About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 9 września 2014

Lakier hybrydowy – Lalill & Naklejki 3 d LaurkaAllegro.

Dzisiaj rach ciach pokażę Wam co znowu wymyśliłam na moich pazurkach.


Lakier, który otrzymałam od LALILL do tej pory mi służy. Jest bardzo wydajny i nic się z nim nie dzieje. Dlatego też wykorzystałam go do tej zabawy pazurkowej.

Nie wiem jak Wam, ale mnie podoba się to połączenie. A naklejki od LAURKAALLEGRO – tym razem 3 D – tylko dodały uroku całej „stylizacji paznokciowej”.

Wytrzymałość tego mani, spokojnie mogę określić na +. Ani naklejki, ani lakier nie dały nogi z paznokci. W tym momencie mam już inne mani na pazurkach, ale to dlatego, że po prostu nieco urosły -  i musiałam zdjąć to moje dzieło ;]
Lubię zabawy z pazurkami, i mogłabym zmieniać mani 10 razy na dzień – tylko brak czasu powoduje, że tego nie robię.
Kochani polecam LALILL – gdzie możecie zakupić nie tylko kolorowe lakiery, ale również wiele innych ( dla niektórych bardziej przydatnych produktów ) – trzeba tylko tam WEJŚĆ- i rzucić okiem ;]
Pamiętajcie także o LAURKAALLEGRO – nie dość, że kontakt znakomity, to towar jaki oferuje jest świetny. Naklejki są już długo w moim domu, a dzięki LaurkaAllegro – jestem zaopatrzona w nie na bardzo długi czas.
Na tych słowach kończę dzisiejszy krótki post. Idę coś ugotować, wieczorem wywiadówka – ech no sami wiecie, że blogerka to nie tylko monitor i lekkie pióro. To normalne życie, które trzeba po prostu ogarnąć :]
Miłego dnia!



32 komentarze:

  1. Mam podobny kolor lakieru i go uwielbiam, taki magiczny dla mnie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny kolor lakieru i go uwielbiam, taki magiczny dla mnie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwiatuszki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hybrydę, ale od fioletu nie mogę się przekonać.
    Naklejki ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za białym nie przepadam na pazurkach :) Ale fiolecik lubuję :]

      Usuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje mani z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słyszę o naklejkach 3 D! są sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień o wiele bardziej mnie zachwyciła ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mani! :) Lubię fiolety.
    A u mnie? Przepis na pysznego kurczaka :)
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten biały pięknie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te zdobienia. Jestem zachwycona takie romantyczne i kobiece.
    Pozdrawiam EMm

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienia,na tym białym bajka wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie :) uwielbiam te Twoje paznokcie i zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te naklejki i super pasują do lakieru

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta naklejka na jasnym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne są te naklejki ;) tez już nosiłam na pazurkach, nawet mam zdjęcia porobione, ale jeszcze na telefonie z braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie ... moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cierpliwość ma swoje granice, a ten blog z takimi fajnymi artykułami powinien być zdecydowanie wyżej.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...