About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 27 października 2014

Nowości/przesyłki/zakupy/współpraca



Hej Kochani, dzisiaj pokażę wam co nowego ostatnimi czasy zawitało w moim domu. Część tego co pokażę miała już swoją chwilę (recenzje). Część dopiero tę chwilę otrzyma.




Dlatego też przejdę do rzeczy od razu :]
1.     Od portalu URODAIZDROWIE otrzymałam CERTYFIKAT RZETELNEJ BLOGERKI, z którego bardzo się cieszę. No jak by to powiedzieć, nie zły zaszczyt mnie kopnął no i już :] Dziękuję.

2.     Oczywiście, na portalu URODAIZDROWIE co chwile odbywają się jakieś konkursy. Mnie udało się zakwalifikować. Na zdjęciach widzicie co otrzymałam – a recenzja TUTAJ 

3.     To nagroda od NATURICA.PL za aktywność na fanpage :] – Bardzo się cieszę, gdyż kocham ten balsam do włosów :]




4.     No i wisienka na torcie. Nowa współpraca. Produkty, które otrzymałam już są w trakcie użytkowania – zatem i na nie przyjdzie pora, aby je wam przedstawić z bliska. 

5.     Kolejna wisienka na tociku :] – Nowa współpraca. Już zabieram się do testowania :]


6.     Zakupy – co gdzie i za ile – dowiecie się podczas recenzji :]


Miałyście już coś z tego co jest na zdjęciach ? : ) Lecę do WAS! :]



27 komentarzy:

  1. super rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów , ale niektóre wyglądają ciekawie : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłki i inne nowości, bogato u mnie niestety kryzys :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę to miałam tylko żele Bingo.
    Gratuluje współprac ale przede wszystkim gratuluje certyfikatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach,Ty moja rzetelna Zeberko - gratuluję nowych współprac ;)Tak patrzę po tych zdjęciach i chyba nic z tych rzeczy nie miałam.Miałam coś z Bingo Spa,ale nie czekoladowe...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego testowania! I GRATULACJE CERTYFIKATU! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Kochana :) Ciekawe kosmetyki otrzymałaś no i ten certyfikat fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy oraz przesyłek, no i certyfikatu też ! Wg zazdro +100% ;)
    Jestem bardzo ciekawa tego czegoś z BingoSpa - ślepa kura jestem nie widzę dokładnie :D
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości :) Gratuluję certyfikatu!

    OdpowiedzUsuń
  10. balsamu do włosów ci mega zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości! Ale będziesz znów miała testowania kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Drugie życie mojego bloga, nowe recenzje oraz wygląd . Zapraszam w wolnej chwili ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło jest dostać taki certyfikat :) ja niestety nic nie miałam z twoich zdobyczy a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  14. super, widzę że dużo dzieje się u Ciebie
    miłych testów !

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywke z Marion to ja bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...