About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 2 sierpnia 2014

Można poszaleć jeśli się lubi – połączenie dla mnie idealne.




Nastała wreszcie chwila, dzięki której mogę pokazać Wam naklejki wodne na paznokcie, jakie wygrałam na fanpage LAURKAALLEGRO – w połączeniu z lakierami jakie otrzymałam od BEAUTY STYL.



Pazurki są krótsze niż zazwyczaj, bo musiałam je troszkę „podciąć” ;]. Ale niebawem powrócą do swych normalnych rozmiarów. – To nie powstrzymuje mnie, od zabawy lakierami i ozdobami.
Duża ilość zdjęć – dlatego aby nie przedłużać, ograniczę się do słów – a bynajmniej będę się bardzo starała :]
 


Jak widzicie, lakiery jakie użyte zostały do tego „mani” pochodzą ze sklepu Beauty Styl. Jakie to lakiery wykorzystałam, dowiecie się na samym dole posta ;]


Wszystkie naklejki możecie zakupić – TUTAJ – Ja osobiście bardzo polecam, bo nie dość, że aplikacja jest banalnie prosta – to dzięki nim można stworzyć fajne wzorki na paznokciach :]

*[ KOTKI ] – ( Naklejki te, nie są naklejkami wodnymi. Na zdjęciach widzicie kotki przyklejone i nie pokryte żadnym top coatem. Chciałam w ten sposób pokazać Wam, dlaczego na lakierze o strukturze piaskowej – należy pokryć naklejki top coatem. Ponieważ bez pokrycia, naklejki nie przetrwałyby nawet 10 minut – ale to nie wina samych naklejek  - lecz NIERÓWNOŚCI ( cukrowej posypki ). :]


Zrobię kiedyś taki krótki instruktaż, dla osób, które nie miały do czynienia z naklejkami wodnymi – i mają obawy czy dadzą sobie radę.
 
Lakiery, teraz kilka słów o nich :]


HOLIDAY NAIL COLOR lakier piaskowy #89 : Ładna buteleczka, pędzelek dla mnie świetny, a sama konsystencja lakieru bardzo dobra. Lakier nie smuży, świetnie pokrywa płytkę paznokci ( Ja na paznokciach mam dwie warstwy ) - > a przy tym schnie błyskawicznie. ( Prawdę mówiąc nie spodziewałam się, że ma takie tempo schnięcia ) :D Lakier zapewnia efekt cukrowej posypki o matowym wykończeniu.

[ ZMYWANIE ] – Łatwo, szybko i przyjemnie – to pierwszy lakier piaskowy, który nie wymaga długiego przytrzymywania wacika nasączonego zmywaczem :]


GEL LOOK' TOP COAT GOLDEN ROSE : Buteleczka taka jakie lubię :] Lakier o konsystencji żelowej -  ale nie takiego gęstego kitu – lecz idealnie rozpływającego się po płytce żelu. Czas dobrego schnięcia ( ok. 2 minut ). Pędzelek ładnie dopasowuje się do kształtu płytki i raz dwa mamy pokryte paznokcie. ( Tu na zdjęciach, tam gdzie widzicie HOLIDAY NAIL COLOR #89 – z połyskiem – nałożony został właśnie GEL LOOK' TOP COAT. Tym sposobem zabezpieczyłam naklejki.
 

* Tutaj chciałam Wam pokazać, jak prezentują się “same” lakiery – jeżeli dobrze się przyjrzycie – zobaczycie jak wygląda cukrowa posypka :] Zdjęcia wykonane zostały w trybie makro – dlatego nie przerażajcie się, ani nie wyobrażajcie sobie, że lakier ten ma TAK duże kruszynki – to wszystko wynika z ogromnego zbliżenia :] – Drobinki nie przeszkadzają – i nie są bardzo wyczuwalne!




* Z powodu długiego dystansu, jaki pokonał GOLDEN ROSE HOLIDAY NAIL COLOR – zmieniałam sobie tylko naklejki na paznokciu różowym. No bo Ja żądna jestem zmian, i chciałam wypróbować czy każda naklejka jest naprawdę taka „mocna” :D


* Paznokcie, z naklejką DIOR – wytrzymały długo, i tak mi się podobał ten mani, że nosiłam go całe 4 dni! – Ogólnie powiem tak. Lakiery które dostałam od BEAUTY STYL wytrzymały bez żadnego zniekształcenia bardzo długo. Nie wiem czym jest to spowodowane, bo z tego co czytam różną trwałość wykazują różne lakiery  u innych. Ja tylko mówię Wam ile wytrzymały na moich paznokciach.
 

 


NAKLEJKI :


LAKIERY 


HOLIDAYNAIL COLOR lakiery piaskowe #89 – 12,90 zł

GOLDEN ROSE COLOR EXPERT #15 –5,90zł

 FB

 

Pragnę bardzo serdecznie podziękować LAURKAALLEGRO – za otrzymane naklejki, dzięki którym mogę sobie upiększać swoje pazurki. 

Ale równie mocno, pragnę podziękować BEAUTY STYL – za niesamowite lakiery, które goszczą na moich paznokciach. I dzięki którym, mogę szaleć do woli ! :]

( Fakt ten, iż produkty otrzymałam w ramach współpracy – nie ma żadnego wpływu na moją opinię).
 



15 komentarzy:

  1. cudny efekt ;) nie ma nudy na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym nie przezyla takich chropowatych paznokci. To nie dla mnie. U Ciebie wygladaja super, ale mnie by za bardzo denerwowaly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób na upiększenie zwykłego lakieru do paznokci. Ten szary lakier jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier piaskowy bardzo ładny kolorek ma-podoba mi się,a dodatki cóż mogę powiedzieć jak tylko: mega czad:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne naklejki i struktura szarego lakieru ;) w polaczeniu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku wyjątkowo polubiłam dwa radykalnie różne kolory, szarości oraz neony. Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty piekne urocze ! :D... ale efekt szarego lakieru dla mnei trochę tka ijak ze ścian.. ale kto co lubi no :D

    OdpowiedzUsuń
  9. naklejeczki cudne!! :) ja ostatnio chcialam nakleic cos na paznokcie pokryte lakierem piaskowym, ale balam sie wlasnie ze zaraz odpadna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lakiery, super naklejki, ale najlepsze są paznokcie :) lakier piaskowy wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się paznokcie z kotkiem - cudowne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kici kici :D śliczne koteczki :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...