About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 26 października 2013

Miss Sporty - Clubbing Colours 347



Edit: 22:35 ( 27.10.2013 )
Kochane, nie spodziewałam się tylu komentarzy pod pazurkowym postem.

Jednak „większość” nie została opublikowana, bo nie stosujecie się do mojej prośby.

Jest ona na samej górze – i wówczas kiedy komentujecie.

Przykro mi – następnym razem, nie wklejajcie linków wówczas publikacja się odbędzie
: )

PRZECIEŻ JA DO WAS TRAFIĘ !

BUZIAKI, IDĘ NA WASZE BLOGI : )




CZEŚĆ DZIEWCZĘTA!
Ależ dzisiaj mamy piękny dzień!
Słońce nadaje na pięknych falach, aż żyć się chce.  No lepiej już nie będę krakać, bo z tego co mi wiadomo, – od jutra zupełnie na odwrót.  : (

Widzę, że bardzo spodobała się wam moja ODA do fluidu : ] Tak to jest, jak serce poprzez dłonie pragnie wyrzucić słowa na zewnątrz  : ]  

Ale do rzeczy, dzisiaj prezentuję wam lakier do paznokci od miss sporty nr 347

Tak prezentuje się na moich paznokciach.
 





Słabo troszkę widać – prawda?
Ale to nic, za chwilkę pokaże Wam z „bliska” : )
Na początek słów kilka :



To jeden z moich ulubionych lakierów,  ale mocniej naciskam na jego cenę.
Za 7ml – ja dałam 8zł


Aby nie przedłużać, już wam kochane powiem co o nim sądzę.


Lubię jego barwę, wystarcza mi jedno pokrycie płytki – chodzi o ten kolor,
z innymi kolorami ->  tych lakierów jest różnie – ale dzisiaj o TYM : )





CAŁKIEM SZYBKO SCHNIE NA PAZNOKCIACH, I NIE POZOSTAWIA SMUG




Buteleczka jest tak słodka, że nie mogę się mu oprzeć!



                 Konsystencja  jest gęsta – a po dłuższym "otwarciu" – robi się budyń .


Pędzelek jest zbyt szeroki – i osobiście nie rozprowadzam lakieru
z przyjemnością, muszę bardzo uważać, by nie pomalować dodatkowo skórek ;/



U mnie utrzymuje się maksymalnie do 3 dni 



OGROMNY PLUS  ZA DUŻA GAMĘ KOLORYSTYCZNĄ – JEST W CZYM WYBIERAĆ


ŁATWO DOSTĘPNY - W KAŻDYM ROSSMANNIE !


Pomimo słów jakie napisałam o nim – i tak go ponownie zakupię =) – Ponieważ ten, który wam prezentuję nie jest ani moim pierwszym ani ostatnim z tej serii : ]
A u Was jak jest z miss sporty? Lubicie? Czy wolicie inne lakiery ? : )

____________
Pragnę przypomnieć i zaprosić Was, na słodko-kosmetyczne malutkie rozdanie
*TU* 

19 komentarzy:

  1. Wow! Co tu dużo mówić... paznokietki wyglądają fabularnie!
    Świetny kolor! Chyba faktycznie warto zainwestować w ten lakier :*
    Świetne zdjęcia! Twoje ręce tak seksownie trzymają te białe sznurki...Achh :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi napisałaś, aż się zaczerwieniłam...
      A co do tych sznureczków - och - ach - och - dziękuję za słowa :)

      Usuń
  2. Nie miałam lakieru z Miss sporty dziwne wiem ale zawsze wybierałam z Golden rouse (jak kowiek się to pisze ;)) Zaobserwujesz mojego bloga odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego :) Każda z nas wybiera to co jej w danej chwili odpowiada :)

      Usuń
  3. ja z tych lakierów mam niebieski i zielony. xD co do pędzelka to nie przeszkadza mi to,ze jest taki gruby. XD a wręcz przeciwnie, nawet mi przypadł go gustu. A teraz nie o lakierze. Twoje paznokcie są śliczne. *____* ja swoje zapuszczam i dupa. albo się łamią albo rozdwajają. no masakra. :/ pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :)
      A niebieski i zielony mam również i jeszcze wiele innych - tylko,że mnie ten pędzelek przeszkadza i powoduje dreszcze kiedy go "prowadzę" po moich pazurkach :)

      Usuń
  4. Kolor fantastyczny, ale już nie pierwszy raz słyszę o ich słabej jakości.. To mnie niestety zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malenka - nie wiem co mam powiedzieć, ja mam dużo różnych lakierów - ale kiedy wiem,że mogę sobie pozwolić na co 2-3 dniową zmianę - to dlaczego nie? Szczególnie,że kolory mi odpowiadają :)

      Usuń
  5. świetny blog, oczywiście obserwuję!
    Jeśli bransoletki tak Ci się podobają, zapraszam do zakupu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie przepadam za kolorowymi lakierami z miss sporty. jesli już to jakieś lekko mleczne, kremowe czy przezroczyste. reszta według mnie jest słabej jakości.;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , każdy ma swoje i nimi maluje, za to Ja lubię mleczne,kremowe, i przezroczyste - również je posiadam :)

      Usuń
  7. Dzięki za odwiedziny.
    Ślicznie tu u Ciebie:)
    Pazurki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Malujesz tak pięknie,że nie umiem się napatrzeć.
    Piękna kształtna płytka - skórki rewelacyjne - genijalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...