Szybko się wchłania, co mnie osobiście bardzo cieszy. Ale tutaj to, że szybko się wchłania nie oznacza całkowitego braku tłustego filmu. Delikatne natłuszczenie jest wyczuwalne, jednakże to ochrona, która nie powoduje uczucia obciążenia czy też lepkości skóry. Od razu uprzedzam! – Nie brudzi ubrań Nie powoduje lepkości Nie pozostawia skóry tłustej! Po prostu taka delikatna nuta natłuszczenia jest wyczuwalna. Czy zostałam zrozumiana???





Hipoalergiczne mleczko, nadaje się do wrażliwej skóry dzieci i niemowląt, oraz do twarzy. Nie uczula, ani nie powoduje żadnych zmian na skórze. Podczas regularnego stosowania mleczka, osiągnąć można szczyt delikatności :] Dziecko samo w sobie ma delikatną skórę, to wiadomo, ale stosując regularnie to mleczko osiągnęłyśmy szczyt szczytów! :]






Starszy syn podkradał nam ten produkt, kiedy słyszał jak mówiłam do Cukiereczka – „Dziewczyno moja wymarzona normalnie bym Cię zjadła”. Ekm… Nie wiem czy jakaś normalna mama mówi tak do swojego dziecka. No ale Ja jestem Ja i tak właśnie czasem mówię. Z resztą co Wam będę kolorować, i jedno i drugie dziecko bym schrupała :D
(Nie tylko swoje) ;) – Uwielbiam dzieci, wszystkie :] )

 


Dobrze powróćmy jeszcze na chwilkę do tego delikatnego jak jedwab mleczka pielęgnacyjnego.
Ładnie się prezentuje
Wspaniale działa
Cudownie się rozprowadza
Cukiereczek uwielbia kiedy mleczko jest w użyciu
No to co?
Czego więcej mam wymagać od mleczka, który spełnia wszystko co napisał PRODUCENT?
Chyba niczego :]
Pozostaje mi polecić ten produkt Waszym dzieciom. W końcu przeznaczony jest dla małych marzycieli :] A Wasze pociechy to łobuzy? Czy marzyciele? A może urwisy? ;]



MoMme dla każdego dzieciątka znajdzie odpowiedni produkt. Zajrzycie TUTAJ i przekonajcie się sami :]

39,00 zł


__________________
Składniki/Ingredients: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Isoamyl Cocoate, Glycerin, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Citrullus Lanatus Seed Oil, Betaine, Cyperus Esculentus Tuber Extract, Xanthan Gum, Macadamia Ternifolia Oil, Phospholipids, Glycine Soya Sterol, Stearic Acid, Palmitoyl PG-Linoleamide, Squalane, Inulin, Alpha Glucan Oligosaccharide, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tetra Sodium Glutamate Diacetate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Bisabolol, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Citral, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool.

 


16 komentarzy:

  1. nie mam dzieciaków, ale spodobał mi się te mleczko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt.
    Witaj w Nowym Roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj maluch ma nieustanne kłopoty ze skóra. Wiecznie coś. Taka niby atopowa, ale nie do końca. Wypróbuje i to. Kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk dla dzidziusia, wszystko dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy w 2016 roku :)

    Ale fajny produkt, z bardzo dobrym składem. nie znałam ale widzę, że wart zainteresowania :)



    A przy okazji dobrego, nie najlepszego w Nowym 2016 roku życzę ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieodłączny element dziecięcej kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds like a great baby product.

    Happy New Year!

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o kosmetyki dla maluchów, to zawsze sprawdzam skład. Kosmetyki tej marki bardzo mnie ciekawią, bo mają bardzo przyjazne składy. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad tymi kosmetykami i chyba skuszę się wypróbować coś z ich oferty dla małego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maluszek jest pewnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy ale jak czytam o takich dobrych produktach dla dzieci to żałuję,że nie znałam kiedy moje dziewczyny były malutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze dzieciaczka nie posiadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pielęgnacja ciał maluszków to podstawa. Bardzo fajny balsamki. Sama bym go wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania z kosmetykami dla maluszków są zachwycające :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...