About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 22 stycznia 2018

Wzmacniający MICELARNY szampon od NIVEA :]



Nie wiem jak Wy ale ja firmę NIVEA znam od wielu lat i zawsze darzyłam ją uczuciem, a teraz to już jestem zakochana na całej długości. Szampon jak widzicie prezentuje się odjazdowo. Koleżanka nie mogła przestać go wąchać :D 


 

Szampon dobrze się pieni, świetnie oczyszcza skórę głowy oraz włosy ale dodatkowym plusem fajnie pachnie. Nie wiem jak zachowują się włosy bez nałożenia odżywki bo nie próbowałam, jednak po spłukaniu szamponu moje włosy nie są twarde jak w przypadku innych szamponów. To chyba oznacza, że osoby, które nie farbują włosów mogą wypróbować go bez konieczności nałożenia odżywki – ja farbuje to też nie obejdzie się bez odrobiny zmiękczającego środka ;]


Radość! Ponieważ szampon nie powoduje łupieżu ani innych dolegliwości – a to w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Dlaczego? Dlatego, że teraz co drugi szampon który ma powstrzymywać łupież wzmaga jego ilość a usunąć i pozbyć się tego przekleństwa z głowy to już jest nie lada wyzwanie.


Doskonale oczyszcza, widać, że dba o strukturę włosa, nie podrażnia, nie uczula + pięknie pachnie i odpowiednio się pieni. Tak najkrócej można opisać właśnie ten szampon.


Powiedzcie czy używałyście go już? Miałyście możliwość testowania? A może przymierzacie się do zakupu?
Zebra poleca. Nivea – również!



7 komentarzy:

  1. Ja również jestem zakochana w tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nuie miałam okazji używac, alepewnie trafi w moje rączki dość szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nova makes so many great products.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szampony NIVEA i pewnie przez Ciebie (;-)) skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie go ;) mam i używam :)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pozytywnych opinii o nim.. Muszę go wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...