About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 25 lipca 2017

Profesjonalny żel do usuwania skórek



Która z nas nie ma problemu ze skórkami? A która z nas wciąż nie potrafi sobie z nimi poradzić? Jeśli moje czytelniczki mają problem – to zapraszam do dalszej części.


Ten profesjonalny żel do usuwania skórek otrzymałam od firmy Oceanic. Trafił się mi jak ślepej kurze ziarno, ponieważ od dłuższego czasu mam problem ze skórkami. Nie miałam pojęcia jak się ich pozbyć, bo wcześniej jakoś nie był to problem widoczny
i nigdy mnie nie drażnił.


Ten żel to czyta magia. Polecam już z tego miejsca wszystkim którzy mają problem ze skórkami. Dlaczego?
Ponieważ jest skuteczny!



Preparat, dzięki formule pH Express Softening natychmiastowo zmiękcza suche i przerośnięte skórki wokół paznokcia. Pomaga skutecznie usunąć ich nadmiar w kilkanaście sekund.

OPIS
Preparat, dzięki formule pH Express Softening natychmiastowo zmiękcza suche i przerośnięte skórki wokół paznokcia. Pomaga skutecznie usunąć ich nadmiar w kilkanaście sekund. Zaawansowana formuła o działaniu nawilżającym i pielęgnującym skórę wokół paznokcia. Regularne stosowanie zapobiega narastaniu skórek na płytkę i ich pękaniu.
STOSOWANIE
Nałóż grubą warstwę na skórki. Odczekaj do wyschnięcia – jednak nie dłużej niż 3-5 minut. Przy pomocy patyczka delikatnie odsuń skórki z okolicy paznokcia. Nadmiar preparatu zmyj ciepłą wodą z mydłem.
Zawiera alkalia
Unikać kontaktu z oczami
Może spowodować utratę wzroku
Chronić przed dziećmi
SKŁADNIKI
Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Caprylyl Glycol.


Po co wstawiłam tu informacje od producenta? Ano po to, abyście nie ryzykowały jeśli jest w nim coś co Was uczula, lub czego nie możecie używać. Mnie na szczęście nic nie uczula – póki co :]
Żel jak widzicie na zdjęciach wygląda sympatycznie, i taki też jest :] Ale nie dla naszych skórek. Pędzelek świetnie współgra podczas nakładania żelu, a sam żel jest po prostu genialny.
Radzi sobie perfekcyjnie z twardymi i suchymi skórkami. Wystarczy odczekać około 2 minut – Ja tyle czekam – i możemy działać!
Nie pozostawi po skórce żadnego śladu. Idealnie zmiękcza skórki dzięki czemu nie ma najmniejszego problemu z ich usunięciem.
Konsystencja gęsta, nie spływa :]
Jest bardzo wydajny!
Skuteczny w walce ze skórkami!
Cóż więcej mogę napisać? Chyba tylko tyle, że z całego serca polecam nie będziecie żałowały zakupu! 


Oceanic – dziękuję za podesłanie tego produktu. A czytelników informuję, że fakt iż produkt otrzymałam w ramach współpracy nie wpływa na żadną z moich opinii. Zawsze do bólu! A dzięki szczerości, straciłam już kilka współprac – czego nie żałuję. Bo jeśli mam wprowadzać swoich czytelników w błąd – to lepiej zrezygnować z bloga niż świadomie to czynić.
Oceanic – dziękuję! Long4Lashes – polecam!
Cena 19,95 – TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Ja dotąd używałam żelu do skórek z Hally Hansen i też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że mają taki preparat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i mnie zainteresowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na razie dobrze spisuje się żel Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego żelu, myślę że jest podobny w działaniu do SH:) super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam serum utwardzającego i też jest super :) na ten żel też mam ochotę :) serum opisane u mnie na blogu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...