About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 17 stycznia 2016

Serum pobudzające wzrost rzęs LASHVOLUTION cz.1



Na punkcie rzęs mam hopla, tak samo jak na punkcie paznokci. Lubię mieć długie i już!


Oczy – to zwierciadło duszy, tak mawiają. No i mają rację :] A jeśli mamy rzęsy, które sięgają nieba bram? To wówczas chyba po nich będziemy się wspinać do raju :]





Kochane, chwaliłam się Wam na insta, że otrzymałam serum od Lashvolution.

I wspominałam, że test rozpocznę od dnia dzisiejszego czyli 17/01/2016 czas START! Tak pięknie prezentuje się opakowanie zewnętrzne :]

Pięknie zapakowane, zabezpieczone pudełeczko z magicznym serum zrobiło na mnie wrażenie. Czytając opinie innych dziewcząt zauważyłam, że warto. Cieszę się, że i Ja będę mogła się przekonać czy warto zainwestować w to serum. Oczywiście będę Wam zdawała relacje – bądźcie spokojne. A po skończonej kuracji same ocenicie czy warto czy też nie.


A tak prezentowała się zawartość i środek. Dedykacja dla Zebry – po prostu piękna! :] (Chwyt za serce!)




Zobaczcie co obiecuje PRODUCENT.



No to rozpoczynamy test. Mamy dziś 17/01/2016 odkręcam i aplikuję to serum po raz pierwszy.

Tak wyglądają moje rzęsy na dzień dzisiejszy. Zobaczymy do której kreski sięgną po skończonej kuracji :]



A Wy miałyście to serum? Jak się u Was spisało? Byłyście zadowolone? Bo ja nie da się ukryć mam nadzieję, że rzęsy wydłużą mi się dwa razy ;] Tak aż braknie skali ;)


 Lashvolution  dziękuję!


 

18 komentarzy:

  1. nie testowałam nigdy takich produktów
    czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektów! I bez serum masz długie rzęsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. what a cool mascara

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuj, jeśli się sprawdzi to też sobie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie po tygodniu stosowania uczulila, ale nie poddam się dam produktowi jeszcze jedna szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lol Ty już masz Zeberko długie :) aż jestem ciekawa jakie będą po kuracji, chyba braknie skali :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam i jak najbardziej jestem zadowolona z efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już masz śliczne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow niezły efekt! nigdy nie miałam tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki efekt? Przecież dopiero otworzyłam serum i rozpoczynam przygodę :P

      Usuń
  10. moja kolezanka to używa i sa mega efektyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie i to serum niepotrzebne, masz piękne rzęsy, tym bardziej estem ciekawa rezultatów, jak długie będziesz miała "firanki"

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...