About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 27 marca 2017

Relaksujący żel pod prysznic - brzoza północna i miodla himalajska 280ml ICEVEDA



Masz ochotę na maksymalny relaks pod prysznicem? A może chcesz się porządnie zrelaksować podczas kąpieli w wannie? Użyj go jak chcesz – ale najpierw przeczytaj! 

 




ICEVEDA to unikalna gama kosmetyków, w której wykorzystano klasyczne metody ajurwedyjskie i siłę północnych ziół. Połączono ekstrakty i oleje roślin z różnych części świata, tak aby ich wzajemne synergiczne działanie zwiększyło skuteczność zabiegów pielęgnacyjnych.
Relaksujący żel pod prysznic wzbogacony w organiczne ekstrakty brzozy i rumianku, organiczne olejki lawendowy i ylang-ylang oraz organiczny olej z miodli indyjskiej. Koi, zmiękcza i regeneruje skórę. Intensywnie nawilża i chroni przed przesuszeniem.


Kto z nas nie lubi spędzać przyjemnych chwil podczas kąpieli? Ja uwielbiam, kiedy mogę otulić się przyjemnym zapachem, wówczas jestem totalnie zrelaksowana. Po takiej kąpieli mam ochotę położyć się pod ciepłym kocem z dobrą książką i odpłynąć na nieznany ląd.
Pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą. ICEVEDA do tej pory nie była mi znana. I tu błąd… Żałuję teraz, że wcześniej nie skusiłam się na te produkty. Bo są warte wypróbowania.


Każdego stać – bo ten żel możecie zakupić TUTAJ za 9,50zł. Prawda, że to nie duża kwota? Nie duża jak za produkt do kąpieli, którego wydajność jest naprawdę wyczynowa.
Żel ma nieziemsko przyjemny zapach i potrafi płatać figle naszym zmysłom. Zapach nie jest ciężki – nie obawiajcie się, że będzie was muliło czy jeszcze inne niechciane dolegliwości złapiecie. Bez obaw!
Już sam kolor powoduje rozluźnienie, a co jeśli do tego dojdzie jeszcze jego wspaniałe działanie?


Tak kochani działanie!
Wspaniale oczyszcza skóra, po użyciu skóra dosłownie „skrzypi” ;) – Mam nadzieję, że zostanę odpowiednio zrozumiana.  Żel nie podrażnia nie uczula – same plusy :]
Opakowanie produktu jest poręczne, a aplikacja odpowiedniej ilości żelu za pomocą pompki jest świetnym rozwiązaniem. Nie potrzebujemy dużej ilości żelu aby odpowiednio oczyścić ciało. Wystarczy troszkę i działamy ;]


Zapomniałam dodać, iż żel nie wysusza skóry a jego zapach dość długo potrafi utrzymać się na skórze.
No cóż polecam wypróbować :] Godny polecenia w szeroki świat.
A pamiętajcie, że w sklepie GROTA BRYZA jest bogaty wybór produktów tej firmy, warto poznać je bliżej :]

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie nowej marki :) Twoja recenzja mnie przekonała by spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak go z sercem opisałaś, że czuję się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To duży plus, że żel nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten żel, wygląda tak orientalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowałą :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. These look so cute! I love the color x You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka zupełnie nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie takie umilacze podczas mycia ciała są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowałaś mnie tym żelem, szczególnie ciekawi mnie jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No bardzo przystępny cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezmiennie najlepsze recenzje!
    Pozdrawiam ; )
    domijerzyk.blogspot.com
    (dawniej:lapkawgore)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam go :( ale mogłabym się mu bliżej przyjrzeć :)

    Miłego i słonecznego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie wiem, jakoś nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...