About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 29 listopada 2013

Bleeeeeeeee - Farmona Sweet Secret kokosowy mus do ciała ( słodki kokos + banan )



Nie będzie słodkich słów, nie będzie tu miło, bo ten mus do ciała to NIE MOJA MIŁOŚĆ! 

Zatem krótko i na temat – bo nawet chęci nie mam, aby się rozczulać nad tym produktem.
Już tu Wam szczerze powiem, że nigdy więcej go nie zakupię. Nigdy więcej. Bo niby skusił mnie ZAPACHEM – tak zapach to jedyne co mi się w nim podoba – kuszący, pociągający i bardzo słodki – ale zapach to nie jest to, za co zapłaciłam i na co najmocniej liczyłam.

Kupując ten mus, liczyłam, że wniesie coś w moją skórę, że prócz zapachu uczyni mą skórę jedwabiście gładką – a tu bumm rozczarowanie moje kochane Panie.

Nie dość, że bardzo się z nim męczyłam – ponieważ musiałam długo czekać zanim się wchłonie – to na dodatek po kilku tygodniach stosowania nie odczułam żadnej poprawy – żadnej !

- konsystencja – mus? Ja określę troszkę innym słowem – BUDYŃ gęsty budyń.

- bardzo ciężko się wchłania – dramatycznie dla liczących czas

 - absolutnie nie nawilża i nie wygładza – mojej skóry !


Jedyny plus daję za słodkie opakowanie – ładna grafika – przyciągająca wzrok i estetyczne pudełeczko.





NIE BĘDĘ JUŻ MÓWIŁA, JAK CIĘŻKO WYCIĄGNĄĆ GO SPOD PAZNOKCI – JAK DRAMATYCZNIE SIĘ KLEI I JAK ŚWIETNIE BRUDZI UBRANIA ;/




N I E      P O L E C A M  ! ! ! ! 


A Wy Dziewczyny używacie tego typu musów do ciała?

Macie jakieś sprawdzone, które są przeciwieństwem tego powyżej?
Nie skreślam firmy – skreślam ten produkt ponieważ nie sprawdził się u mnie – i nie spełnił obietnic danych przez producenta – dlatego też możecie śmiało mi polecić coś z FARMONY : )


Skład:
Aqua, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Paraffinum Liquidum, Parfum, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Musa Sapienta Friut Extract, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Limonene, Bha, Eugenol, Alpha Methyl Ionone.

22 komentarze:

  1. oj szkoda, bo Farmona ma fajne kosmetyki ;)
    ja mam masełko z serii Tutti Frutti i jest bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko ja nie skreślam firmy tylko to masełko mi nie siadło ;////

      Usuń
    2. ale opakowanie kusi :) kiedyś mojej bratowej kupiłam :D widzę je do dziś, chyba też nie była zadowolona :D

      Usuń
  2. Nie miałam ale chyba też skusił by mnie zapach :D banany i kokosy mmm ale jeśli nic nie robi to jest skreślony . ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ,że o nim napisałaś ;) nigdy go nie kupię !

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie lubisz tłustego filmu na rękach - to nie polecam! :)

      Usuń
  4. a ja go uwielbiam, bo lubie tluste fimy na rkach :)
    paczka doszla - dziekuje ile tam bylo podkreslam bylo wspaniałosc :)
    Cukierki mietowe zeżarte, ciasto pochłonięte, krem marshmalow nie wiem do czego słuzy ale palcem wygrzebywany jest mega świetny :)
    To co wygląda na opakowaniu jak jakies karmelki - prosiłabym o wyjasnienie co to, bo nie wiem co to za proszek i co do tego dolac zeby to skonsumowac :)
    kakaa jeszcze nie probowałam, a;e zamierzam niebawem :)
    wszystko wspaniałe i nie wiem jak ja soboe na to zasłuzyłam :))
    Normalnie jestes wielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, że już paczka doszła??????
      SZOK.
      Cieszę się,że się podobała naprawdę się cieszę! Szczególnie,że ja nie pracuję i z kasą krucho ale staram się jak mogę! :)
      Kochana - co do karmelek - to ja sobie nie przypominam:P ale jak pomarańczowe bądz różowe to galaretka!!! :P :))
      A laleczka się podobała najmłodszej modelce? :D
      Ale się cieszę, że mogłam sprawić chociaż małą radość!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

      Usuń
    2. kochana, a teraz po ludzku wytłumacz mi jak ja mam zrobić ta galaretkę. ja tylko polski czytata jestem :)

      Usuń
    3. Luzzzzz : )
      W średniej misce dodać 1 szklankę wrzącej wody ( do zawartości). Mieszać. aż do całkowitego rozpuszczenia. Dodać 1 filiżanka zimnej wody. Chłodzić - jak ja kocham tłumaczyć z ang na pl - buhahahaha ;D

      Usuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdziła w ogóle choć jego zapach brzmi kusząco.
    Faktycznie wygląda na gęsty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda i taki jest - tylko szkoda,że się w ogóle nie sprawdził.;/

      Usuń
    2. Ja miałam kiedyś Farmony balsam w tubce, rzadszy i nie był zły..jak widać ta firma ma tez buble ;D

      Usuń
    3. Jakiś bubel chyba jest w każdej firmie - tylko wszystko zależy kiedy na niego trafimy ;D

      Usuń
  6. Uwielbiam zapach kokosu. Mmmm

    OdpowiedzUsuń
  7. ups. używałam często kosmetyków tego typu, możliwe, że nawet kiedyś tego dokładnie i jedyne zastrzeżenie jakie miałam to właśnie te paznokcie, że mi tam wszystko zachodziło i barwiło...

    ___________________________________________________________________
    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!!!!!!
    ATRAKCYJNE NAGRODY!

    http://splitmyself.blogspot.com/2013/11/konkurs-z-firmoo-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził. Nie lubię kiedy balsam długo się wchłania. Obecnie używam masełko do ciała od P&R i sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakies 2 lata temu uzywalam balsamu farmony slodkie trufle i migdaly i bylam zadowolona , teraz uzywam cien o jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie każdy lubi się z Farmoną, to już zauważyłam ;) Ja mam ze Sweet Secret wersję pistacja+czekolada (peeling i mleczko do kąpieli) i są super :) Jeśli chodzi o takie musy do ciała, to polecam nieznaną chyba w Polsce szerzej serię - Just Desserts. Pisałam o niej tutaj - http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/2013/09/justdesserts-vanilla-ice-cream-deser-do.html, może Cię zainteresuje. Są też inne opcje zapachowe i cena jest zachęcająca, więc myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...