About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 1 kwietnia 2017

Marion : AWOKADO GRANAT MANGO OGÓREK - fit&fresh :]



Miałyście przyjemność poznać bliżej te maseczki?



GRANAT fit&fresh

Wyświetlanie 1301-Maseczka GRANAT.jpg

Maseczka do twarzy GRANAT to idealny sposób na uszczelnienie naczynek, redukcję podrażnień i nawilżenie. Owoc granatu chroni DNA skóry, wzmacnia ściany komórek i zwiększa sprężystość skóry. Ze względu na właściwości przeciwutleniające, działa przeciwstarzeniowo. Maseczka posiada witaminę C, która ma zdolność rozjaśniania przebarwień i wyrównywania kolorytu skóry. Wpływa na spowolnienie procesu powstawania zmarszczek.
Przeznaczenie: cera naczynkowa, zmęczona, przesuszona, zaczerwieniona
ODŚWIEŻONA CERA W DOSKONAŁEJ KONDYCJI!


Od wielu lat borykam się z problematyczną cerą. Cera naczynkowa – wieczne problemy. Codziennie nakładam grubą warstwę podkładu dla zabicia widoczności moich pękających naczynek. Już nie wiem co robić, by móc zrobić delikatny makijaż :( Chyba muszę się pogodzić z cerą jaką dostałam w prezencie od Pana Boga. Maseczka prócz miłego zapachu jest fajna – ponieważ redukuje podrażnienia i nie źle nawilża. Zawarta witamina C ma rozjaśniać i wyrównywać koloryt skóry – po usunięciu maseczki tak też było z moją twarzą. Kupię z chęcią jeszcze nie raz :]
Fresja.



AWOKADO fit&fresh


Wyświetlanie 1300- Maseczka AWOKADO.jpg

Maseczka do twarzy AWOKADO działa na cerę regenerująco, odżywczo i nawilżająco. Ekstrakt z awokado jest bogatym źródłem witamin (A, B, C, D, E, K), minerałów i protein. Dzięki temu przywraca naturalne funkcje barierowe skóry, intensywnie ją nawilża i wygładza bez efektu natłuszczenia. Maseczka wzbogacona jest o miód, który zawiera cenne kwasy organiczne. Działa na skórę twarzy odżywczo, kojąco, regenerująco oraz nawilża nawet bardzo suchą cerę. Znacznie wpływa na poprawę elastyczności i miękkości skóry.
Przeznaczenie– cera sucha, odwodniona, podrażniona
ODŚWIEŻONA CERA W DOSKONAŁEJ KONDYCJI!


Potrzebuję nawilżenia i je otrzymałam. Maseczka miała za zadanie nawilżyć moją skórę – i udało się jej to w 100%. Już pisząc recenzje mam 3 w zapasie :] Postanowiłam, że będę sobie fundowała tę przyjemność 3 razy na tydzień :] Pokochałam zapach i działanie maseczki, pomimo iż pierwszy raz nałożona troszkę mnie piekła :|
Wrażenie po zmyciu maseczki jest nie do opisania :] Skóra nawilżona i gładziutka!
Polecam i kupuję, bo dużo nie kosztuje w granicach 2zł ! 
Baśka  

MANGO fit&fresh

Wyświetlanie 1302-Maseczka MANGO (1).jpg

Maseczka do twarzy MANGO to doskonały sposób na lifting, ujędrnienie twarzy i wygładzenie zmarszczek. Owoc mango jest przeciwutleniaczem, zawiera związki beta-karotenu, który chroni przed działaniem promieni UV. Formuła zawiera eliksir na bazie Ice Wine pozyskiwany z naturalnie zmrożonych winogron. Zapewnia efekt natychmiastowego liftingu i długotrwałego nawilżenia skóry. Pozostawia skórę wygładzoną, ujędrnioną i pełną młodzieńczego blasku.
Przeznaczenie– cera dojrzała, podrażniona, sucha, ze zmarszczkami
ODŚWIEŻONA CERA W DOSKONAŁEJ KONDYCJI!


Nie jestem przekonana do maseczek z tej firmy, jednak skuszona przez Zebrę wypróbowałam wersję przeznaczoną do mojej skóry. Mam cerę dojrzałą z widocznymi zmarszczkami. Maseczka mi ich nie wyrównała, ale skóra po jej użyciu stała się doskonale wygładzona. Duży plus za fajny zapach :] Mango lubię nie tylko w wersji maseczek, ale i świeże prosto ze sklepu :)
Jadzia.

OGÓREK fit&fresh
Wyświetlanie 1303-Maseczka OGÓREK (2).jpg

Maseczka do twarzy OGÓREK to źródło odżywienia, oczyszczenia i nawilżenia. Zawiera ekstrakt z ogórka, który jest bogaty w minerały (potas, wapń, magnez, sód), dzięki czemu ma działanie intensywnie nawilżające i regenerujące. Odświeża skórę oraz łagodzi podrażnienia. Maseczka wzbogacona jest o ekstrakt z limonki, zawierający kwasy AHA. Przynoszą one ulgę suchej skórze, dostarczając dawkę nawilżenia.
Przeznaczenie: cera tłusta, mieszana, z niedoskonałościami
ODŚWIEŻONA CERA W DOSKONAŁEJ KONDYCJI!


Ta maseczka okazała się strzałem w dziesiątkę. Przeznaczona do mojej cery. Posiadam cerę tłustą i nie jest łatwo dobrać odpowiednie kosmetyki. Maseczka ma świetną konsystencję i ładnie pachnie. Lubię kosmetyki z ogórkiem :D Po nałożeniu na twarz, czuć jak przenika przez skórę :] Może tylko Ja tak mam? Maseczka wspaniale odświeża i łagodzi podrażnienia. Po umyciu twarzy, skóra jest odświeżona i delikatna :] Polecam dla osób z cerą tłustą :] Przetestowałam, i nie jeden raz ją zakupię.
Zebra :]
 



Ps. Każda z maseczek posłuży wam 2 razy. Jest jej na tyle, że na jeden raz zbyt dużo a na dwa w sam raz.
Miłej zabawy :]

Zebra : Dziękuję za możliwość przetestowania.

Wyświetlanie logo_marion.jpg


4 komentarze:

  1. O pierwszy raz widzę te maski, opakowania przyciągają wzrok :D Najbardziej zaciekawiła mnie ogórkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, fajne te maski wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już w drogeriach te maski i spodobały mi się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...