About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 22 października 2014

Jakie firanki i zasłony do pokoju w kolorze pomarańczy ?

Kochane, zwracam się do Was z pytaniem które męczy mnie ostatnio. Jestem na kupnie firanek i zasłon do pokoju. Mam problem typu KOLOR – bo nie wiem jak sobie odmienić aby było uroczo :]

źródło zdjęcia


Czy do pomarańczowych ścian i białego sufitu będzie pasowała firanka typu makaron ?
http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,firany+makarony
źródło zdjęcia

Czy może jakaś inna ?
Jaki kolor będzie współgrał z pomarańczowymi ścianami ?
A Zasłony ? Czy zieleń będzie ok ? Czy może jakiś inny kolor ?


źródło zdjęcia

Help me please :]

18 komentarzy:

  1. ja mam pokój pomarańczowo niebieski i mam białe firaki i pomarańczowy szal u góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pomarańcz i zieleń będzie jak najbardziej ok, tylko żeby ta zieleń taka żywa była, a nie zgniła :) a co do firanki to śliczna jest ta z trzeciego zdjęcia ;)
    pewnie nie pomogłam, ale ciężko tak na odległość dobrej rady udzielic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady :)
    Skomentujesz ?
    http://dennaystyle.blogspot.com/2014/09/blog-post.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron będzie pasować :) ja mam żółty pokój ale firanki białe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza piękna jest - jak chcesz coś sama sobie wymyślić,bądź gotową kupić-to tu masz link od mojej szwagierki która szyje śliczne firany :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100008136731539

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja się nie znam... Ja nawet jak dostałam kolorową firankę to powiesiłam ją tył na przód i byłam mega zaskoczona pytaniem czy mi się kolory podobają... Jakie kolory? I wtedy się wydało, że firanki, zasłony itp to nie mój świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ci nie pomogę ;D Bo nie lubię ani firan ani zasłon :D hi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo podobają się wszelkie odmiany makaronów, sama je mam w jednym z pokoi ale wiesz co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się pierwsze i trzecie zdjęcie :) ja osobiście nie lubię makaronów z praniem jest ciężko a nie daj boże się poplątają

    OdpowiedzUsuń
  10. m isię podoba ta firanka spięta na jeden bok ;) ale makarony do pomarańczu jak najbardziej będą pasowały.. co do zasłon ja bym osobiscie zielonych nie dała tylko jakieś bardziej stonowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta 3 przypadła mi do gustu :) ja mam fioletowy pokój

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnioe podobają mi się najbardzie. i pomarańcz by nie pasował:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam kolor pomarańczowy i mam czerwono-brązowe makarony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podczas remontu salonu zdecydowałam się na taki bardzo jasny pastelowy niebieski kolor. Do którego idealnie pasują ekskluzywne firany do salonu, które udało mi się kupić w bardzo dobrej promocyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe propozycje, niektóre modele firanek są naprawdę piękne. Niestety, moim zdaniem materiałowe, ciężkie zasłony nie są zbyt praktyczne. Kilka lat temu zrezygnowałam z nich na rzecz znacznie praktyczniejszych rolet i z perspektywy czasu jestem bardzo zadowolona z mojej decyzji. Bardzo dobrze sprawdzają się u mnie rolety zaciemniające na wymiar, których rozmiar mogłam dopasować do niestandardowych wymiarów moich okien. Przede wszystkim doceniam jednak fakt, że rolety te wyposażone są w bardzo wygodny mechanizm samohamujący, który działa bardzo sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne firany, uwielbiam takie niestandardowe, fantazyjne wzory. Muszę się pochwalić tym, że od kilku lat szyję podobne - pasję tę zaszczepiła we mnie mama, która jest krawcową. To właśnie dzięki mojej rodzicielce wiem już o tym, że za odpowiednie układanie się materiału odpowiada w głównej mierze cienka i dyskretna taśma ołowiana do firan, którą można nabyć dziś w większości dobrze zaopatrzonych pasmanterii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna inspiracja. Ja mam do tej pory w domu rolety. Może warto je przemyśleć?

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...