About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 27 lipca 2018

AA BOTANICAL INFUSION Aloes meksykański 50+ krem na dzień.



Kosmetyki AA znam już od bardzo dawna. Za każdym razem jestem mile zaskoczona ich działaniem oraz zapachem. Jak do tej pory zyskały w 100% moją sympatię i prawdę mówiąc nie tylko moją :]
  
Krem zaczęłam testować już dawno, w tym samym dniu w którym u mnie zawitał. Byłam i wciąż jestem pod wrażeniem jego działania i wpływania na moją skórę.
Z każdym dniem jej stan ulegał poprawie.




Krem ma bardzo przyjemny zapach. Wspaniałą konsystencję – cudownie się rozprowadza po twarzy. Najwspanialsze jest to, że moja cera jest tłusta – a krem nie wyrządził mi żadnej krzywdy. Nie świeci się żadna strefa ;) Wszystko pięknie przenika w głąb i odpowiednio pielęgnuje.


Krem przeznaczony jest dla osób 50+ mi jeszcze dużo brakuje do tej liczby, jednakże zaryzykowałam i jestem bardzo zadowolona.
Zobaczcie co napisał producent :]


Linia kosmetyków botanicznych – wykorzystujących siłę i bogactwo wyselekcjonowanych substancji roślinnych, odpowiedzialnych w naturze za wzrost, odnowę i pobudzanie energii komórkowej. Dzięki wysokiej biozgodności ze skórą są przez nią dobrze wchłaniane i szybko rozpoznawane – w efekcie idealnie z nią współdziałają. Naturalne mechanizmy regeneracyjne zostają pobudzone, dzięki czemu komórki odzyskują witalność. Składniki antyrodnikowe pomagają chronić skórę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Naturalny koktajl życia intensywnie odmładza – wygładza skórę i poprawia jej elastyczność. Sok z aloesu jest bogaty w łatwo przyswajalne substancje (minerały, witaminy, cukry), cenne ze względu na swoje właściwości odmładzające, wzmacniające skórę i poprawiające elastyczność oraz nawilżenie. Olejek z pachnotki posiada silne właściwości antyrodnikowe, dzięki którym działa odmładzająco i poprawia kondycje skóry, odżywiając cerę i nadając jej świeży wygląd. Kompleks Lipidboost zawiera, zbliżone składem do warstwy lipidowej naskórka, związki, które odbudowują go oraz stymulują odnowę komórkową, regenerując skórę oraz spłycając i wygładzając zmarszczki. Kompleks ceramidowy wzmacnia strukturę skóry i wspomaga jej funkcje barierowe.



Zużyłam go do samego dna – i dziś mogę Wam napisać, że warto go zakupić!
Cena 22,90,- TUTAJ

OCEANIC dziękuję J


5 komentarzy:

  1. Sounds like a lovely product.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tego kremu, ale najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie kosmetyki, które zwierają aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię kosmetyki z AA, ale tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że aloes jest naprawdę dobry dla skóry tłustej, bo ja też mam taką i obecnie chwalę sobie krem z aloesem, tyle że innej firmy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...