About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 9 lutego 2015

ANTI KALK TABLETKI ODKAMIENIAJĄCE PRALKĘ - BO O PRALKĘ DBAĆ TRZEBA

Jak usunąć kamień z pralki?
Jest wiele sposobów aby to uczynić, jednak jeśli nie masz ochoty na zabawę z kwaskiem cytrynowym, bądź octem- zainwestuj w tabletki  ANTI KALK



Zero problemu! Wyciągamy jedną tabletkę, umieszczamy w komorze razem
z proszkiem
do prania i włączamy pranie.



Tkaniny nie tracą swych barw, nic nie dzieje się z ubraniami. A co najlepsze, mamy dwie pieczenie na jednym ogniu. Pranie zrobione, a pralka została odświeżona.



Pamiętajcie, że kamień osadza się w różnych częściach pralki, ale również
w bębnie. Dlatego uważam że takie tabletki są świetnym rozwiązaniem, bo dotrą tam gdzie problem się pojawił. Jedna tabletka wystarcza na jedno pranie,
ANTI KALK ma 51 tabletek. Co jest równoznaczne z tym, że możemy wykonać 51 prań :) Polecam te tabletki, nie są drogie  a skuteczność potwierdza Zebra :]


BO O PRALKĘ TRZEBA DBAĆ!


Tabletki można zakupić TUTAJ – koszt 20zł.
http://www.admarkt.pl/
Dostawa możliwa jest również przez  PACZKOMATY – za co CHWAŁA FIRMIE!



50 komentarzy:

  1. Oj ja się tym jeszcze nie zajmuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kupiłam tabletki z Lidla i też są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam te tabletki...Niestety nie zawsze się rozpuszczały...a z odkamieniaczem w proszku nie ma takiego problemu...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, jeśli się nie chciały rozpuścić, można je pokruszyć - i wówczas all ok.
      U mnie rozpuściły się elegancko :]

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł z tymi kapsułkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdałam sobie własnie sprawę, że trochę olewam swoją pralkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 20zł? Chyba muszę zainwestować... mam tymczasowo baaardzo starą pralkę z odzysku, bo przy remoncie kuchni będą kupować tam pod zabudowę, więc może te tabletki jeszcze trochę wycisną z tego grata ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam Calgonu, ale muszę przyznać, że przy tych tabletkach cena jest bardzo atrakcyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam te same tabletki odkamieniające ;) Przypomniałaś mi jak dawno ich nie stosowałam :O

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo a to ciekawe ;) muszę powiedzieć mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja pralka musi wyglądać tragicznie od środka, w końcu nie wiadomo ile już służy (była na wyposażeniu wynajmowanego mieszkania).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Zebra poleca to trzeba kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, żeby dbać o pralkę; dzięki temu przedłużamy jej żywot.
    Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam, ale wiem, że Anti-kalk jest polecany. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbowałabym takie tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt, musimy sobie taki sprawić do naszej pralki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ahhh, a ja nie dbam o moją pralkę :( trzeba to zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ja często zapominam o pralce. Liczy się dla mnie tylko to, żeby zrobić pranie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. będę miała nową praleczkę, to będę o nią dbać :)
    moja już jest taka, że chyba nic jej nie pomoże ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Konieczne jest odkamienianie pra;lki, wiem cos o tym, szkoda tylko że za poźno się dowiedzialam ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha-teraz wiem czemu moja pralka siada po dwóch latach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. najpierw myślałam, że to tabletki do zmywarki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten produkt:) U nas regularnie używany jest Calgon i pralka działa bez problemów odkąd ją mamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydadzą mi się takie tabletki, bo moja pralka ostatnio zamiast prać to brudzi :( Może coś zaradzą...

    OdpowiedzUsuń
  24. niby nic takiego a daje dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet niedrogo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy takich nie miałam :P używam Calgon, ale tylko czasami..generalnie to zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie też powinnam coś takiego zakupić

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba by o tym pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne tabletki, też muszę cos takiego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie używałam nic do kamienia :)
    Zapraszam do przyłączenia się do akcji "DENKOWANIA" produktów

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydały by mi się takie pastyle :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szczerze nie uzywam nic takiego, a moze trzeba... jak widać nie drogie, to może się skusze i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. hmm nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja pralka ma inne tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przydałyby się mojej pralce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. eh ten kamień ;/ wszędobylski

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem czy to pomoże starej skamieniałej rórce odpływowej z pralki czy ją tylko zapcha.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowymaja 12, 2021

    Najlepiej odkamienia ocet i nie zawiera chemii oraz jest najtańszy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...