About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 5 sierpnia 2014

Nawilżające mleczko do ciała – Corine de Farme



Corine de Farme – znamy – i KOCHAMY.


Mleczko, które dzisiaj przedstawiam stosowane było na Mikim , ale również Ja sobie nie pożałowałam. Czasem mam wrażenie, że lepiej na moją skórę wpływają kosmetyki przeznaczone do skóry dziecięcej – czy Wy także odczuwacie takie coś jak Ja?
 


Mleczko umieszczone w białej estetycznej buteleczce. Słodka grafika , cudowne dzieciątko – przyciągają wzrok i budzą we mnie zaufanie.
Produkt ten posiada 97% naturalnych składników. NIE zawiera parabenów – BEZ konserwantów.
No to przejdźmy do sedna.


MLECZKO :
PIĘKNIE PACHNIE ( NIE DRAŻNIĄC NOSKÓW )
BARDZO DOBRA KONSYSTENCJA ( KREMOWA DELIKATNA )
ŁADNIE SIĘ WCHŁANIA
SKÓRA JEST NAWILŻONA I IDEALNIE GŁADKA
WYDAJNOŚĆ ( POTRZEBA NIEWIELKĄ ILOŚĆ ABY DOKŁADNIE ROZPROWADZIĆ NA SKÓRZE)
NIE POZOSTAWIA TŁUSTEGO FILMU
A CZY WSPOMINAŁAM JUŻ , JAK PIĘKNIE PACHNIE? ;]
NIE PODRAŻNIA
NIE UCZULA

To już nasze mleczko – jak to mówi Miki.

Uwielbia się nim smarować, bardzo lubi jego zapach – za każdym razem kiedy go użyje, biega po mieszkaniu i podchodzi do każdego pytając „ Czy czujesz jak pachnę?”. :]
Miki POLECA
Zebra POLECA



PRODUKT POCHODZI OD – CORIN DE FARME
                  POJEMNOŚĆ : 250ml
CENA : od 9.90zł - ?:]
FACEBOOK : TUTAJ
DO KUPIENIA - > TUTAJ <-


7 komentarzy:

  1. Mam od nich szampon :-) jest bardzo wydajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie zapach musi byc nieziemski a cena kuszaca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie, ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbuję ;) produkty dla dzieci mogą okazać się strzałem w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie skład skoro nie zawiera parabenów i jest az tak naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie testowałam. Latem używamy tylko oleju kokosowego

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak główny klient zadowolony to musi być dobre :) a ja czasami sama lubię kosmetyki dla dzieci, są często delikatniejsze

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...