About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 2 listopada 2018

Lakiery AA WINGS X 4 siła i moc!



Lakiery do paznokci Oil Therapy gwarantują  łatwą aplikację i uzyskanie efektu jednorodnej tafli koloru. Powiem Wam, że bardzo się z nimi polubiłam, mało tego ja je pokochałam :]


Właściwości reologiczne mają naprawdę dobre! Na moich pazurkach wytrzymują do 5 dni – codziennego użytkowania ;] 


Fakt, że od niedawna jestem właścicielką zmywarki nie wpływa na ich jakość. Podczas testowania, wszystko myłam ręcznie, bo jaka by to była recenzja jeśli chodzi o trwałość?


Nie każdy ma w domu zmywarkę a nawet jeśli ją ma nie jeden raz trzeba coś umyć ręcznie :]


Zdjęcia robiłam dawno – dlatego też pazurki nie zachwycają długością ale to w niczym nie przeszkadza. 


Pisząc recenzje o tej porze mam na pazurkach dwa z tych pokazanych tutaj kolorów. 


Lakiery mają szeroki pędzelek co umożliwia  pomalowanie paznokci na szybko ;] Zebra nie jest w stanie jednym pociągnięciem pomalować całej płytki ale dwa jak najbardziej :]


Kolory są bardzo ładne a lakiery trwałe – no bo umówmy się 5 dni kobiecych czynności jest ciężkie, szczególnie jeśli ma się rodzinę :]
Kolory? Jaki lubisz taki sobie kupisz – ale jedno Ci powiem, warto czasem zrezygnować z hybryd na rzecz normalnego lakieru, wiem coś o tym :]



POLECAM! Nawet szary za którym na paznokciach nie przepadam tak wpadł mi  w oko, że zużyje go aż do dna! :]
Kosmetykiaa – POLECAM !!!

5 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką hybryd ale podoba mi się ten szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. You nails look amazing.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, najbardziej podoba mi się połączenie czerwieni i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is my first time visit at here and i am truly happy to read all at one place.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...