About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 27 czerwca 2017

[ APAR ] LANCOME HYPNOSE- (PERFUMY INSPIROWANE)



Już z tego miejsca muszę napisać iż żałuję, że tego zapachu nie otrzymałam w buteleczce o pojemności 50ml :D

Teraz już wiem, że zapach orientalno – drzewny to zapach stworzony specjalnie dla mnie! Nie mam pojęcia od czego zacząć, aby wyrazić to co czuję na temat tego zapachu.


Oszalałam, zwariowałam, zaniemogłam :] O te trzy wyrazy powinny nieco ułatwić zrozumienie treści którą za chwilę przeczytacie ;]
Zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze a najwspanialsze jest to, że jest on  trwały i seksowny. Dużą zaletą jest fakt, iż rzadko spotykam go pośród znajomych – co czyni go wyjątkowym i jedynym w swoim rodzaju.


Nie jestem fanką wanilii – tak ten zapach ukradł mi kawałek serca.
Obłędny, czarujący kochanek, który podczas wieczornej randki sprawi, że partner będzie chciał Cię porwać gdzieś w intymne miejsce.
Hipnotyzujący zapach, który uczyni Cię boginią seksu – a mężczyźni będą pragnąć i łaknąć Cię jak złodzieje złota :]


Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml
Ja nie powiem Wam abyście skusiły się na pojemność 20ml, ja muszę Wam powiedzieć abyście od razu wrzuciły do koszyczka 50ml! Bo nie wierzę, że na jednym flakoniku się skończy :]

Och Ach – czuję go i czuję, a ON intensywny i czarujący sprawia, że wszystkie zmysły szaleją i nie potrafią się uspokoić.
Zapach orientalno – drzewny – to naprawdę wyjątkowe połączenie. Ten typ zapachów należy raczej do ciężkich ale jakże konkretnych :] Mimo tego nie mylcie napisanej przeze mnie „ciężkości” z czymś duszącym, bo nie o to chodzi.
„Ciężkość” w moich ustach to coś, co czyni zapach konkretnym, trwałym i nieziemskim. Coś co pozwala na totalne szaleństwo zmysłów i to nie tylko osoby która ma je na sobie, ale przede wszystkim wszystkich dokoła – szczególnie uległa staje się płeć przeciwna :D
No pomyślcie, czy nie fajnie pachnieć zapachem który hipnotyzuje? Zastanówcie się jakie miłe uczucie was spotka, kiedy ktoś z pracy czy ze szkoły będzie dopytywał „czym tak pięknie i wyjątkowo pachniesz?”. Przekonaj się, że zapach LANCOME HYPNOSE jest wyjątkowym zapachem, zapachem który uczyni Cię prawdziwą Boginią. A przecież każda kobieta się cieszy, kiedy zapach otula ją cały Boży dzień a nie tylko przez 5 minut po psiknięciu prawda?


Cudowny jedyny wyjątkowy wspaniały oryginalny LANCOME HYPNOSE – Zebra KOCHA!


POLECAM POLECAM POLECAM !!! – TUTAJ
Jeśli nie na co dzień – to na romantyczny spacer, bądź kolacje. LANCOME HYPNOSE – i już nikt Ci się nie oprze!



Masz ochotę go poczuć na własnej skórze? TUTAJ możecie go  zakupić.
Cena za 50ml  to 29.90 zł warto wypróbować.

UWAGA!
Mam dla Was kupon rabatowy obniżający ceny produktów aż o 15%!
Hasło do kuponu to : odpowiednikiapar
Promocja obowiązuje do dnia 15.07.2017 !
Spieszcie się WARTO!

21 komentarzy:

  1. Fajnie że trafił w Twoje gusta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No poniuchała bym sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie perfumy za taką cenę, aż żal nie skorzystać z oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałąm styczności z tymi perfumami, ale lubię poznawać nowe zapachy i chętnie bym powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę widzę ze polubiłaś produkty tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawilas mnie tymiboerfunami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się chyba marką Apar zainteresować, bo ostatnio mnóstwo jej w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że jesteś aż tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się bardzo, ale to bardzo zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czuję się zachęcona, perfum nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy to nie moja bajka ale z chęcią bym powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O Lancome słyszałam dużo dobrego jeżeli chodzi o fluidy. A na perfumach to się kompletnie nie znam i wierzę na słowo! Może przypadłby mi do gustu? Akurat rozglądam się za nowymi perfumami, hmm..
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszący zapach, powąchałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podzielam Twój zachwyt. Dawno temu mój W. kupił mi butelczynę, żeby mi przyniosła szczęście na maturze heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie uwielbiam waniliowe zapachy :)
    Nie znam tej firmy, ale cieszę się, że ten baardzo przypadł Ci do gustu:)
    Z przyjemnością zapoznałabym się z tym czarującym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem czy polubiłabym się z tym zapachem, niewątpliwie jest intrygujący.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...