About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 7 października 2016

Mgiełka do ciała Aromatic Green Tea & White Musk - V.Laboratories


Na weekend postanowiłam zostawić was z recenzją świetnych mgiełka do ciała od V.Laboratories . I zachęcam was do zapoznania się z treścią.

Zebra należy do osób która po prostu uwielbia wszelkiego rodzaju zapachy. Najważniejsze dla mnie aby zapach był trwały i potrafił do czegoś nawiązać.



Mgiełki do ciała raczej nie należą do zapachów które będą utrzymywać się cały dzień na skórze, ale mgiełki które właśnie wam prezentuje, są naprawdę godne polecenia.

 
W chwili obecnej nie mam już ani jednej ani drugiej, testowałam je bardzo długo. A to świadczy tylko o ich nieziemskiej wydajności pomimo codziennego użytkowania :D


Jak to wyjaśnić? Te mgiełki po prostu są trwałe.

Body mist aromatic  Green Tea - to zapach bardzo świeży. Prawdę mówiąc przywołuje wspomnienie lata. Jest bardzo świeży i żywy. Może nie każdy zrozumie metaforę której użyłam dlatego już 
wyjaśniam.
Żywy zapach w moich ustach oznacza iż jest przeznaczony dla osób pełnych energii. Takich które nie wiedzą co to spokój i wypoczynek. Takich osób które mogą pracować 24/24 i cały czas czuć się świetnie.



BODY MIST WHITE MUSK - to z kolei bardzo elegancki i ekskluzywny zapach.  Pamiętajcie mówimy o mgiełce do ciała.
Ten zapach podarowałabym kobiecie ustatkowanej, ułożonej spokojnej i wyciszonej.



Ale nie do końca...

BODY MIST WHITE MUSK jest bardzo magiczny przyciągający powodujący romantyczny dreszczyk na ciele.
Śmiało mogę powiedzieć że przeznaczam go  na wieczory bo naprawdę naprawdę wiem co robi.




POLECAM! Są do kupienia w Biedronce – koszt ok.13zł


Serdecznie dziękuję firmie V.Laboratories za rzetelną i bardzo miłą współpracę. Zawsze mogę na spokojnie testować, bez pośpiechu :) Dziękuję serdecznie!







19 komentarzy:

  1. nie znam zupełnie tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przygarnęła to cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym tą z zieloną herbatą przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je, ale nie kupiłam, gdyż mam dużo mgiełek do ciała :P Chociaż one mi schodzą szybciej niż perfumy, ale to dlatego, że lubię je za lekkość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, w Biedronce? Nigdy ich nie widziałam w moim sklepie. Obie są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nich, a brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam,nie słyszałam,ale chętnie również bym nawiązała współpracę z firmą

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam je w Biedronce ale nie kupiłam bo mam za dużo perfumo-podobnych rzeczy;p

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie tak mi się wydawało, że je widziałam w Biedronce, a nawet wąchałam. Ale żaden zapach mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam, ale mgiełki te pierwszy raz widzę. Zaciekawiłaś mnie nimi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O lubię mgiełki, ale tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na te mgiełki patrzyłam w Biedronce ale nie mogłam się zdecydować którą wybrać i w końcu nie wzięłam żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam ich w Biedronce, muszę jutro się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo zielona herbata z pewnością by mi się spodobała !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona hetbata super kupowałam za każdym razem w Biedronce teraz długo nie było i czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...