About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 5 października 2015

MAM BABY butelka antykolkowa MAM Anti-Colic 160 ml 0+miesięcy - recenzja



Kiedy w domu pojawia się nowy członek rodziny, większość z nas długo zastanawia się nad odpowiednią wyprawką, oraz nad odpowiednimi butelkami, smoczkami itp.

 
Mi z pomocą przyszła firma MAM BABY dzięki której długo nie musiałam zastanawiać się nad wyborem odpowiedniej butelki dla mojego noworodka. Dlatego też, dzisiaj zaprezentuję Wam produkt, który na chwilę obecną spisuję się bardzo dobrze.


Mamy kilka butelek, dostosowanych do naszego Cukiereczka. Czyli dla noworodka. Jednym z nich jest butelka antykolkowa firmy MAM BABY.
Kosztuje 30,55, nie jest to niska cena, dlatego zastanówmy się czy warto inwestować w ten typ butelki, i czy jest ona naprawdę godna tej ceny.
Producent napisał kilka słów, aby lepiej zrozumieć co to za butelka.
Innowacyjna budowa dna butelki

 
Wszystko co powyżej zdążyliście przeczytać to prawda :] Odkręcane dno w butelce, jest po prostu nieziemską wygodą! Bardzo łatwo jest utrzymać czystość butelki, ponieważ możemy ją łatwo wyczyścić, i dostać się do dna, gdzie powiedzmy sobie szczerze w standardowych butelkach jest trudność w utrzymaniu odpowiedniej higieny.


Zawór w dnie butelki odprowadza powietrze, co oczywiście ma wpływ na pozbycie się kolek u dzieciątka, a kolki rzecz jasna – okropny problem. Nie dość, że dziecko musi się prężyć, brzuszek boli – to jeszcze przybywa siwych włosów na głowie rodziców, gdyż nie od razu każdy jest świadom co może być przyczyną niepokojącego zachowania u dziecka.
 

Równomierny przepływ mleka – to kolejny powód aby na tak! Mój upragniony Cukiereczek, je spokojnie, bez pośpiechu. W pełni zrelaksowana i spokojna. Smoczek jest tak dostosowany, że kiedy dzieciątko pije mleczko, wszystko trafia do małego żołądeczka – nic nie ucieka. Mamy wiedzą o czym mówię prawda?
   
Prosta w użyciu – oj prosta! Ma szeroki otwór, który umożliwia bezpośrednią aplikację mleczka do butelki. Nawet tatuś z trzęsącymi się rączkami od razu trafia w „sedno” :) A Ja mam świadomość, że do butelki zostało dodane tyle mleczka ile być powinno. ( Pamiętam, przy Ptysiu mieliśmy taką  jedną zwykłą szklaną butelkę. Nie była zła – ale aplikacja mleczka była bardzo utrudniona, z powodu wąskiego otworu. Nie jeden raz, tatuś musiał kilkukrotnie aplikować mleczko do butelki, bo zawsze ogarniała niepewność – czy aby nie za mało? Ponieważ obok butelki, nie jeden raz wysypało się troszkę). Z tą butelką – ten problem nie jest nam już znany!

Funkcja samosterylizacji – ale nastały czasy! :D Kiedy by moja śp. Babunia powstała ponownie do życia, pewnie by powiedziała „Dziecko! O czym ty mówisz!” – No tak, tak. Zapytajcie sami swoich najstarszych, czy za ich czasów, była dostępną butelka z funkcją samosterylizacji ? :] Tu nie potrzeba niczego tłumaczyć, spójrzcie na zdjęcia.

Źródło zdjęcia
Źródło zdjęcia

Coś jeszcze? Spójrzcie na desing tych buteleczek, czyż nie są słodkie? Ja wybrałam kolor różowy z racji mojego Cukiereczka, ale w rodzinie niebawem pojawi się kolejny maluszek, i wiem, że zostanie zakupiona taka sama buteleczka tylko w kolorze zielonym :] 
Źródło zdjęcia


Świetna podziałka, która się nie ściera, oraz poręczność tej butelki + świetny smoczek z odpowiednim przepływem dla noworodka 
= MAM BABY butelka antykolkowa ! 
Źródło zdjęcia

My jesteśmy zadowolone z tej butelki, i bez dwóch zdań możemy ją polecić!Dziękuję firmie MAM BABY– za stworzenie butelki, która błyszczy nie tylko opisem, ale przede wszystkim, swoją skutecznością.


 
 

25 komentarzy:

  1. u nas najlepsze okazały sie butelki tommie tippie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudnie. Fajny pomysł z tym odkręcanym dnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawiodłam się na takich butelkach, moje dziecko ma Butelkę Dr. Brownsa i szczerze Ci polecam, bo moje dziecko nie miało kolki, a przy używaniu innych zdarzało się to bardzo często :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleciłam Twojego bloga mojej koleżance, która własnie została mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze bobaska, ale jak przyjdzie czas to na pewno sięgnę po właśnie taką butelkę. Wydaje się być rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje to już duże szkraby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to odkręcane dno :) moi klienci też ją chwalą. A mi osobiście bardzo podoba się design :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i jak widać praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że sa takie cuda, zapamiętam na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie butelki zdają swietnie egzamin, u mnie starszy syn uzywal takiej butelki, z mlodszym nie mialam tego problemu, wogle nie wiedzial co to jest butelka, nigdy zniej nie pił

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie mam dwa smoczki tej firmy, opakowanie na uspokajacze oraz pojemniki na mleko (właśnie napisałam o nich u siebie :)), ale na pewno zechcę jeszcze zaopatrzyć się w takową buteleczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed chwilą czytałam negatywna opinię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i takie bywają :]
      U mnie ocena celująca :]

      Usuń
  13. O ile smoczki z tej firmy uwielbiamy, tak butelka mojemu synkowi nie podeszła kształtem smoczka i leży w szufladzie. Nie zawsze to co nam się podoba przypasuje naszym małym testerom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!
      A najważniejsze jest to aby naszym dzieciom było wygodnie nie nam :]

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie. Jednak trzeba dobrze zakręcić - bo mój mąż raz źle przykręcił i coś mu ciekło - ale to była wina mojego męża, nie butelki. Mi nigdy się nie zdarzyło, by choć jedna kropla poszła nie tam gdzie trzeba :]

      Usuń
  15. Hej, też miałam taką butelkę. Mąż kupił, gdy tylko Synek się urodził i okazało się, że to jedna z lepszych naszych butelek! Gratuluję wyboru :-) Ps. ciekawy artykuł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie się prezentuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. My planujemy testować wszystkie butelki, ponieważ na pewno będą takie, które się nie sprawdzą, więc nie nastawiam się, bo różne są historie z karmieniem butelką. Pierwszą propozycją, jakiej chciałabym użyć są butelki do karmienia od https://www.lansinoh.pl/

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...