About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 5 czerwca 2014

Incario – biustonosze na duży biust :D



Tym razem, pokaże Wam jakie cudo otrzymałam od INCARIO :]


Prezentuje się bardzo ładnie, pod warunkiem, że ktoś lubi „przezroczystość na sobie”.
Piękna koszulka, wykonana z koronki – ekstremalnie podgrzewa temperaturę – oj musicie wypróbować :]
 


Od PRODUCENTA:

Koszulka FOX soft
Koszulka firmy Incarico  skonstruowana dla wymagających kobiet.
Miseczki całkowicie miękkie, delikatnie podtrzymujące biust.


Srebrne satynowe wstawki  z przodu dodają pikanterii.
Koszulka ściśle przylega do ciała.
Sięga do pasa. 





Dopracowana w każdym szczególe tak aby leżała idealnie.

Koszulka  uszyta jest z materiałów najwyższej jakości.
Bardzo delikatna i niezwykle miękka w dotyku.
Wąskie ramiączka z regulatorami .
Regulatory ściśle przylegają do ramiączka co sprawia iż
 nie będą się zsuwał przy większym biuście. 
Miseczki ozdobione lamówką z gipiury .
 

 

Macie na nią ochotę?
Zapraszam na stronę PRODUCENTA – TUTAJ
A jeśli nie koszulka, to może inna część bielizny ? :D



 



20 komentarzy:

  1. o_O myślałam w pierwszej chwili, że się nam Zebra roznegliżowała :p
    Ubolewam nad tym, że nie mają w swojej ofercie biustonoszy na mój rozmiar :/ bo raczej już nie urosnę :p
    A koszulka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha Ewelinko - takie pokazy , to tylko dla mojego męża :]

      Usuń
  2. Piękne.Zawsze podobały mi się takie prześwitujące, fikuśne części bielizny jednak walorów do pokazywania brak ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko pozostaje czekać na Twoje zdjęcie w koszulce ;) :p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha no tak! Jak już wspomniałam - ciało należy do męża :]

      Usuń
  4. super, choć mnie ta koronka by gryzła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam zbyt dużego biustu więc się raczej nie skuszę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł Bejbe~~ Ja też nie! Dlatego mam koszulkę zamiast stanika :]

      Usuń
  6. No czadowa no no no szkoda że nie Zebra :P A tak swoją drogą pożycz manekina :P nie wiem jak zaprezentować body :P haha

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz że ja dziś dopiero odważyłam się swoją przymierzyć :) normalnie mężowi .... oko zbielało :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wygląda, ale niestety nie mam odpowiedniego biustu do takiej bielizny :) chyba by się moje maleństwa zagubiły w koronce haha :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna koszulka - mój mężu byłby zadowolony, jakbym takie cosik ubrała;) Ale musiałabym poszukać czegoś na mniejszy biust, hi, hi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zmysłowe połączenie koszulki i stanika, sądzę, że świetnie się sprawdzi w aktualnym, zimowym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...