About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 15 listopada 2013

Otwieramy przesyłkę od firmy MARION




Bardzo, ale to bardzo pragnę podziękować firmie Marion, za możliwość współpracy – oraz za przesyłkę.


Jednocześnie chcę Wam pokazać jak ona wyglądała po otwarciu, i co w niej było.


Nie wiedziałam co mam o tym myśleć, ponieważ parę dni temu, czytając Wasze blogi – u jednej z Was widziałam podobne.
Stan opakowania farby do włosów – przeraził mnie.


I mam już 100% pewności – kto tak ładnie traktuje nasze piękne kosmetyczne przesyłki !!!!
Niczego Broń Boże nie zarzucam firmie !


Czyja to wina? Dlaczego nie jest to przypadek ? –

Otóż, po przesłaniu Firmie Marion zdjęć przesyłki – mój umysł został „oświecony” – i pragnę WSZYSTKICH POINFORMOWAĆ, IŻ STAN PRZESYŁEK – U MNIE SZCZEGÓLNIE FARBY – NIE JEST Z WINY FIRMY MARION !!!
A JEDYNĄ WINĘ, MOŻECIE ZARZUCIĆ NA RAMIONA POCZTY POLSKIEJ!
BRAK JEJ JAKIEJKOLWIEK DELIKATNOŚCI !!!!
Przypadek to nie jest – ponieważ jak wspomniałam wcześniej – parę dni temu widziałam taki sam stan ( i przerażenie ) –  TEJ Dziewczyny – jeżeli to czytasz ODEZWIJ SIĘ PROSZĘ : )



Na szczęście niedbałość POCZTY PL nie wpłynęła na stan produktów !!!


Wszystko sprawdziłam, prezenty do testowania jakie otrzymałam od firmy Marion – bardzo mi się podobają – szczególnie, że jest to 1 firma kosmetyczna – która mi zaufała i bez żadnych problemów podjęła się współpracy z Zebrą – DZIĘKUJĘ ZA OKAZANE ZAUFANIE-
Kochane oto perełki jakie otrzymałam – czy coś Was ciekawi ?
Od razu powiem, że farbę zobaczycie może już jutro – gdyż specjalnie nie farbowałam włosów – tylko grzecznie czekałam na przesyłkę : )
Cieszę się, że sama mogłam wybrać farbę ~!!! – a za dodatki – kolejny raz z całego serca DZIĘKUJĘ.



1.     MARION  FARBA DO WŁOSÓW PLATYNOWY BLOND 692 NATURA STYL
2.     MARION SPA – PROFESJONALNA MIKRODERMABRAZJA DELIKATNIE ZŁUSZCZAJĄCA
3.     MARION – ODŻYWKA STYLIZUJĄCA W PIANCE – BEZ SPŁUKIWANIA.

Miałyście te produkty ? Jak się spisały ?



Tak oto uśmiechnęła się jedna z  moich rybek na wieść, iż już niebawem PRZEPROWADZKA!
    

Ps. Mam nie mały problem.

Myślę, że jesteście mi w stanie pomóc.

Dziwnie to zabrzmi – ale cóż.
Powiedzcie mi, albo podajcie pomysł – jak mam  poprosić o adres osób, których nie znam osobiście?
Ja nie mam bladego pojęcia – a nie chcę się tłumaczyć i od razu zdradzać o co mi chodzi. Jednakże z drugiej strony rozumiem obawę przed podawaniem tego typu danych. Ale naprawdę nie chcę nic powiedzieć więcej – bo  ( już w tej chwili to zdradzam ),- ma to być NIESPODZIANKA  :  ) 

29 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana tą mikrodermabrazją :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna współpraca :o
    Jak ty to robisz? xD

    Może po protu powiedz im, że chcesz zrobić im niespodziankę i dlatego chciałabyś ich adres :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko - właśnie nie chcę Im mówić :P Bo się mi wszystko rozpadnie - ale pewnie będę musiała tak zrobić ;////

      Usuń
  3. Pamiętam w jakim stanie przyszła do mnie przesyłka z maszynką do golenia... pudełko było zmiażdżone i powykrzywiane od wilgoci heh..;(
    Jeśli chodzi o adresy to najprościej byłoby zapytać te osoby, albo ich znajomych ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. całe szczęście zawartości nic się nie stało :)
    o adres spytaj znajomych :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - bo chyba bym nie przeżyła gdyby ujęli zawartość ;/

      Usuń
  5. ja również dostałam paczuszkę od mariona, tylko zamiast pianki mam chusteczki odświeżające :) czas na małe malowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za Mariona miałam jedynie dwa produkty, z których jestem średnio zadowolona, wysuszyły mi jedynie włosy.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ kolejnej współpracy ! Produkty suuuper , szybko pisz jak się spisały !
    Lubię firmę marion aczkolwiek nie używam masy produktów ich firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja do tej pory nie miałam nic :) Ale cieszę się, że w końcu zmiana! :)

      Usuń
  8. moje paczki przychodza w strasznym stanie - totalna masakra! wogole sie nie przejmuja tym co jest w srodku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeżeli chodzi o paczki - o ile dostarcza je kurier są OK - ale z rąk poczty pl - dramat! Ja myślałam,że skonam kiedy otworzyłam i zobaczyłam jak potraktowano moją przesyłkę :[

      Usuń
  9. ojj tak UŚ:D też bym z chęcią wróciła do tamtych czasów hehe:D choćby na chwile;) teraz widzę, że też dwa lata temu skończyłam studia hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D A ten czas zaliczam do jednych z najlepszych jeżeli chodzi o edukację :)

      Usuń
  10. Hi!
    Blog!
    I'm following you in GFC
    I invite you to follow me ;)

    Kisses
    SHOPPING STYLE

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro mi sie udało to Tobie też :) mi już idzie 2 paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh mnie to się nie uda, w życiu nie zdobędę 100 klików w przeciągu 5 dni - ale dobrze,że Tobie się udało :)))

      Usuń
  12. Zeberko, serdecznie Ci gratuluję i współpracy i przesyłki. Bardzo lubię firmę Marion za kilka perełek, jakie wypuściła na polski rynek i przystępne ceny.
    Rybka- czadowa. Nadii od razu wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci,że ja jestem pod wrażeniem - jeżeli chodzi o tę firmę :)
      Co do rybek - poczekaj poczekaj zrobię sesję specjalnie dla Nadii :))
      I oczywiście nie pomogłaś w odpowiedzi na moje pytanie - a tyczyło się m. innymi CIEBIE! :)

      Usuń
  13. Chodziło o pytanie o adres? ;)
    Myślę, że powinnaś do tych osób odezwać się osobiście, pisząc albo szczerego maila, albo skonstruować śmieszną wypowiedź w stylu:

    ,,Puk, puk!. Tutaj Mikołaj, jak nie podasz mi swojego adresu, nie dostaniesz paczki na święta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A może dowiedz się, czy te osoby nie wygrały gdzieś rozdania i napisz do osób, które wysyłały im paczki, wyjaśniając sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te osoby chyba nie biorą udziału w tego typu zabawach :)
    Z jedną już załatwiłam na drugą czekam aż odpisze :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...