About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 10 stycznia 2014

Pazurki Zebry + Wibo + Mariza UV



Tak tak, te zdjęcia robiłam jakiś czas temu ( nie tak odległy, jak może się wydawać ;) ). Ale dopiero dzisiaj je prezentuję, bo dawno nie było pazurkowego postu ;)
Kochane tu pomieszałam sobie lakier piaskowy od Wibo z lakierem UV od Marizy :)
Same „wyczujecie”, które zdjęcie i jakie palce pokazują połączone te 2 świetne lakiery – a które są bez „ Marizowej pokrywy” ;)




Wzorek jak wzorek, różne można stworzyć – wszystko zależy od wolnego czasu.
Kiedy jest go więcej – można kombinować, kiedy go jest zbyt mało – trzeba szaleć ale błyskawicznie.
No cóż wyszło co wyszło – ja byłam zadowolona – z błyskawicznego okiełznania pazurków : )

Widzicie coś ?
Specjalnie pomalowałam UV 2 paznokcie – abyście mogły zauważyć gołym okiem – jak zbawienny wpływ ma UV – od Marizy :D
Nie wiem jak Wy kochane DZIEWCZĘTA – ale Ja kocham piaski – niezależnie od koloru – Ja je po prostu KOCHAM – co chyba widać naocznie ;)
Kiedy pokazywałam Wam, jak zmywam lakiery piaskowe – pod watą widniał właśnie ten wzorek i te dwa lakiery : ) W chwili obecnej mam zupełnie inny lakier na paznokciach. 

Kończąc ten mało słowny post – powtórzę się.
KOCHAM CIĘ WIBO ! – A DODATKOWO KOCHAM CIĘ UV*MARIZA!

No cóż, z dnia na dzień przybywa mi moich miłości, ale nie wystarczy kochać KOGOŚ , trzeba także kochać COŚ ;)
Takim miłym akcentem – żegnam się z Wami na tę chwilkę – kiedy powrócę wpadnę sprawdzić , czy u Was powstały jakieś nowe posty : )
Buziaki !

32 komentarze:

  1. Po pierwsze- bardzo precyzyjne wykonanie.
    Po drugie- ciekawy, nieszablonowy pomysł.
    Po trzecie- jak ja okropnie zazdroszczę Ci idealnych skórek :)

    Kochana, postaraj się robić fotki w dziennym świetle. Lepiej pokażą właściwości lakierów.
    P.S.
    W końcu udało mis ie kupić pierwszego piaskowca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana dziękuję :)

      Jaki piasek kupiłaś?:D

      Usuń
  2. wchodze na Twoj blog i co widze? kolejne super paznokcie. naprawde podziwiam Cię. nie wiem skad masz tyle pomyslow, ale Twoj blog, to duze zrodlo inspiracji ;)

    ps. nominowalam Ciebie na swoim blogu do zabawy Liebster award. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie oczarowałaś słowami - uch aż mi gorąco - dzięki :*

      Usuń
  3. wow ! Paznokcie wyglądają ślicznie : )

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, śliczny efekt Ci wyszedł ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie zrobione paznokcie, nie potrafilabym tak :D
    polecam sposobem naturalnym na slomki loki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor..ciekawy pomysł z tym wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham piaski, szczególnie Golden Rose Holiday nr. 55! Jak nie masz to koniecznie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne paznokcie! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne pazurki;p nie lubie takich lakierów..ale tu wyglądają zadowalająco:) zapraszam do mnie :) co powiesz na obserwacje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie śliczne pazurki <3
    mraśne :D
    widać tą miłość oj widać ;D
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. taki lakier śni mi sie po nocach... musze go miec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pazurki ; ***

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    do wygrania sukienka z pretty women ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie piękne pazurki *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wzorek i boskie pazurki :p

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci to wyszło, tak równiutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie jest wzór w moim stylu, ale podziwiam precyzję wykonania :) Też jestem oddaną fanką piasków, nie wyobrażam sobie, żeby miało zabraknąć w mojej szafce jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...